#1
Het was meer een soort passief-agressieve opmerking over dat ik de woordkeus nogal neerbuigend en stigmatiserend vond.Was je erbij 27+ jaar geleden? Het was heel duidelijk.
Waarmee ik niet wil ontkennen dat er ernorme sociale problemen waren geassocieerd met gebruik van heroïne in de jaren '80 en '90. Andere Tijden heeft er een prachtige interactieve online productie over gemaakt, met ook allerlei beeldmateriaal uit die tijd.
