Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet "Grote drugsvangst" Topic

Het "Grote drugsvangst" Topic

349 antwoorden
92 weergaven
18-5-2026
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#1
MyLittlePonyPack zei:
🤣🤣🤣🤣🤣
Bekijk bijlage 67879
Klik om te vergroten...
Zullen wel kilos tussen zitten! whahaha
Gelukkig brengen ze anderen weer op betere ideeën met zulke posts
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ei-Salade zei:
Zullen wel kilos tussen zitten! whahaha
Gelukkig brengen ze anderen weer op betere ideeën met zulke posts
Klik om te vergroten...

Haha ja zo worden ze wel steeds creatiever 😅
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maat als je dit blad op straat ziet valt toch gelijk op dat het geen normaal blad is?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
MyLittlePonyPack zei:
Haha ja zo worden ze wel steeds creatiever 😅
Klik om te vergroten...
Over 10 jaar hebben ze vast een methode dat een voertuig deels is gemaakt van cocaïne lol. Met natuurlijk iets tegen detectie van geur en textuur
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdloos zei:
Over 10 jaar hebben ze vast een methode dat een voertuig deels is gemaakt van cocaïne lol. Met natuurlijk iets tegen detectie van geur en textuur
Klik om te vergroten...

Zo'n auto wil ik wel dan🤣
Mn vriend is hovenier en nou alle blaadjes aan het omdraaien tijdens het werk 🤣
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
MyLittlePonyPack zei:
Zo'n auto wil ik wel dan🤣
Mn vriend is hovenier en nou alle blaadjes aan het omdraaien tijdens het werk 🤣
Klik om te vergroten...
Ik zei niks over een (politie)auto , gewoon een half vrachtschip gelijk maken op die manier. En is er in NL genoeg om de prijs te laten zakken 😉
Don't think local think global.
Of een helicopter/ boten / stofzuiger etc lol
Mja gewoon vrachtwagens zouden ook al mooi zijn.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Poeh dat is wel heel jong ja😳

Screenshot_20251101_201312_Teletekst.jpg
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
MyLittlePonyPack zei:
Poeh dat is wel heel jong ja😳

Bekijk bijlage 67916
Klik om te vergroten...

Zouden de ouders het weten vraag ik me af?
En zo ja .... wat voor dame en heer zullen dit dan zijn?
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#9
MyLittlePonyPack zei:
Poeh dat is wel heel jong ja😳

Bekijk bijlage 67916
Klik om te vergroten...
Ja hoe zou dat nou komen?
Geen tot weinig politie kracht, dweilen met de kraan open en lage straffen en al helemaal voor minderjarigen.

Kordie zei:
Zouden de ouders het weten vraag ik me af?
Klik om te vergroten...
Stel ze weten ervan, wat dan?
Ik was/ben ook hard leers en m'n ouder(s) hadden ook niet altijd invloed op mij.
Nogal simpele gedachten wat ik veel zie op internet en ook in real-life dat de illusie veel speelt dat ze er altijd veel invloed op hebben.
Moeilijk voor te stellen denk ik omdat de meeste mensen wel gehoorzaam zijn, alleen is dat niet vanzelfsprekend
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ei-Salade zei:
Moeilijk voor te stellen denk ik omdat de meeste mensen wel gehoorzaam zijn, alleen is dat niet vanzelfsprekend
Klik om te vergroten...

Goed gesproken. Goede eyeopener. Zo is het eigenlijk ook en ik was te snel in mijn antwoord.
Inderdaad wat je zegt; ik kan het me moeilijk voorstellen. Ik ben vroeger zo niet geweest en vrij streng opgevoed.
Streng in de zin van dat ik denk mijn ouders, zonder dat ik een kruisverhoor hoefde af te leggen, wel wisten waar ik mee bezig was / vinger aan de pols.
Maar die vinger had ook kunnen wegglippen als ik het verkeerde pad op was gegaan.
S
Snuifduif1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
MyLittlePonyPack zei:
Zo'n auto wil ik wel dan🤣
Mn vriend is hovenier en nou alle blaadjes aan het omdraaien tijdens het werk 🤣
Klik om te vergroten...
Hij draait nu dubbele diensten. 😂
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#12
Screenshot_20260110_182322_Teletekst.jpg
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
3300 kilootjes coke @ Brabant

nos.nl

Acht aanhoudingen na vondst van 3300 kilo cocaïne in Brabantse loods

Volgens Omroep Brabant gaat het om een van de grootste vondsten van de afgelopen jaren in de provincie. De drugs hadden een geschatte straatwaarde van ongeveer 250 miljoen euro.
nos.nl nos.nl

Geen kleine jongens.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
nos.nl

Colombia onderschept grote lading drugs bestemd voor Nederland

De cocaïne had een waarde van omgerekend 337 miljoen euro.
nos.nl nos.nl

14.000 ton in beslag genomen. De Colombianen zeggen dat daarmee is voorkomen dat 35 miljoen doses de markt op kwamen.

Poeh, die Colombianen weten wel hoe je hard moet gaan of niet? 0,4g per dosis 🤣
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#15
LucidLucy zei:
nos.nl

Colombia onderschept grote lading drugs bestemd voor Nederland

De cocaïne had een waarde van omgerekend 337 miljoen euro.
nos.nl nos.nl

14.000 ton in beslag genomen. De Colombianen zeggen dat daarmee is voorkomen dat 35 miljoen doses de markt op kwamen.

Poeh, die Colombianen weten wel hoe je hard moet gaan of niet? 0,4g per dosis 🤣
Klik om te vergroten...

Half packie gewoon dan dus, want meeste halve zijn 0,4🙈
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#16
MyLittlePonyPack zei:
Bekijk bijlage 68702
Klik om te vergroten...
Dat is wel erg Hip Hop 😲
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
MyLittlePonyPack zei:
Bekijk bijlage 68702
Klik om te vergroten...


Laatst ook al bij mij twee straten verder 6 kilo heroïne en 800g speed. Meneer vroeg aan de rechter of hij toch niet naar huis mocht om voor z'n kinderen te zorgen.

6 kilo hero, goeiendag hé 🤣

Achja, Vlissingen. Business as usual!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sow dan gaat het goed los daar in Vlissingen.
Misschien omdat het dichtbij de grens ligt? Of zeelieden die komen swingen daar? :wink:
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kordie zei:
Sow dan gaat het goed los daar in Vlissingen.
Misschien omdat het dichtbij de grens ligt? Of zeelieden die komen swingen daar? :wink:
Klik om te vergroten...

Mwah, het ik zou het geen grensgebied noemen. Wil je naar België, moet je eerst over Goes via de tunnel over Terneuzen richting Gent. Dat is stiekem nog best ver weg. Zeker een uur.

Maar inderdaad, het is een havenstad. Van oudsher zijn dat toch wat 'vieze' steden. Daarnaast zitten veel van de sociale voorzieningen van het eiland ook daar. De daklozenopvang, maar ook andere sociale diensten.

Het is nu betrekkelijk rustig afgezien van de drugs die opgerold wordt. Een jaar geleden hadden we heel veel schietpartijen. Al sinds september 2024 mag de politie op veel plekken preventief fouilleren. Dat is nog steeds een paar maanden van kracht. Ik ben benieuwd of het dan weer verlengd wordt. Het is in elk geval wel ietsje rustiger geworden de laatste maanden.

Deze zomer is er iemand doodgeschoten in de Jumbo. Dat was heel heftig voor de wijk. Bizar af en toe.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#20
LucidLucy zei:
Mwah, het ik zou het geen grensgebied noemen. Wil je naar België, moet je eerst over Goes via de tunnel over Terneuzen richting Gent. Dat is stiekem nog best ver weg. Zeker een uur.

Maar inderdaad, het is een havenstad. Van oudsher zijn dat toch wat 'vieze' steden. Daarnaast zitten veel van de sociale voorzieningen van het eiland ook daar. De daklozenopvang, maar ook andere sociale diensten.

Het is nu betrekkelijk rustig afgezien van de drugs die opgerold wordt. Een jaar geleden hadden we heel veel schietpartijen. Al sinds september 2024 mag de politie op veel plekken preventief fouilleren. Dat is nog steeds een paar maanden van kracht. Ik ben benieuwd of het dan weer verlengd wordt. Het is in elk geval wel ietsje rustiger geworden de laatste maanden.

Deze zomer is er iemand doodgeschoten in de Jumbo. Dat was heel heftig voor de wijk. Bizar af en toe.
Klik om te vergroten...
This connected the dots🤣

Lean wordt wel een probleem als het hier in deze hoeveelheden wordt aangetroffen. Ik snap eigenlijk ook niet waarom iemand zo een hoeveelheid zou produceren. Het is niet echt een geheim dat het redelijk eenvoudig zelf te fabriceren is. Gelukkign wordt Nederland tot nu toe nog wel redelijk gepasseerd wat betreft zulke hypes maar ik hoop dat dat ook zo blijft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."