#1
Zullen wel kilos tussen zitten! whahaha🤣🤣🤣🤣🤣
Bekijk bijlage 67879
Gelukkig brengen ze anderen weer op betere ideeën met zulke posts
Zullen wel kilos tussen zitten! whahaha🤣🤣🤣🤣🤣
Bekijk bijlage 67879
Zullen wel kilos tussen zitten! whahaha
Gelukkig brengen ze anderen weer op betere ideeën met zulke posts
Over 10 jaar hebben ze vast een methode dat een voertuig deels is gemaakt van cocaïne lol. Met natuurlijk iets tegen detectie van geur en textuurHaha ja zo worden ze wel steeds creatiever 😅
Over 10 jaar hebben ze vast een methode dat een voertuig deels is gemaakt van cocaïne lol. Met natuurlijk iets tegen detectie van geur en textuur
Ik zei niks over een (politie)auto , gewoon een half vrachtschip gelijk maken op die manier. En is er in NL genoeg om de prijs te laten zakken 😉Zo'n auto wil ik wel dan🤣
Mn vriend is hovenier en nou alle blaadjes aan het omdraaien tijdens het werk 🤣
Ja hoe zou dat nou komen?
Stel ze weten ervan, wat dan?Zouden de ouders het weten vraag ik me af?
Moeilijk voor te stellen denk ik omdat de meeste mensen wel gehoorzaam zijn, alleen is dat niet vanzelfsprekend
Hij draait nu dubbele diensten. 😂Zo'n auto wil ik wel dan🤣
Mn vriend is hovenier en nou alle blaadjes aan het omdraaien tijdens het werk 🤣
![]()
Colombia onderschept grote lading drugs bestemd voor Nederland
De cocaïne had een waarde van omgerekend 337 miljoen euro.nos.nl
14.000 ton in beslag genomen. De Colombianen zeggen dat daarmee is voorkomen dat 35 miljoen doses de markt op kwamen.
Poeh, die Colombianen weten wel hoe je hard moet gaan of niet? 0,4g per dosis 🤣
Dat is wel erg Hip Hop 😲
Sow dan gaat het goed los daar in Vlissingen.
Misschien omdat het dichtbij de grens ligt? Of zeelieden die komen swingen daar?![]()
This connected the dots🤣Mwah, het ik zou het geen grensgebied noemen. Wil je naar België, moet je eerst over Goes via de tunnel over Terneuzen richting Gent. Dat is stiekem nog best ver weg. Zeker een uur.
Maar inderdaad, het is een havenstad. Van oudsher zijn dat toch wat 'vieze' steden. Daarnaast zitten veel van de sociale voorzieningen van het eiland ook daar. De daklozenopvang, maar ook andere sociale diensten.
Het is nu betrekkelijk rustig afgezien van de drugs die opgerold wordt. Een jaar geleden hadden we heel veel schietpartijen. Al sinds september 2024 mag de politie op veel plekken preventief fouilleren. Dat is nog steeds een paar maanden van kracht. Ik ben benieuwd of het dan weer verlengd wordt. Het is in elk geval wel ietsje rustiger geworden de laatste maanden.
Deze zomer is er iemand doodgeschoten in de Jumbo. Dat was heel heftig voor de wijk. Bizar af en toe.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."