#1
Hij vroeg wat het is ,en ik zeg rotzooi wat het ook isEcht waar…? Lag het gewoon te koop in elke smartshop?
Hij vroeg wat het is ,en ik zeg rotzooi wat het ook isEcht waar…? Lag het gewoon te koop in elke smartshop?
Flakka is een hypeterm voor de media. Net als woke bijvoorbeeld.
Maar wat is het nou? Lijkt een verzameldrug toch? A-pvp, a-phip, md-php, NEP ook? Zijn wel degelijk stoffen met andere effecten, werking, duur en withdrawal toch?
Ik bedoel dat woorden als flakka en woke te pas en onpas worden gebruikt want dat zorgt voor veel views.Taal evolueert. Dat is niets nieuws. Ik gebruik het nu ook gewoon in mijn communicatie. Het bekt ook gewoon beter dan telkens a-php, a-pihp en mdphp in één adem noemen.
NEP niet, de rest wel.
Ik bedoel dat woorden als flakka en woke te pas en onpas worden gebruikt want dat zorgt voor veel views.
In de comments onder die artikelen niet altijd. Mensen die denken dat flakka en miauw hetzelfde zijn bijvoorbeeld.
Achtung spitsfure schnell schnell ,Flakka quad 20mm ,wie haben sie abgefackelt!!flakka
Zojuist de 4 afleveringen Tygo in de flakka gekeken. Heftige shit.
Welke is het interessants?
Ga ik die eerst kijken![]()
Ik heb ze in één binge gekeken. Ik vond alleen de toevoegingen van Dick Trubendorffer wat van een Jip en Janneke niveau.Welke is het interessants?
Ga ik die eerst kijken![]()
Ik ken hem persoonlijk en hij legt het zo uit dat een leek het kan begrijpen. Hij is echt een baas , door hem ben ik serieus in herstel gegaan en ging ik geloven dat het programma ook wel iets voor mij kon zijn.Ik heb ze in één binge gekeken. Ik vond alleen de toevoegingen van Dick Trubendorffer wat van een Jip en Janneke niveau.
Daar werd over gesproken hier in een topic. Ik heb zelf maar een paar minuten gezien hier van, vond het begin mega heftig met die chick en haar irritante vriend.Ik heb ze gezien. Toch wel interessant. En wat een vergif die flakka, ongelooflijk.
Maarre ... Is Lennart een DF'er? Ik kreeg zo'n voorgevoel toen ik hem zag
en haar irritante vriend.
Dick snapt 't inderdaad.Ik ken hem persoonlijk en hij legt het zo uit dat een leek het kan begrijpen. Hij is echt een baas , door hem ben ik serieus in herstel gegaan en ging ik geloven dat het programma ook wel iets voor mij kon zijn.
In die paar minuten die ik zag stoorde ik me enorm aan hoe hij net haar omging.Gerben.
Aan hem zag je niks vond ik. Althans weinig.
Aan Lennart ook niet, maar die was alweer afgekickt.
In die paar minuten die ik zag stoorde ik me enorm aan hoe hij net haar omging.
Deze EO serie is ook laagdrempelig natuurlijk, dus dan is dit inderdaad redelijk toegankelijk uitgelegd door hem.Ik ken hem persoonlijk en hij legt het zo uit dat een leek het kan begrijpen.
Lennart was er ook beroerd aan als je die foto zag waar hij op stond met zijn broer.
Maar ik vrees bij hem, en ook die man die pas uit zijn opname kwam en psychotisch was daarvoor, voor een stevige terug val.
Ze zitten allebei nl nog in het leef en woon gebied waar het mis is gegaan. Als kolen bij het haardvuur. Mijn inziens is dan het risicoprofiel groot.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."