#1
Vreemd. Hier krijg ik geen antwoord.ChatGPT is raar. Ik vroeg gisteren de namen van de zussen van Eddy Planckaert en ik kreeg als antwoord "Angelica en Christa". Die laatste is zijn echtgenote, wie die eerste is weet ik nog altijd niet...![]()
Vreemd. Hier krijg ik geen antwoord.ChatGPT is raar. Ik vroeg gisteren de namen van de zussen van Eddy Planckaert en ik kreeg als antwoord "Angelica en Christa". Die laatste is zijn echtgenote, wie die eerste is weet ik nog altijd niet...![]()
Volgen chat GPT bij mij thuis heeft hij geen zussen. Wel 2 broers, Willy en Walter.ChatGPT is raar. Ik vroeg gisteren de namen van de zussen van Eddy Planckaert en ik kreeg als antwoord "Angelica en Christa". Die laatste is zijn echtgenote, wie die eerste is weet ik nog altijd niet...![]()
Volgen chat GPT bij mij thuis heeft hij geen zussen. Wel 2 broers, Willy en Walter.
Chat heeft het vaak mis of haalt dingen door elkaar.ChatGPT is raar. Ik vroeg gisteren de namen van de zussen van Eddy Planckaert en ik kreeg als antwoord "Angelica en Christa". Die laatste is zijn echtgenote, wie die eerste is weet ik nog altijd niet...![]()
Chat heeft het vaak mis of haalt dingen door elkaar.
Ik vraag vaak aan chat als ik een serie kijk naar de afloop van een serie omdat ik de spanning niet aan kan š¤£. Maar die gast heeft het echt nooit goed. Dus is het voor mij alsnog altijd een verrassing.
Ja ik lees ook vaak na eerst de laatste bladzijdes van een boek, zodat ik weet hoe het afloopt š. Ik ben dus gek op spoilers š
Los van de reacties hierboven:
Ik heb MetaAI gevraagd over de mogelijkheid dat God bestaat. Ik kreeg een lijst met verschillende vormen van geloof in God, rechtstreeks uit de bing zoekmachine.
Redelijke tegenvaller.
Gemini vind ik persoonlijk fijner dan chatgpt, jullie ook?
Gratis versie
Nee ik heb de betaalde versie van chatgpt en ik heb wel echt hele gesprekken ermee over van alles en nog wat. Maar geen intieme gesprekken.
Hoe krijg je de betaalde versie want het kan niet via de App Store. Ook heb ik geen creditcard om mee te betalen. Wat kost het per maand en hoe betaal je?
Je kunt het in je profiel in de app zelf gewoon upgraden naar "chatgpt Plus" bij de instellingen. Het is iets van ā¬21,99 per maand en ik betaal via Paypal.
Thanks! Het kan niet gewoon via bank overschrijving, automatische incasso of Ideal? Omdat ik vrijwillig bewind heb kan ik geen Paypal account aanmaken. Best prijzig ook!
Oh dat weet ik zo niet meer wat de mogelijkheden allemaal waren.
Ja het is prijzig maar ik vind het het echt wel waard met hoeveel ik het gebruik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."