Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethadon, wat een RAMP is dit, (al 3 JAAR!!!)

Methadon, wat een RAMP is dit, (al 3 JAAR!!!)

54 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is het zeker waard om 3 dagen geen methadon te slikken en dan suboxone te gaan gebruiken in de plaats van, echt een veel beter onderhouds medicijn tegen opiaat verslavingen met minder bijwerkingen en minder gewenning. Ook makkelijker af te bouwen en op suboxone kunnen andere opiaten zich niet aan de receptoren vastbinden zoals je bij methadon wel hero of oxy kunt bijgebruiken. Ook is dit middel veel bekender bij Apotheken!

Je kunt die 3 dagen wel kratom nemen om de ontwenningsverschijnselen sterk te verminderen

Dit zou ik je absoluut aanraden als je al zo lang opiaatverslaafde bent. Stoppen met die meta's en aan de buprenorfine!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Buprenorfine heb ik ooit geprobeerd .
Ik werd er vreselijk depri van...
d
dzbanekpolakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Weet iemand waar ik oxy kan krijgen?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De Zandman zei:
Buprenorfine heb ik ooit geprobeerd .
Ik werd er vreselijk depri van...
Klik om te vergroten...
Buprenorfine gaat pas goed werken als de methadon uit je systeem is he, dus kwam het niet gwn doordat de meta er niet meer door werkte? Over het algemeen geeft methadon een verdoofder gevoel dan buprenorfine
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
dzbanekpolak zei:
Weet iemand waar ik oxy kan krijgen?
Klik om te vergroten...
Bij de huisarts, bij het ziekenhuis. Wist je dit zelf niet te bedenken?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toen ik de buprenorfine kreeg, had ik nog geen methadon in mijn lijf.....die kwam pas veeel later
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
Toen ik de buprenorfine kreeg, had ik nog geen methadon in mijn lijf.....die kwam pas veeel later
Klik om te vergroten...
Tja ieder zen middel, misschien is methadon dan beter voor jou idd. Maar over het algemeen is het grootste gedeelte van de mensen meer tevreden met buprenorfine. Maar vooral als je van hoge doseringen oxy of heroine afkomt. Als ik 20mg methadon per dag zou slikken zou ik daar meer tevreden mee zijn dan 120mg methadon want dat staat gelijk aan meerdere grammen heroine Maar 120mg methadon staat weer gelijk aan 6mg buprenorfine ofzo
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tsja ook qua middelen is er een pik orde in kracht...het ene is weer veel sterker, dan het andere.
Ik had veel liever helemaal geen opiaten.
Helaas is eea anders verlopen in mijn leven. Een beetje teveel van mijn lijf geëist zeg maar. Jazeker....
d
dzbanekpolakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dopemonster zei:
U lekarza, w szpitalu. Czy sam nie potrafiłeś tego wymyślić?
Klik om te vergroten...
im not from here :grin: thats why i asked (im from PL)
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hey allemaal, lang geleden zeg! @Le, hoe gaat het???
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#11
r@r@ zei:
Hey allemaal, lang geleden zeg! @Le, hoe gaat het???
Klik om te vergroten...
Wow dat is wel heel heel lang geleden!! Welkom terug haha.

Hier lijkt het wel goed te gaan eigenlijk als je het mij zou vragen :)
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb wel langzamerhand weer trek in een tripje trapje tropje....ik moet nog eventjes geduld hebben.
Eerst het roeibootje met geld. Aangezien een schip zwaar overdone is qua hoeveelheid florijnen ofwel guinjes, is een kleine roeiboot voldoende....
Dan is er weer ruimte voor een tripje...plus trapje en een tropje. Eerder niet.
A
Ardat YakshiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gebruik zelf al dertig jaar methadon waarvan laatste vijftien jaar een ( momenteel 150mg grote) onderhoudsdosis. Gebruikte eerder regelmatig wat bij, heroïne en af en toe cocaïne , maar dat is zo goed als over.
Wel ben ik tegenstander van subuxone ,kan ik niet tegen erg ziek ed. Ook ik loop tegen wisselende methadon merken aan maar vind de werking zo goed als hetzelfde afgezien van de niet meer verkrijgbare symoron dat was echt beter. Ook de ooit verstrekte vloeibare methadon was altijd Ok. Maar de heftige reacties die jij beschrijft daar herken mij absoluut niet in. Ook over de houdbaarheid, heb methadon tabletten die volgend verpakking al zes jaar(!)over datum zijn zonder verschil te merken gebruikt. Mits droog bewaard gaan medicijnen niet achteruit volgens een studie van de grootste verzamelaar van medicijnen ter wereld( us army) .
Zou zeggen probeer ze vloeibaar te laten maken dat kan beter dan pillen zijn en als je pillen gebruikt neem ze verdeeld over de dag in en accepteer dat ondanks alles er toch wat fluctuaties in je gevoel qua 'ziek' zijn zullen voorkomen.
1
1981thegoodtimesLid
01-01-2024, 00:00
#14
leveldesigner zei:
Heb 38 jaar heroine gebruikt en zit sinds 3 jaar op de methadon, gebruik niets bij, ( zelfs geen weed, alcohol of wat dan ook).
Ik kreeg de eerste 2 jaar de methadon van Brijder (verslavingszorg). Om mij onbekende redenen veranderde Brijder elke paar
maanden van methadon fabrikant, wat maakte dat ik elke paar maanden zo'n 2 maanden me slecht voelde tot ziek was. En
ookal bleef het dezelfde fabrikant, dan toch veranderde de kwaliteit heel vaak ookal was de zwaarte van de pillen hetzelfde.
Waarschijnlijk lagen ze dan te lang in geopende verpakking alvorens ze werden verpakt in zulke Baxter zakjes. Op originele
verpakking zetten methadon fabrikanten altijd dat het hooguit 2 maanden werkzaam is nadat de verpakking is geopend. De
kwaliteit wordt dus langzaam slechter na openen.

Was dus constant ziek en besloot over te stappen naar apotheek als methadon verstekker. Dit maakte dat ik vanaf dan dezelfde
fabrikant had, maar vaak was het dan erg slechte methadon. Xpharma bijvoorbeeld, heeeeel slechte ervaringen hiermee. Van
week tot week veranderde de kwaliteit. Dus van apotheek naar apotheek, tot ik bij de ziekenhuis apotheek terecht kwam en die
mij methadon van Sandoz kon leveren, maar omdat dat ik potten van 500 pillen kwam en dus steeds werd geopend om er wat
uit te halen zakte die kwaliteit ook steeds. En toen waren de 20 mg tabletten op, dus kreeg ik 10 mg tabletten. Dit maakte dat
ik weer ziek werd 2 maanden lang, ookal nam ik dezeflde aantal tabletten maar dan 2 keer zoveel. Kreeg dus zeflde dosis binnen.
Schijnt met verschil in hulpstoffen ofzo te maken te hebben. Nu is tot overmaat van ramp Sandoz op, overal. Pas 29-11-2021
wordt er pas weer geleverd aan apotheken, maar dit kan ook nog zware vertragin opleveren. Dus moet ik weer overstappen,
op welk middel? Ik weet het niet meer! Dus weer 8 tot 11 weken ziek zijn! Tot overmaat van ramp krijg ik zware migraine aanvallen
wanneer ik afbouw verschijnselen heb. Heb hiervoor Sumatriptan, maar die mag je maar 6 keer per maand slikken. Lig dus veel
met afkick verschijnselen en migraine op bed, dagen aan een. En dit nu al 3 jaar. Niemand kan helpen, artsen weten amper iets
van methadon af, of opiaten in het geheel. ("O, wist niet dat je ziek werd als je stopte met methadon". sprak een apotheker. What
the fuck man, what the fuck! Een ander; " alle methadon is hetzelfde, er is geen verschil tussen fabrikanten en miligrammen. Wat
u zegt kan niet! What the fuck man! Heb jij t ooi geprobeert dan? Nee, lul dan niet zo dom!!! Maarja, dat zeg je natuurlijk niet, ik
tenminste niet, maar denk het wel!).

Maar goed, dit is dus mijn methadon verhaal. Weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Overstappen op Suboxone? Ja, theoretisch
zou dat kunnen. Maar door mijn 40 jarige afhankelijkheid van opiaten word ik ZO ziek dat dat niet echt een optie is. Want je moet
eerst een paar dagen, minstens 2, zonder methadon alvorens je overstapt. En dan nog duurt het minstens een paar dagen alvorens
de methadon echt verdwenen is uit je bloedspiegel.

Ik weet het gewoon niet meer, wilde dat gewoon even kwijt,
Mocht iemand enige raad kunnen geven dan hoor ik dit graag.
iemand...?
Alvast heel erg bedankt.
Klik om te vergroten...
Nee sorry man . In België bij de apotheek heb ik altijd goede metha ontvangen. Staat ook zware controle op de kwaliteit en het maken ervan . Ik heb 38 jaar gerookt . En de met werkte goed als ik goede dosdis had . Dat was 137mg geloof ik . Voor 3 maanden. Dan 2 of 4 per maand af. Heb altijd tussen de 20h en 28 uur bescherming gekregen tegen dat ongelooflijke tering gevoel . Dat was mijn ervaring op je verhaal.
Sterkte man .
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Heb even niet geschreven hier maar zeker gelezen, was opgenomen in ziekenhuis, had bloedproppen in beiden longen. Even schrikken hoor, dat bijna doodgaan, hahaha. Maar goed. Terug naar mijn topic. Was dus over gestapt naar Regenboog apotheek Alkmaar, want die maakten hun methadon zelf. Zou wel veel duurder zijn en niet vergoed. Maar, valt vies tegen, heeft zelfde kwaliteit als alle andere methadon, en zelfde prijs. Blijkt de apotheek verkocht te zijn en maken ze niet zelf meer hun methadon. Had wel even verteld mogen worden toch?! Maar goed, terug bij af.

Gekke is, mijn vriendin heeft precies dezelfde klachten die ik heb. En zij gebruikte slechts 1 jaar heroine, en niet zoals ik bijna 4 decennia. Tuurlijk, ik ken het begrip van dat wanneer een stel veel samen is men elkaars klachten kan overnemen, psychisch dus. Maar dat is hier niet het geval, ben te lang verslaafd geweest om niet dat verschil te merken. Ben 3+ jaar geheel drugs vrij, zelfs geen alcohol of roken van wat dan ook. Maar ben nu zo wanhopig en we zijn zo vaak ziek dat ik er sterk over denk om maar weer terug te gaan naar de heroine. Spaar nu zodat ik meer kan inkopen waar ik dan in een dik half jaar mee kan afbouwen. Weet het, is allemaal belachelijk! Maarja, na 3+ jaar hele weken achter elkaar ziek zijn zie ik geen andere oplossing. En met mij de huisarts, Brijder en alle apothekers ook niet. Maar, die schijnen er allemaal ook niets vanaf te weten. Hierover is een uitspraak van mijn Brijder arts nog het meest spreekwoordelijk; "Ik ben een maag, lever, darm arts. Weet dan ook niets van verslavingen af, schrijf enkel methadon en suboxone voor."
Mooi he, en dat is dan de verslavingsarts van Brijder (verslavingszorg den Haag en omstreken).
Ach ja, bezuinigingen he.

Leon
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
leveldesigner zei:
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Heb even niet geschreven hier maar zeker gelezen, was opgenomen in ziekenhuis, had bloedproppen in beiden longen. Even schrikken hoor, dat bijna doodgaan, hahaha. Maar goed. Terug naar mijn topic. Was dus over gestapt naar Regenboog apotheek Alkmaar, want die maakten hun methadon zelf. Zou wel veel duurder zijn en niet vergoed. Maar, valt vies tegen, heeft zelfde kwaliteit als alle andere methadon, en zelfde prijs. Blijkt de apotheek verkocht te zijn en maken ze niet zelf meer hun methadon. Had wel even verteld mogen worden toch?! Maar goed, terug bij af.

Gekke is, mijn vriendin heeft precies dezelfde klachten die ik heb. En zij gebruikte slechts 1 jaar heroine, en niet zoals ik bijna 4 decennia. Tuurlijk, ik ken het begrip van dat wanneer een stel veel samen is men elkaars klachten kan overnemen, psychisch dus. Maar dat is hier niet het geval, ben te lang verslaafd geweest om niet dat verschil te merken. Ben 3+ jaar geheel drugs vrij, zelfs geen alcohol of roken van wat dan ook. Maar ben nu zo wanhopig en we zijn zo vaak ziek dat ik er sterk over denk om maar weer terug te gaan naar de heroine. Spaar nu zodat ik meer kan inkopen waar ik dan in een dik half jaar mee kan afbouwen. Weet het, is allemaal belachelijk! Maarja, na 3+ jaar hele weken achter elkaar ziek zijn zie ik geen andere oplossing. En met mij de huisarts, Brijder en alle apothekers ook niet. Maar, die schijnen er allemaal ook niets vanaf te weten. Hierover is een uitspraak van mijn Brijder arts nog het meest spreekwoordelijk; "Ik ben een maag, lever, darm arts. Weet dan ook niets van verslavingen af, schrijf enkel methadon en suboxone voor."
Mooi he, en dat is dan de verslavingsarts van Brijder (verslavingszorg den Haag en omstreken).
Ach ja, bezuinigingen he.

Leon
Klik om te vergroten...
Als je dat gaat doen lijkt mij de beste manier: weer 2 maanden aan de heroïne zonder methadon. Vervolgens terug op de methadon en direct beginnen met taperen. Zo zit je maar heel kort aan de meta's en is het veel beter te doen. Maar het is niet makkelijk om met dope van meta's af te komen zonder weer mentaal verslaafd te raken.

Het beste is toch echt overstappen op suboxone hoor! Veel makkelijker af te bouwen en ik hoor mensen ook nooit klagen over die dingen waar jij nu mee dealt.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Methadon is gewoon een ramp! Na 2 maanden weer terug erop is niet wat ik zelf ambieer. Mijn ervaring is dat een methadon verslaving minstens 5 maanden duurt, of zelfs langer. Hangt natuurlijk af van hoeveel je nam en hoelang. Maar na 2 maanden terug is niet echt een optie, want dan begint alle ellende gewoon weer opnieuw. Want de methadon blijft even slecht, of je nu 2 maanden stopt of niet.
1
1981thegoodtimesLid
01-01-2024, 00:00
#18
leveldesigner zei:
Heb 38 jaar heroine gebruikt en zit sinds 3 jaar op de methadon, gebruik niets bij, ( zelfs geen weed, alcohol of wat dan ook).
Ik kreeg de eerste 2 jaar de methadon van Brijder (verslavingszorg). Om mij onbekende redenen veranderde Brijder elke paar
maanden van methadon fabrikant, wat maakte dat ik elke paar maanden zo'n 2 maanden me slecht voelde tot ziek was. En
ookal bleef het dezelfde fabrikant, dan toch veranderde de kwaliteit heel vaak ookal was de zwaarte van de pillen hetzelfde.
Waarschijnlijk lagen ze dan te lang in geopende verpakking alvorens ze werden verpakt in zulke Baxter zakjes. Op originele
verpakking zetten methadon fabrikanten altijd dat het hooguit 2 maanden werkzaam is nadat de verpakking is geopend. De
kwaliteit wordt dus langzaam slechter na openen.

Was dus constant ziek en besloot over te stappen naar apotheek als methadon verstekker. Dit maakte dat ik vanaf dan dezelfde
fabrikant had, maar vaak was het dan erg slechte methadon. Xpharma bijvoorbeeld, heeeeel slechte ervaringen hiermee. Van
week tot week veranderde de kwaliteit. Dus van apotheek naar apotheek, tot ik bij de ziekenhuis apotheek terecht kwam en die
mij methadon van Sandoz kon leveren, maar omdat dat ik potten van 500 pillen kwam en dus steeds werd geopend om er wat
uit te halen zakte die kwaliteit ook steeds. En toen waren de 20 mg tabletten op, dus kreeg ik 10 mg tabletten. Dit maakte dat
ik weer ziek werd 2 maanden lang, ookal nam ik dezeflde aantal tabletten maar dan 2 keer zoveel. Kreeg dus zeflde dosis binnen.
Schijnt met verschil in hulpstoffen ofzo te maken te hebben. Nu is tot overmaat van ramp Sandoz op, overal. Pas 29-11-2021
wordt er pas weer geleverd aan apotheken, maar dit kan ook nog zware vertragin opleveren. Dus moet ik weer overstappen,
op welk middel? Ik weet het niet meer! Dus weer 8 tot 11 weken ziek zijn! Tot overmaat van ramp krijg ik zware migraine aanvallen
wanneer ik afbouw verschijnselen heb. Heb hiervoor Sumatriptan, maar die mag je maar 6 keer per maand slikken. Lig dus veel
met afkick verschijnselen en migraine op bed, dagen aan een. En dit nu al 3 jaar. Niemand kan helpen, artsen weten amper iets
van methadon af, of opiaten in het geheel. ("O, wist niet dat je ziek werd als je stopte met methadon". sprak een apotheker. What
the fuck man, what the fuck! Een ander; " alle methadon is hetzelfde, er is geen verschil tussen fabrikanten en miligrammen. Wat
u zegt kan niet! What the fuck man! Heb jij t ooi geprobeert dan? Nee, lul dan niet zo dom!!! Maarja, dat zeg je natuurlijk niet, ik
tenminste niet, maar denk het wel!).

Maar goed, dit is dus mijn methadon verhaal. Weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Overstappen op Suboxone? Ja, theoretisch
zou dat kunnen. Maar door mijn 40 jarige afhankelijkheid van opiaten word ik ZO ziek dat dat niet echt een optie is. Want je moet
eerst een paar dagen, minstens 2, zonder methadon alvorens je overstapt. En dan nog duurt het minstens een paar dagen alvorens
de methadon echt verdwenen is uit je bloedspiegel.

Ik weet het gewoon niet meer, wilde dat gewoon even kwijt,
Mocht iemand enige raad kunnen geven dan hoor ik dit graag.
iemand...?
Alvast heel erg bedankt.
Klik om te vergroten...
Heb 32 jaar elke dag min 3 tot 5gr bruine gerookt 24 jaar methadon. Hoogste dosis was 184 mg . Zelfs daar gebruikte ik nog op . Nu al 3 jaar clean omdat ik uiteindelijk de pussy hero van nu ,niets is tegen die van vroeger . En ik had dan nog recht van de haven onverkapt . In Antwerpen. Dat is sinds 2015 gestopt . Dan bij meerdere dealers gerookt belgie Nederlands. Geen han al kon tippen aan wat ik had . De real stuff . De kwaliteit van nu is wel 50% minder . Geeft mijn roes niet . Wordt niet misselijk. Die ik had was 3 banen . Zware roes zweten misselijk. Die van nu is niets meer . Zelfs is 10gr op 1dag gerookt in Rotterdam. Die kerel zei woow man jij kunt roken . Ik zeg hem nee man de tojd van echte bruine is voorbij. Nu vol vuiligheid. Ik had een rode wijn druppel rook naar katten pis maar was 83% puur de china withe was 35 euro 1 gr maar dat was dodelijk in ontwenning. Nu ben ik gestopt zelfs geen ontwenning beetje lastig das al omdat er geen kwaliteit meer bestaat boven 50% zeker van . Dan methadon afgebouwd na 30 jaar op 2 jaar afgebouwd wel lastig gehad maar kan terug poepen op toilette en poepen in bed lol. Zonder verdoving . Resultaat de bruine van nu is niets meer . Gooi je beter je geld in de vuilbak . Mietjes bruine in deze tijd . 400gr tramadol is nog zwaarder . Of methadon puur oo aluminum is nog beter . Gaat ook als het puur is . Meestal doen apotheek nooit puur . Maar daar was mijn oplossing oh dokter tis nu al 30 dagen dat ik overgeef van methadon. Resultaat oh dan zulken we het bijproduct uitllaten . Dan loopt het zoals bruine van de alu smaak is super chemisch maar lekker roesje voor 30 a45 min . Maar na 40 jaar zware reis . Ben ik clean . Heb 6 maand geleden nog is gerookt iemand dat verslaafd is zei roken top . Wat een gelul . Heb van hem 3gr op gerookt na 3 jaar clean Resultaat ook pussy brow . Die kerel was scheel . Ik niet zelfs geen mini roesje . De echte shit is weg . Ontwenning is niets meer tegen die van 83% daar dacht je van ik ga dood . Pijn overal mieren op benen armen . In je hoofd moet roken . Nu is dat niet meer . Beter gewoon mijden . Zelfs op silknet geprobeerd niets . 50 mg diazepan en 1 joint ben ik nog scheler . Spijtig . Want ik zou nooit gestopt zijn met die dat ik had . Meeste hier zullen dat nooit snappen . Maar dat was shit waarvan het super was . Uiteindelijk stop je toch omdat de roes nooit terug zal komen die ik kende . Nu hoor je ruikt naar azijn is top . Need de echte ruikte als katten pis als je rookte . Nu ruik je verbrand vuil . En dan zijn dealers zo stom . Als je heavy shit geeft 80% puur . Dan blijven klanten . En stoppen niet . Nu zijn ze zo dom . Dat klanten gewoon stoppen met hun Marlboro light . Maar persoonlijk ben ik gestopt maar zal altijd hunkeren naar de echte . Dan spreek ik van 1998 tot 2014 alles erna was max 20% ontwenning een koud eitje tegen de echte of een ontwenning van boven de 100 methadone aan 2 dagen komt overeen met de echte . Was beter dan sex lol relax geen zorg geen pijn in lichaam. Ohhh de goodtimes
M
MarkVLid
01-01-2024, 00:00
#19
1981thegoodtimes zei:
Heb 32 jaar elke dag min 3 tot 5gr bruine gerookt 24 jaar methadon. Hoogste dosis was 184 mg . Zelfs daar gebruikte ik nog op . Nu al 3 jaar clean omdat ik uiteindelijk de pussy hero van nu ,niets is tegen die van vroeger . En ik had dan nog recht van de haven onverkapt . In Antwerpen. Dat is sinds 2015 gestopt . Dan bij meerdere dealers gerookt belgie Nederlands. Geen han al kon tippen aan wat ik had . De real stuff . De kwaliteit van nu is wel 50% minder . Geeft mijn roes niet . Wordt niet misselijk. Die ik had was 3 banen . Zware roes zweten misselijk. Die van nu is niets meer . Zelfs is 10gr op 1dag gerookt in Rotterdam. Die kerel zei woow man jij kunt roken . Ik zeg hem nee man de tojd van echte bruine is voorbij. Nu vol vuiligheid. Ik had een rode wijn druppel rook naar katten pis maar was 83% puur de china withe was 35 euro 1 gr maar dat was dodelijk in ontwenning. Nu ben ik gestopt zelfs geen ontwenning beetje lastig das al omdat er geen kwaliteit meer bestaat boven 50% zeker van . Dan methadon afgebouwd na 30 jaar op 2 jaar afgebouwd wel lastig gehad maar kan terug poepen op toilette en poepen in bed lol. Zonder verdoving . Resultaat de bruine van nu is niets meer . Gooi je beter je geld in de vuilbak . Mietjes bruine in deze tijd . 400gr tramadol is nog zwaarder . Of methadon puur oo aluminum is nog beter . Gaat ook als het puur is . Meestal doen apotheek nooit puur . Maar daar was mijn oplossing oh dokter tis nu al 30 dagen dat ik overgeef van methadon. Resultaat oh dan zulken we het bijproduct uitllaten . Dan loopt het zoals bruine van de alu smaak is super chemisch maar lekker roesje voor 30 a45 min . Maar na 40 jaar zware reis . Ben ik clean . Heb 6 maand geleden nog is gerookt iemand dat verslaafd is zei roken top . Wat een gelul . Heb van hem 3gr op gerookt na 3 jaar clean Resultaat ook pussy brow . Die kerel was scheel . Ik niet zelfs geen mini roesje . De echte shit is weg . Ontwenning is niets meer tegen die van 83% daar dacht je van ik ga dood . Pijn overal mieren op benen armen . In je hoofd moet roken . Nu is dat niet meer . Beter gewoon mijden . Zelfs op silknet geprobeerd niets . 50 mg diazepan en 1 joint ben ik nog scheler . Spijtig . Want ik zou nooit gestopt zijn met die dat ik had . Meeste hier zullen dat nooit snappen . Maar dat was shit waarvan het super was . Uiteindelijk stop je toch omdat de roes nooit terug zal komen die ik kende . Nu hoor je ruikt naar azijn is top . Need de echte ruikte als katten pis als je rookte . Nu ruik je verbrand vuil . En dan zijn dealers zo stom . Als je heavy shit geeft 80% puur . Dan blijven klanten . En stoppen niet . Nu zijn ze zo dom . Dat klanten gewoon stoppen met hun Marlboro light . Maar persoonlijk ben ik gestopt maar zal altijd hunkeren naar de echte . Dan spreek ik van 1998 tot 2014 alles erna was max 20% ontwenning een koud eitje tegen de echte of een ontwenning van boven de 100 methadone aan 2 dagen komt overeen met de echte . Was beter dan sex lol relax geen zorg geen pijn in lichaam. Ohhh de goodtimes
Klik om te vergroten...
Je hebt voor een deel gelijk, de dope die je vroeger bij dealers kon kopen was inderdaad erg goed (spreek ik vanaf 1983), maar na 40 jaar ervaring en nog steeds af en toe wat roken (vind dat nog altijd lekker die high, shotten doe ik trouwens al 28 jaar niet meer) is er echt nog steeds zeer zuiver spul te vinden, op het DW, bij bep. vendors. Zonder fetty uiteraard, want dat is rotzooi ondanks de huidige populariteit in Frankfurt (en de VS!).
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lijkt wel alsof Fentanyl nu ook zijn intrede doet in Nederland, want de dope is nu slecht maar je zakt na 10 minuten wel in een diepe slaap.
Voelt alsof je al 3 dagen niet geslapen hebt en je gewoon je ogen niet meer open kunt houden. Snap nu hoe die figuren zich voelen in die filmpjes
van Amerika, waar al die junks slapend op straat hangen. Dacht dat dat wel lekker zou voelen. Maar weet nu dat je gewoon niets voelt, enkel
dat je je ogen gewoon niet meer open kunt houden. Je MOET slapen! Verder voel je geen zak, echt helemaal niets. Of beter gezegd, heb je pech
dan voel je verder enkel hoofdpijn, want dat kreeg ik er 2 keer van, van verschillende batches.

Dus, allemaal rotzooi!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."