Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Deze volg ik even, ben ook wel benieuwd, ik ken het niet en ben ook op zoek naar een DMT alternatief ."
"Ik ben nog steeds heel benieuwd, iemand hier dit al uitgeprobeerd? In mijn zoektocht naar een alternatief voor DMT komt deze wel heel erg in de buurt zeggen ze, maar voordat ik weer iets bestel wat ik vervolgens in de kast pleur ben ik benieuwd of het de moeite waard is. Ik heb nog steeds DPT liggen maar ik heb me er nog niet aan gewaagd, MET schijnt een stuk vriendelijker te zijn. 4 ho met vind ik in elk geval geweldig dus alleen gevoelsmatig lijkt MET al beter."
"Nathaniel zei: Waarom zou je het risico nemen als je makkelijk gewoon een nieuw bakkie kan halen? Klik om te vergroten... Kan, maar ik dacht ik vraag onze experts hier even. Zonde om weg te gooien als dat niet nodig is toch?"
"Hi, Een vriend had nog deze truffels, en ze waren ver over hun houdbaarheidsdatum. Ik dacht dat ze misschien nog goed zouden zijn als ik ze droog, zoals ik doe met paddo's. Zoals je op de verpakking kunt zien, waren ze houdbaar tot augustus '25, dus we zijn 6 maanden over tijd... MAAR, ze zijn al die tijd verzegeld en gekoeld geweest. Eerlijk is eerlijk: ze ruiken slecht... Maar ik heb de geur en smaak altijd al gehaat, dus ik weet niet zeker of ze bedorven zijn of dat ze gewoon zo ruiken. Wat denken jullie? Is dit veilig om te eten als ze gedroogd zijn? Misschien wat minder sterk, maar nog steeds de moeite waard?"
"ljuv zei: Waren ze vacuüm verpakt nog…? Want wat je omschrijft en obv de foto’s klinkt het zo gek nog niet hoor. Ze ruiken inderdaad altijd heel zuur. Ze zijn nog niet eens heel zwart, wat vaak wijst dat de potentie is weggezakt. Als ze bedorven zijn, worden ze meestal papperig en zie je gewoon echt schimmel. Klik om te vergroten... Yes nog steeds vacuum en gekoeld al die tijd, wel een beetje zwart maar veel zag er ook nog normaal uit. Inmiddels ook volledig gedroogd, mogelijk neem ik eens een microdose om te kijken of het nog wat doet"
"Volgens mij wordt 1p in het lichaam omgezet naar “echte” lsd. Ik kan in elk geval geen verschil ontdekken in dosering en effect. Wellicht kan een chemicus hier wat zinnigs over zeggen."
"Ik microdose regelmatig met 4 ho met, sinds mijn paddovoorraad op is. Dit doe ik door druppels te nemen van ≈ 3mg per druppel, dit is erg nauwkeurig (mogelijk nog nauwkeuriger dan paddo's afwegen). Resultaat is imo hetzelfde als bij het microdosen van paddo's, altijd een beter humeur, meer motivatie en positievere benadering van het leven in zijn algemeenheid. (zo klinkt het als een wondermiddel, laat ik duidelijk zijn dat dat het NIET is, maar zie het als een supplement naast gezond leven)"
"Yes klopt: 1 druppel voor een microdose, 2 voor een leuke zaterdagmiddag. Niet heel lang geleden iets te enthousiast geweest en toen stond ik te trippen in de sportschool, niet heel handig lol Ik houdt persoonlijk niet echt een schema aan maar voel aan wanneer ik het nodig heb, meestal is dit savonds na een stressvolle werkdag en ik wil niet blijven hangen in deze stress. (dit is hooguit 1x per week, en regelmatig een paar weken niet) Ín het verleden heb ik met paddo's wel een schema aangehouden van 1 dag dosen, 2e dag rust, 3e dag volledig nuchter en dag 4 weer dosen. Dit schijnt optimaal te zijn om niet teveel tolerantie te kweken en wel zoveel mogelijk voordeel eruit te halen."
"1P kan je nog overal krijgen? Zowel online als bij je lokale smartshop"
"Klinkt goed dissoliefhebber! Jij herkent je dus maar gedeeltelijk in het donkere randje ervan? Heb het zelf nog steeds in de kast liggen, nog niet aan toe gekomen vanwege de vele andere interessante stofjes die ik heb. Jij ervaarde het als intens maar prettig over het algemeen?"