Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet "Grote drugsvangst" Topic

Het "Grote drugsvangst" Topic

349 antwoorden
94 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Het is dan ook geen echte cocaïne - waarvoor je tegenwoordig veel minder betaalt - maar de vroegere 'smartdrug' 2CB, ooit ontwikkeld door de Californische biochemicus Alexander 'Sacha' Shulgin. Dat het spul nu in roze vorm verkocht wordt is niet meer dan een marketingtruc.

Hoe gevaarlijk is me dat? Snuif je daar 300mg op het toilet van de wc zit je wel in een levensbedreigende situatie...😶
Klik om te vergroten...
Zal je gebeuren ja. Echt gevaarlijk.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Zal je gebeuren ja. Echt gevaarlijk.
Klik om te vergroten...
Om even compleet te zijn.
Laatste offtopic, maar het is nuttige info.


Wat is tucibi, tuci of pink cocaïne?

Tucibi, tuci, pink panther of pink cocaïne is een roze poeder. Tucibi spreek je uit als 2C-B, maar het gaat om een andere drug. In het roze poeder worden verschillende drugs aangetroffen. Het gaat vaak om verschillende combinatie met veranderende concentraties. Er wordt onder andere MDMA en ketamine aangetroffen en daarnaast soms nog cathinonen, 2C-B, levamisol en Tramadol (opiaat).

Omdat het om meerdere drugs in een sample gaat en omdat de samenstelling en concentratie van de drugs elke keer anders is, wordt gebruik afgeraden.
S
SchitterendschutterendLid
01-01-2024, 00:00
#3
https://www.rijnmond.nl/zoeken?query=coca%EFne%20&page=1

Elke maand wel weer een nieuwsberichtje. Kan mij voorstellen dat de coke in Rotterdam ook goedkoper wordt door al dat aanbod (gelukkig niet allemaal voor Rotterdam bedoel natuurlijk ).
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Om even compleet te zijn.
Laatste offtopic, maar het is nuttige info.


Wat is tucibi, tuci of pink cocaïne?

Tucibi, tuci, pink panther of pink cocaïne is een roze poeder. Tucibi spreek je uit als 2C-B, maar het gaat om een andere drug. In het roze poeder worden verschillende drugs aangetroffen. Het gaat vaak om verschillende combinatie met veranderende concentraties. Er wordt onder andere MDMA en ketamine aangetroffen en daarnaast soms nog cathinonen, 2C-B, levamisol en Tramadol (opiaat).

Omdat het om meerdere drugs in een sample gaat en omdat de samenstelling en concentratie van de drugs elke keer anders is, wordt gebruik afgeraden.
Klik om te vergroten...
Thanks, dat wist ik nog niet. Ik dacht gewoon zoals groene pep vroeger, een kleurstof.
R
RCubeLid
01-01-2024, 00:00
#5
www.parool.nl

Bende opgerold die jarenlang drugs verstuurde via darkweb

De Dienst Landelijke Recherche heeft vandaag een webshop voor drugs platgelegd, waarmee in de afgelopen jaren tientallen miljoenen euro’s zijn verdiend. De bende had onder meer corrupte contacten bij een pakketbezorgdienst. Zes verdachten zijn aangehouden.
www.parool.nl www.parool.nl
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#6
BraboF zei:
www.telegraaf.nl

1500 kilo heroïne in Rotterdam, grootste onderschepping ooit in Nederland

Opsporingsdiensten hebben in de Rotterdamse haven ruim 1500 kilo heroïne onderschept. Het gaat volgens het Openbaar Ministerie om de grootste onderschepping van heroïne ooit in Nederland. De partij…
www.telegraaf.nl www.telegraaf.nl
Klik om te vergroten...
Dure porsche
Duur Huis
Keuken halve ton
Flink opscheppen.
Ja dat is niet de reden dat hij door de mand is gevallen. Maar daar gaat het wel vaak mis. Als je zo'n georganiseerd bedrijf onder de radar wil houden, houdt jezelf dan ook onder de radar, denk ik altijd.

Zeker de kleine jongens die opklimmen, ze trappen toch in de valkuil van faam en zo vallen ze alleen maar op.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het gaat 'm volgens mij ook niet over de drugs, maar wel over al dat geld dat de overheid had kunnen verdienen.

"CRISIS" "DRUK GEZET" :sleeping:
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#8
www.telegraaf.nl

1500 kilo heroïne in Rotterdam, grootste onderschepping ooit in Nederland

Opsporingsdiensten hebben in de Rotterdamse haven ruim 1500 kilo heroïne onderschept. Het gaat volgens het Openbaar Ministerie om de grootste onderschepping van heroïne ooit in Nederland. De partij…
www.telegraaf.nl www.telegraaf.nl
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mrloverdj zei:
Dure porsche
Duur Huis
Keuken halve ton
Flink opscheppen.
Ja dat is niet de reden dat hij door de mand is gevallen. Maar daar gaat het wel vaak mis. Als je zo'n georganiseerd bedrijf onder de radar wil houden, houdt jezelf dan ook onder de radar, denk ik altijd.

Zeker de kleine jongens die opklimmen, ze trappen toch in de valkuil van faam en zo vallen ze alleen maar op.
Klik om te vergroten...
Zoals die veiligheidsbeambte in de haven hier een paar jaar terug... Met 1600 euro per maand had die een Bentley en Porsche alsook een uurwerk van 1000 euro. De buren vonden dat verdacht en tja...

Domme kloot.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10

Grootste heroïnevondst ooit in Nederland: megalading verstopt tussen Himalayazout​


www.ad.nl

Grootste heroïnevondst ooit in Nederland: megalading verstopt tussen Himalayazout

Bij een controle in de Rotterdamse haven hebben het Harc-team en de Britse National Crime Agency ruim 1500 kilo heroïne onderschept. Het is de grootste heroïnevondst ooit in Nederland, zo is dinsdag bekendgemaakt door het Openbaar Ministerie. De straatwaarde van de lading drugs bedraagt 45...
www.ad.nl www.ad.nl
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
🐺PsyTekz zei:
Staat enkel posts hierboven ook al 😁 slaap je nog @De Dunne ?
Klik om te vergroten...
Nee staat een link bij.
Dpg media
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Nee staat een link bij.
Dpg media
Klik om te vergroten...

@De Dunne wakker worden?

De Dunne zei:

Grootste heroïnevondst ooit in Nederland: megalading verstopt tussen Himalayazout​


www.ad.nl

Grootste heroïnevondst ooit in Nederland: megalading verstopt tussen Himalayazout

Bij een controle in de Rotterdamse haven hebben het Harc-team en de Britse National Crime Agency ruim 1500 kilo heroïne onderschept. Het is de grootste heroïnevondst ooit in Nederland, zo is dinsdag bekendgemaakt door het Openbaar Ministerie. De straatwaarde van de lading drugs bedraagt 45...
www.ad.nl www.ad.nl
Klik om te vergroten...
BraboF zei:
www.telegraaf.nl

1500 kilo heroïne in Rotterdam, grootste onderschepping ooit in Nederland

Opsporingsdiensten hebben in de Rotterdamse haven ruim 1500 kilo heroïne onderschept. Het gaat volgens het Openbaar Ministerie om de grootste onderschepping van heroïne ooit in Nederland. De partij…
www.telegraaf.nl www.telegraaf.nl
Klik om te vergroten...

Gaat om hetzelfde 😅
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
🐺PsyTekz zei:
@De Dunne wakker worden?




Gaat om hetzelfde 😅
Klik om te vergroten...
Sorry las het verkeerd
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mrloverdj zei:
Dure porsche
Duur Huis
Keuken halve ton
Flink opscheppen.
Ja dat is niet de reden dat hij door de mand is gevallen. Maar daar gaat het wel vaak mis. Als je zo'n georganiseerd bedrijf onder de radar wil houden, houdt jezelf dan ook onder de radar, denk ik altijd.

Zeker de kleine jongens die opklimmen, ze trappen toch in de valkuil van faam en zo vallen ze alleen maar op.
Klik om te vergroten...

Waar staat dat over dure porsche, huis, keuken halve ton etc?
Ik zie dat niet in t artikel?
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lemmy zei:
Zoals die veiligheidsbeambte in de haven hier een paar jaar terug... Met 1600 euro per maand had die een Bentley en Porsche alsook een uurwerk van 1000 euro. De buren vonden dat verdacht en tja...
Klik om te vergroten...

Zo'n verhaal wordt mooi opgeklopt voor de lezer en dat ze zo een onderzoek opstarten gebeurd zelden meer.
Als iemand buiten de lijntjes kleurt is het snel klaar.


Dit is het intressants stukje van t artikel :
Grotere partijen heroïne zijn uitzonderlijk. Vorig jaar werd in de Rotterdamse haven in totaal 54 kilo onderschept.

In heel jaar 54 kg, en nu een zending van 1000 kg onderschepte heroine in 1 vangst! :wink:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Spaanse Guardia Civil heeft begin oktober de “grootste wietplantage in Europa” opgerold. De politie kwam de 135.000 planten in september op het spoor tijdens de controle van een boerderij die legale hennep - voor industriële toepassingen - zou kweken. Maar de planten bleken illegale cannabis sativa te zijn, die genetisch gemodificeerd waren om van uiterlijk op de legale soort te lijken. Drie personen werden gearresteerd, nog zes anderen worden ondervraagd in verband met de plantage. Alle wiet werd vernietigd


HONDERDVIJVENDERTIGDUIZEND planten. Wtf 😅
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
De Spaanse Guardia Civil heeft begin oktober de “grootste wietplantage in Europa” opgerold. De politie kwam de 135.000 planten in september op het spoor tijdens de controle van een boerderij die legale hennep - voor industriële toepassingen - zou kweken. Maar de planten bleken illegale cannabis sativa te zijn, die genetisch gemodificeerd waren om van uiterlijk op de legale soort te lijken. Drie personen werden gearresteerd, nog zes anderen worden ondervraagd in verband met de plantage. Alle wiet werd vernietigd


HONDERDVIJVENDERTIGDUIZEND planten. Wtf 😅
Klik om te vergroten...

Ja, daar gaat m'n investering. :smirk:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tijdloos zei:
Worden laatste tijd veel in R'dam opgehaald etc. Zal wel extra beveiliging krijgen naar wat ik allemaal lees in al het nieuws
Klik om te vergroten...

De Dunne zei:

Douane onderschept opnieuw honderden kilo's aan coke in de Rotterdamse haven​




www.ad.nl

Douane onderschept opnieuw honderden kilo's aan coke in de Rotterdamse haven

De douane heeft tijdens een controle in de Rotterdamse haven in de nacht van woensdag op donderdag opnieuw een grote partij coke onderschept. Het gaat in totaal om 712 kilo aan cocaïne met een straatwaarde van ruim 53 miljoen euro.
www.ad.nl www.ad.nl
Klik om te vergroten...
Rotterdam staat ook een wetswijziging te wachten... Dat proberen ze in elk geval. Het is nu niet mogelijk mensen te vervolgen die onbevoegd haventerrein betreden en dus de drugs ophalen, kunnen slecht opgepakt worden.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ljuv zei:
Rotterdam staat ook een wetswijziging te wachten... Dat proberen ze in elk geval. Het is nu niet mogelijk mensen te vervolgen die onbevoegd haventerrein betreden en dus de drugs ophalen, kunnen slecht opgepakt worden.
Klik om te vergroten...

En zo komen we weer een stapje dichter bij het winnen van de war on drugs, vrienden.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lemmy zei:
En zo komen we weer een stapje dichter bij het winnen van de war on drugs, vrienden.
Klik om te vergroten...
I want to congratulate drugs, for winning the war on drugs

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."