#1
Ik heb 4-ho-met een keer echt goed gebruikt, macrodosis zullen we maar zeggen.
4-ho-met en microdosen is niet iets dat in mij op zou komen. Vond het niet echt een middel dat me spiritueel kon verrijken.
Een beetje als 2cb in die zin, spierpijn in mn wangen van het lachen maar eenmaal uitgewerkt ben ik niet dichter bij de wereld of mezelf gekomen.
4-ho-met en microdosen is niet iets dat in mij op zou komen. Vond het niet echt een middel dat me spiritueel kon verrijken.
Een beetje als 2cb in die zin, spierpijn in mn wangen van het lachen maar eenmaal uitgewerkt ben ik niet dichter bij de wereld of mezelf gekomen.
