#1
Stom, stom, stom. Ik bedoelde natuurlijk mg.Dat moet een behoorlijk grote capsule geweest zijn dan.
Moet wel de drugsvangst van het jaar zijn denk ik...

Stom, stom, stom. Ik bedoelde natuurlijk mg.Dat moet een behoorlijk grote capsule geweest zijn dan.

Sinds wanneer is lachgas een gevaarlijke stof en sinds waneer is het illegaal om dit in bezit te hebben?Bestuurder aangehouden voor gebruiken lachgas en vervoeren gasflessen
Politie De Bilt heeft in de nacht van zaterdag op zondag een automobilist aangehouden, die tijdens het rijden lachgas gebruikte. Ook had de man elf flessen lachgas en een zak ballonnen in zijn auto liggen.
Tegen de man is een proces-verbaal opgemaakt vanwege het transport en vervoer van gevaarlijke stoffen. Ook is een onderzoek ingesteld naar de rijgeschiktheid van de bestuurder.
Lees hier het hele artikel...

Gaat meer over de manier waarop het vervoerd wordt. Een houder onder druk (een lachgastank) moet je op de juiste manier vervoeren (= niet losliggend in je auto).Sinds wanneer is lachgas een gevaarlijke stof en sinds waneer is het illegaal om dit in bezit te hebben?
Dus als ik een propaan/butaan fles on de kofferbak leg ben ik strafbaar?Gaat meer over de manier waarop het vervoerd wordt. Een houder onder druk (een lachgastank) moet je op de juiste manier vervoeren (= niet losliggend in je auto).
MDMA wordt in „pure” vorm verkocht in de vorm van zandkleurige kristallen en als poeder dat gesnoven kan worden. Daarnaast wordt MDMA vooral verkocht als xtc in tabletvorm.
Idd.10 miljoen euro aan MDMA onderschept uit busje in Liempde
LIEMPDE - De politie heeft een behoorlijke lading drugs onderschept. De 400 kilo MDMA met een straatwaarde van ongeveer 10 miljoen euro werd in een huurbus op de A2 ter hoogte van het Noord-Brabantse Liempde aangetroffen. De 29-jarige Amsterdammer die op dat moment achter het stuur zat, werd aangehouden.
Lees verder: https://www.telegraaf.nl/nieuws/275604425/10-miljoen-euro-aan-mdma-onderschept-uit-busje-in-liempde
Uit ditzelfde nieuwsbericht:
MDMA poeder snuiven. Heel gangbaar hoor.![]()
| Marineschip Zr.Ms. Groningen onderschept ruim 1400 kilogram cocaïne 13 december 2019 - 13:00 |
|
In een container zat 1,3 ton heroïne verstopt tussen handdoeken en badjassen. Nog nooit eerder werd er zoveel onderschept door de Britten.
Niet in Nederland maar wel echt het over de grens. Oeps foutje bedankt😂😂😂![]()
Kilo's cocaïne gevonden tussen bananen in supermarkt in Gronau
GRONAU - De Duitse politie heeft woensdag kilo's cocaïne ontdekt in kist vol bananen in een supermarkt in Gronau. Dat schrijft de <a href="https://www.wn.de/Muensterland/Kreis-Borken/Gronau/4046902-Fund-in-K-K-Filiale-Kokain-in-Bananenkiste-in-Gronauer-Supermarkt-entdeckt"...www.tubantia.nl
Zonde dit hé. ^^Mischien leuk om aan het drugs forum te doneren?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."