#1
Welkom op het forum! Ik hoop dat je veel aan dit forum gaat hebben betreft je herstel van deze gemene verslaving en dat je leuke gesprekken gaat hebben met de mensen op het forum! 💪🏻Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op de site ik zal niet meteen alle regels weten , bv waar je wel en niet mag schrijven . Ik zal me in het kort even voor stellen. Ik ben een veteraan die door pijnlijke herstel operaties verslaafd werd aan zware pijnstillers. Merkte na een tijdje dat het ook de geestelijke (ptss)pijn verdoofde ben sinds kort ontslagen na 10 mnd therapie in een veteranen kliniek, en na een korte terugval nu begonnen met afbouwen en gesprekken, over mn functioneren met mn beperkingen in een burger maatschappij. Mijn mening over opiaten is dubbel . Blijkbaar heeft het een functie gehad om me door een moeilijke tijd te loodsen . Maar ik haat het ook en ben er vreselijk bang voor geworden
Ik ben geen veteraan maar wel iemand met ptss en een verslaving aan opiaten, ben van de zware opiaten afgekickt maar gebruik nog wel kratom (een lichte natuurlijke opöide vergelijkbaar in sterkte met tramadol) weet dus hoe het is om ptss te bestrijden met opium maar heb ook andere verslavingen aan andere middelen gekent.
Mocht je willen babbelen staat mijn pm open voor jou
Ps: als dit bericht bedoeld was om jezelf te introduceren zit je wel in het verkeerde topic er is een ander topic om jezelf voor te stellen