#1
Normaal wel ja ,nu kwam er ff een vreemde batch doorheen en die moest getest worden.Dat was toch drie keer per jaar? 😉
Soms willen we wel eens een maandje overslaan ,maar als je dan toch het gemiddelde pak zit ik aan 1 keer per maand en dat al voor 5 jaar dus ik zie en hoor nog geen alarm bellen
