#1
Dat moet een behoorlijk grote capsule geweest zijn dan.capsule met daarin 50 gram pep
Dat moet een behoorlijk grote capsule geweest zijn dan.capsule met daarin 50 gram pep
Stom, stom, stom. Ik bedoelde natuurlijk mg.Dat moet een behoorlijk grote capsule geweest zijn dan.

Zal je gebeuren ja. Echt gevaarlijk.Het is dan ook geen echte cocaïne - waarvoor je tegenwoordig veel minder betaalt - maar de vroegere 'smartdrug' 2CB, ooit ontwikkeld door de Californische biochemicus Alexander 'Sacha' Shulgin. Dat het spul nu in roze vorm verkocht wordt is niet meer dan een marketingtruc.
Hoe gevaarlijk is me dat? Snuif je daar 300mg op het toilet van de wc zit je wel in een levensbedreigende situatie...😶
Om even compleet te zijn.Zal je gebeuren ja. Echt gevaarlijk.
Thanks, dat wist ik nog niet. Ik dacht gewoon zoals groene pep vroeger, een kleurstof.Om even compleet te zijn.
Laatste offtopic, maar het is nuttige info.
Wat is tucibi, tuci of pink cocaïne?
Tucibi, tuci, pink panther of pink cocaïne is een roze poeder. Tucibi spreek je uit als 2C-B, maar het gaat om een andere drug. In het roze poeder worden verschillende drugs aangetroffen. Het gaat vaak om verschillende combinatie met veranderende concentraties. Er wordt onder andere MDMA en ketamine aangetroffen en daarnaast soms nog cathinonen, 2C-B, levamisol en Tramadol (opiaat).
Omdat het om meerdere drugs in een sample gaat en omdat de samenstelling en concentratie van de drugs elke keer anders is, wordt gebruik afgeraden.
Dure porsche![]()
1500 kilo heroïne in Rotterdam, grootste onderschepping ooit in Nederland
Opsporingsdiensten hebben in de Rotterdamse haven ruim 1500 kilo heroïne onderschept. Het gaat volgens het Openbaar Ministerie om de grootste onderschepping van heroïne ooit in Nederland. De partij…www.telegraaf.nl
Zoals die veiligheidsbeambte in de haven hier een paar jaar terug... Met 1600 euro per maand had die een Bentley en Porsche alsook een uurwerk van 1000 euro. De buren vonden dat verdacht en tja...Dure porsche
Duur Huis
Keuken halve ton
Flink opscheppen.
Ja dat is niet de reden dat hij door de mand is gevallen. Maar daar gaat het wel vaak mis. Als je zo'n georganiseerd bedrijf onder de radar wil houden, houdt jezelf dan ook onder de radar, denk ik altijd.
Zeker de kleine jongens die opklimmen, ze trappen toch in de valkuil van faam en zo vallen ze alleen maar op.
Nee staat een link bij.Staat enkel posts hierboven ook al 😁 slaap je nog @De Dunne ?
Nee staat een link bij.
Dpg media
Grootste heroïnevondst ooit in Nederland: megalading verstopt tussen Himalayazout
![]()
Grootste heroïnevondst ooit in Nederland: megalading verstopt tussen Himalayazout
Bij een controle in de Rotterdamse haven hebben het Harc-team en de Britse National Crime Agency ruim 1500 kilo heroïne onderschept. Het is de grootste heroïnevondst ooit in Nederland, zo is dinsdag bekendgemaakt door het Openbaar Ministerie. De straatwaarde van de lading drugs bedraagt 45...www.ad.nl
![]()
1500 kilo heroïne in Rotterdam, grootste onderschepping ooit in Nederland
Opsporingsdiensten hebben in de Rotterdamse haven ruim 1500 kilo heroïne onderschept. Het gaat volgens het Openbaar Ministerie om de grootste onderschepping van heroïne ooit in Nederland. De partij…www.telegraaf.nl
Sorry las het verkeerd
Dure porsche
Duur Huis
Keuken halve ton
Flink opscheppen.
Ja dat is niet de reden dat hij door de mand is gevallen. Maar daar gaat het wel vaak mis. Als je zo'n georganiseerd bedrijf onder de radar wil houden, houdt jezelf dan ook onder de radar, denk ik altijd.
Zeker de kleine jongens die opklimmen, ze trappen toch in de valkuil van faam en zo vallen ze alleen maar op.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."