Alcohol en hersenen gaan idd niet goed samen.
Alhoewel het wel ligt aan de hoeveelheden die je hebt gedronken.
erg wisselend en zou t ook niet precies kunnen zeggen eerlijk gezegd. wel drink ik met stims heel veel, dan drink ik rond de 5 flessen wijn in een weekend, als ik vrijdag avond begin en zondag ochtend eindig en dan kom ik eigenlijk standaard nog een fles tekort... bier schiet dan ook echt niet meer op, geen zin om een hele tray te drinken, hele tijd pissen. en sterke drank trekt m'n maag helaas niet. geen zin in kramp. door de weeks and nuchtere weekends (of iig zonder stims) drink ik vele maten minder. maar denk dat ik over t algemeen de meeste weken nog steeds boven "de norm" zit.
Overmatig drinken: het drinken van meer dan 14 glazen alcohol per week (vrouwen) of meer dan 21 glazen alcohol per week (mannen)
M'n energie is gewoon 0. Ik ben altijd uitgeput, lichamelijk snel moe, soms voelt het alsof mn gehele lichaam gewoon zeer doet ofzo.
Had gehoopt die energie wel enigzins terug te vinden na maanden clean maar helaas.
Klinkt net als HappyMind zegt wel als een tekort. maar niet alleen B12.
"Vitamines zoals B2, B3, B5, B6, B12, C en D dragen bij aan een normale energiehuishouding."
"Als het niet aan vitamine D ligt, kan een hele reeks andere voedingstekorten de oorzaak zijn van constante vermoeidheid. Als u een tekort heeft aan mineralen zoals zink en magnesium, ijzer, of vitamine B12, kan dit u ook moe en zwak maken."
Beste ff naar huisarts gaan en 'm alle vitamine en mineralen laten aanvinken bij die lijst voor een bloedtest. je kunt t maar weten, dan is t ook gratis. particulier is enorm veel duurder.