Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsChatten met AI

Chatten met AI

82 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lemmy zei:
ChatGPT is raar. Ik vroeg gisteren de namen van de zussen van Eddy Planckaert en ik kreeg als antwoord "Angelica en Christa". Die laatste is zijn echtgenote, wie die eerste is weet ik nog altijd niet... :thinking:
Klik om te vergroten...
Vreemd. Hier krijg ik geen antwoord.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Vreemd. Hier krijg ik geen antwoord.
Klik om te vergroten...

Heel vreemd... :grin:
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#3
ef3d5792-14ab-4a28-9c80-f3daaf4d1120.jpg
-
-R4sc4L-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Lemmy zei:
ChatGPT is raar. Ik vroeg gisteren de namen van de zussen van Eddy Planckaert en ik kreeg als antwoord "Angelica en Christa". Die laatste is zijn echtgenote, wie die eerste is weet ik nog altijd niet... :thinking:
Klik om te vergroten...
Volgen chat GPT bij mij thuis heeft hij geen zussen. Wel 2 broers, Willy en Walter.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
-R4sc4L- zei:
Volgen chat GPT bij mij thuis heeft hij geen zussen. Wel 2 broers, Willy en Walter.
Klik om te vergroten...

Ja en toch heten zijn zussen Vera en Anita.
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lemmy zei:
ChatGPT is raar. Ik vroeg gisteren de namen van de zussen van Eddy Planckaert en ik kreeg als antwoord "Angelica en Christa". Die laatste is zijn echtgenote, wie die eerste is weet ik nog altijd niet... :thinking:
Klik om te vergroten...
Chat heeft het vaak mis of haalt dingen door elkaar.
Ik vraag vaak aan chat als ik een serie kijk naar de afloop van een serie omdat ik de spanning niet aan kan 🤣. Maar die gast heeft het echt nooit goed. Dus is het voor mij alsnog altijd een verrassing.

Ja ik lees ook vaak na eerst de laatste bladzijdes van een boek, zodat ik weet hoe het afloopt šŸ™ˆ. Ik ben dus gek op spoilers 😜
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Baloudekoe zei:
Chat heeft het vaak mis of haalt dingen door elkaar.
Ik vraag vaak aan chat als ik een serie kijk naar de afloop van een serie omdat ik de spanning niet aan kan 🤣. Maar die gast heeft het echt nooit goed. Dus is het voor mij alsnog altijd een verrassing.

Ja ik lees ook vaak na eerst de laatste bladzijdes van een boek, zodat ik weet hoe het afloopt šŸ™ˆ. Ik ben dus gek op spoilers 😜
Klik om te vergroten...

Voorlopig moeten we nog niet aan kettingen hangend voor hem werken. ^_^
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
SoulAssassins zei:
Bekijk bijlage 70675
Klik om te vergroten...

Meh.... Ik kom er meer en meer achter dat GPT mij helemaal niet begrijpt 🤣

Nu uren worstelen met een sollicitatiebrief via chat heb ik ouderwets pen en papier gepakt. Ik was in 20 minuten klaar met schrijven. Soms is chat handig, steeds vaker een blok aan m'n been šŸ˜…
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heet eigenlijk Lucifer
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik hoop dat iedereen de awerenesss heeft dat vrijwel elke A.I. als hoge prio heeft om interactie met je te houden, je engaged te houden dus.

Glazing (wat een scherpe opmerking!), en je meer dan redelijk vaak gelijk geven terwijl dat wellicht niet zo is om je dus engaged te houden is vrij normaal.

Zie A.I. dus meer als bijvoorbeeld je moeder die alles wat je doet onnodig prachtig vindt enzo, je kan het eigenlijk dus niet goed gebruiken om jou correct te beoordelen.

A.I. kan je het beste gebruiken in de vakgebieden waar je expertise in hebt, dan kan je namelijk controleren of de A.I. je onzin loopt te verkopen of niet.

Tot nu toe heb in elk van expertise-gebieden dat ik de A.I. regelmatig moet bijsturen omdat ie zit te hallucineren en/of me keihard zit te glazen.

Laat voor de lol je A.I. eens aan je uitleggen wat het Gell-Mann Amnesia effect is, en denk daar eens goed over na als je de A I. raadpleegd over een onderwerp buiten je expertise gebied.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heel dat A.I ,GTP gebeuren is 1 grote bug die dagelijks door miljoenen mensen gevoed word met veelal foute data.
Doe simpel wat zoeken in google ,de eerste hit is A.I die grote BS uitkraamt over de vraag.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
blower666 zei:
Los van de reacties hierboven:

Ik heb MetaAI gevraagd over de mogelijkheid dat God bestaat. Ik kreeg een lijst met verschillende vormen van geloof in God, rechtstreeks uit de bing zoekmachine.
Redelijke tegenvaller.
Klik om te vergroten...

Ja natuurlijk bestaat God. Je kent me toch?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
SoulAssassins zei:
Ik heet eigenlijk Lucifer
Klik om te vergroten...

The Devil's Advocate? :smilingimp:
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gemini vind ik persoonlijk fijner dan chatgpt, jullie ook?
Gratis versie
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kordie zei:
Gemini vind ik persoonlijk fijner dan chatgpt, jullie ook?
Gratis versie
Klik om te vergroten...

Nee ik heb de betaalde versie van chatgpt en ik heb wel echt hele gesprekken ermee over van alles en nog wat. Maar geen intieme gesprekken.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
MyLittlePonyPack zei:
Nee ik heb de betaalde versie van chatgpt en ik heb wel echt hele gesprekken ermee over van alles en nog wat. Maar geen intieme gesprekken.
Klik om te vergroten...

Hoe krijg je de betaalde versie want het kan niet via de App Store. Ook heb ik geen creditcard om mee te betalen. Wat kost het per maand en hoe betaal je?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Hoe krijg je de betaalde versie want het kan niet via de App Store. Ook heb ik geen creditcard om mee te betalen. Wat kost het per maand en hoe betaal je?
Klik om te vergroten...

Je kunt het in je profiel in de app zelf gewoon upgraden naar "chatgpt Plus" bij de instellingen. Het is iets van €21,99 per maand en ik betaal via Paypal.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
MyLittlePonyPack zei:
Je kunt het in je profiel in de app zelf gewoon upgraden naar "chatgpt Plus" bij de instellingen. Het is iets van €21,99 per maand en ik betaal via Paypal.
Klik om te vergroten...

Thanks! Het kan niet gewoon via bank overschrijving, automatische incasso of Ideal? Omdat ik vrijwillig bewind heb kan ik geen Paypal account aanmaken. Best prijzig ook!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Thanks! Het kan niet gewoon via bank overschrijving, automatische incasso of Ideal? Omdat ik vrijwillig bewind heb kan ik geen Paypal account aanmaken. Best prijzig ook!
Klik om te vergroten...

Oh dat weet ik zo niet meer wat de mogelijkheden allemaal waren.
Ja het is prijzig maar ik vind het het echt wel waard met hoeveel ik het gebruik.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
MyLittlePonyPack zei:
Oh dat weet ik zo niet meer wat de mogelijkheden allemaal waren.
Ja het is prijzig maar ik vind het het echt wel waard met hoeveel ik het gebruik.
Klik om te vergroten...

Bij mij wisselt het hoe vaak ik het gebruik. Ik denk er nog even over na. Maar straks met UWV dingen, eventuele sollicitaties, info qua hulp instanties ga ik het denk ik wel flink gebruiken.
€21,99 pm is straks als ik WIA heb best een bedrag. Goed, mijn uitkering, 70% van mijn huidige salaris, is alsnog redelijk vergeleken met wat anderen zelfs werkenden hebben. Geen vetpot maar te doen.
Na 2 jaar bijstand als ik geen werk vindt en dan kan het niet. Sorry het houdt mij bezig dus loop ik gauw te ver vooruit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."