#1
@Neo-Shulginist , met de term " die junkies" heb ik slechts een groep mensen willen aanduiden, welke er zeer kenmerkend uitzagen in kwestie met problematisch heroïne gebruik in de jaren 80 inderdaad. Het is geenszins als een neerbuigende uiting bedoeld.
Het was een kenmerkende groep mensen die voor grote problemen zorgde en gelukkig is deze periode grotendeels voorbij. Een en ander door goede maatregelen zoals hierboven al vermeld zijn.
Anyway, in dit geval zou je kunnen zeggen dat heroïne gebruik zeer schadelijk was voor het lichaam in die tijd.
Ik heb de indruk dat dit heden ten dage heel anders ligt.
Als je schone materialen gebruikt, niet te veel neemt en goede dope gebruikt, dan kom je niet in die categorie mensen terecht neem ik aan.
Ikzelf heb geen ervaring met heroïne gebruik.
Ik heb wel kunnen zien wat het aan kan richten.
Het was een kenmerkende groep mensen die voor grote problemen zorgde en gelukkig is deze periode grotendeels voorbij. Een en ander door goede maatregelen zoals hierboven al vermeld zijn.
Anyway, in dit geval zou je kunnen zeggen dat heroïne gebruik zeer schadelijk was voor het lichaam in die tijd.
Ik heb de indruk dat dit heden ten dage heel anders ligt.
Als je schone materialen gebruikt, niet te veel neemt en goede dope gebruikt, dan kom je niet in die categorie mensen terecht neem ik aan.
Ikzelf heb geen ervaring met heroïne gebruik.
Ik heb wel kunnen zien wat het aan kan richten.