Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hiimacid zei: 3 fa is te zwaar voor de maag. Er is sprake van een constante samentrekking in de buik en een pijn die lijkt op maagpijn. wat de ervaring verpest. Zelfs als ik het door mijn neus ruik, zijn de druppels die in mijn keel stromen een beetje onaangenaam. Ik had geen last van mijn darmen. Natuurlijk moest ik de hele tijd poepen, maar dat is hetzelfde als speed. Het grootste probleem met orale 3fa is dat het niet het gewenste effect geeft. Positieve impact neemt af en negatieve impact neemt toe. Ik weet dat dit vreemd klinkt, want bij veel medicijnen geldt dat orale toediening het meest “clear” effect geeft, zoals pep. maar dit is niet het geval voor 3fa. Je kunt het nog steeds. Maar ik denk niet lekker Klik om te vergroten... Dat klinkt niet fijn, hoeveel mg neem je oraal per dosis? Ik post toevallig in een ander topic net mijn positieve ervaring met 3-FA Heb zelf in de keren dat ik het heb gebruikt (stuk of 5x) nooit last van m'n maag gehad. Ook niet na een redelijk zwaar diner. Maar goed, ieder lichaam is anders en daardoor is het ook wat subjectief natuurlijk. Ik heb gelukkig sowieso nooit veel last van m'n maag. Overigens vind ik nasaal ook wel goed te doen, gewoon kleine, goed gechopte lijntjes. Lang lang geleden ooit een keer 4-FA nasaal genomen en dat was wel echt fokking pijnlijk. Maar ik vind 3-FA nasaal het effect minder prettig, wordt al snel wat meer jittery."
"Metalcored00d zei: Leuk! Ook es net die app geïnstalleerd, want staat al jaar en dag enkel in mijn notitie app en dat is soms vervelend omdat de datum dan niet meer klopt als ik er nadien nog dingen bij schrijf. Plus ik denk dat ik met momenten mezelf wel eens mag confronteren met uiteindelijk toch wel elke maand iets te nemen... Klik om te vergroten... Haha herkenbaar, exact hetzelfde hier. Zojuist ook Journal geinstalleerd en damn, dat werkt goed zeg! Fijn dat het een pure offline app is en er dus ook niet om allerlei permissies gevraagd wordt. Dank voor het delen van deze app / aanmaken van dit topic 🙏"
"Kordie zei: Ook geen accu slurper denk ik dan die Journal. Agenda en notes app op de gsm vind ik wat tricky. Stel je moet eens met iemand wat in je agenda kijken Klik om te vergroten... Haha ja precies 🙈 Ik zie trouwens dat Require app unlock ook mogelijk is in Journal, staat onder settings. Nu zit er in principe niemand behalve ik op m'n telefoon....maar voor de zekerheid toch maar ingesteld"
"Mja, ik heb wel eens een kwart genomen van een 21mg 4-ho-met pil. Nu is dat natuurlijk alles behalve nauwkeurig ivm mogelijke (of naja..waarschijnlijke) slechte spreiding in zo'n pil, maar dat was iig too much als je intentie een microdosis is. En ook al neem je daadwerkelijk 5mg, dan nog betwijfel ik alsnog of dat niet teveel is. Ik denk dat het eerder een "mini-dose" is. 5mg van poeder zelf afwegen is alsnog tricky, de standaard miligrammen weegschaal is niet zo nauwkeurig. Beter is om dan met een grotere hoeveel volumetric dosing te doen, ik lees op Reddit wel wat berichten dat 4-ho-met oplosbaar is in gedestilleerd water/alcohol, maar dat zou je even nader moeten onderzoeken. Btw, als je doel microdosen is, dan zou ik dat gewoon eens met bv 1P-LSD proberen. Twee zegels van 100ug p/s in een 10ml pipetflesje met daarin dito hoeveelheid gedestilleerd water, dat geeft je dan 1ug per druppel. Op die manier kun je super nauwkeurig je dosis bepalen. Wat houdbaarheid betreft, laatst nog 30ug (das geen microdose meer, i know 😉 ) genomen uit een flesje wat al ruim een jaar in de koelkast staat en dat gaf nog een prima effect."
"Kerstdagen met familie as usual. Ik merk dat ik tegenwoordig meer waarde hecht aan die dagen dan vroeger.. In de familie zitten inmiddels aardig wat mensen op leeftijd en er is een nieuwe generatie. Ik kan er nu echt van genieten om iedereen zo samen te zien, wij hebben verder ook geen vetes in de familie gelukkig, dus het zijn echt fijne dagen. Maar goed ik word zelf ook gewoon wat ouder en sentimenteler 🥲 Wat O&N betreft: sinds 2018 zit ik eigenlijk ieder jaar thuis met alleen m'n vriendin en dat bevalt ons prima, ik vind O&N niet zo bijzonder meer. Dat was vroeger wel anders, toen betrof het standaard dikke huisfeestjes met veel champagne en vuurwerk, bij ons thuis of bij vrienden. We spelen nu echter met 't idee om weer eens een bescheiden O&N huisfeestje te geven 😋 For old times sake"
"Ik heb 4-ho-met een paar weken geleden samen met een vriend voor het eerst gedaan. We hadden van die 21mg pellets. Daarvan ben ik begonnen met een halve. Het kickt vrij snel in, voelde de raket vanaf 20 minuten na inname wel opstijgen. Dat ging best hard, maar voelde wél goed en handelbaar. Op T+45 besloten om ook de tweede helft erbij te doen. Overigens was m'n maag redelijk leeg. Wel flink ontbijt gehad, in de middag 2 crackers met kaas en vervolgens rond 1700 de drug ingenomen. We vonden de trip beiden heel erg vet. Een uur of 4 mee zoet geweest. Het is echt suuuuuper visueel dus dat maakte het erg tof. De continue verandering van de warmte/kleur van de verlichting om ons heen was erg gaaf. We hebben niet naar beeldschermen gekeken, maar wel naar de schilderijen die m'n maat in z'n huis heeft hangen, deed het erg goed. Ook muziek was top. We hebben ook enorme lachbuien gehad, tot buikpijn aan toe. Tranen over onze wangen en op een gegeven moment wisten we niet meer of we aan het lachen waren, of huilen. De grens tussen die twee emoties was behoorlijk weg ofzo. Ze zeggen dat de headspace heel licht is, maar ik vond eigenlijk dat ie behoorlijk aanwezig was. Die vriend van me had hetzelfde. Ons referentiekader is met name 2CB en dat is toch echt wel een stukkie makkelijker te sturen allemaal. Het lukte mij echter niet om mentaal heel diep te gaan. Dus 21mg vond ik een prima dosis, had 'm niet intenser willen hebben. Moet er wel bij zeggen dat ik geen hele ervaren tripper ben 😉 Maar onderschat de drug niet, want op internet lees je naar mijn mening toch iets teveel dat het een "lichte" psychedelica is, waardoor je 'm gaat onderschatten. Zoals met alle psychedelica, bereid je voor, set + setting, en respecteer de drug 🙏"
"Ik kocht vroeger altijd best veel vuurwerk voor NYE, maar de laatste keer is inmiddels een jaar of 10 geleden. Gezien het aankomende verbod ga ik, net als veel andere mensen gok ik zo, nog 1x los 😛 Gewoon 1 of 2 van die grote (legale) cakeboxen, heb geen zin meer om een uur bezig te zijn met het aansteken van die kleine potjes haha. Over dat verbod zelf, ik vind het een lastige. Met een verbod ga je natuurlijk niet het toch al illegale, overlastgevende vuurwerk uitbannen. Althans, niet direct, maar misschien dat dat met de tijd dan ook wel vanzelf verdwijnt..omdat vuurwerk gewoonweg geen ding meer is rond O&N. Ben dan ook benieuwd hoe dat er over 10 jaar voorstaat. Relschoppers zul je verder altijd houden dus ik verwacht geen rustigere nacht voor de hulpdiensten. Dat het beter is voor (huis)dieren en het milieu, lijkt me evident. Maar ik vind het jammer voor de mensen die er, net als ik vroeger, enorm veel plezier uithalen."