Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet "Grote drugsvangst" Topic

Het "Grote drugsvangst" Topic

349 antwoorden
93 weergaven
18-5-2026
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180123_03316547

Destelbergen - Een man heeft verschillende zakjes drugs gevonden in de bomen van zijn eigen tuin. De politie van Demerdal (Diest, Scherpenheuvel en Zichem) is ter plaatse gekomen om de cocaïne, wiet en heroïne in beslag te nemen. De pakketjes waren op een bijzondere wijze verstopt: in zwarte sokken tussen takken van de bomen in de tuin.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
MacLeod zei:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180123_03316547

Destelbergen - Een man heeft verschillende zakjes drugs gevonden in de bomen van zijn eigen tuin. De politie van Demerdal (Diest, Scherpenheuvel en Zichem) is ter plaatse gekomen om de cocaïne, wiet en heroïne in beslag te nemen. De pakketjes waren op een bijzondere wijze verstopt: in zwarte sokken tussen takken van de bomen in de tuin.
Klik om te vergroten...
Dat is wel heel inventief! :wink:
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#3
joetsie zei:
Heb het gehoord,is bij ons aan de overkant
Klik om te vergroten...
Ik kan het bijna ruiken, zo dichtbij en toch zô ver😢
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Juun zei:
Ik kan het bijna ruiken, zo dichtbij en toch zô ver😢
Klik om te vergroten...
Ja zonde he?We kwamen net te laat aan:tearsofjoy:
I
IffnessLid
01-01-2024, 00:00
#5
nos.nl

Mensen naar strand Borssele om aangespoelde pakketten cocaïne

Twee mannen reden een paar honderd kilometer om 'even een luchtje te scheppen' in Borssele, schrijft de politie.
nos.nl nos.nl
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Iffness zei:
nos.nl

Mensen naar strand Borssele om aangespoelde pakketten cocaïne

Twee mannen reden een paar honderd kilometer om 'even een luchtje te scheppen' in Borssele, schrijft de politie.
nos.nl nos.nl
Klik om te vergroten...

Ook gelezen. Ze hadden al 30 pakketten in hun auto,en beetj verder staat dat 1 pakketje 1kg was. Dus verliezen ze wegens hebzucht bijna anderhalf miljoen euro...😬🤐
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
m.hln.be

Politie heeft handen vol met ‘wandelaars’ die cocaïne zoeken op het strand

De politie uit het Nederlandse Borssele (Zeeland) heeft de handen vol met ‘wandelaars’ op het strand, nadat daar eerder deze week 300 pakketten cocaïne waren aangespoeld. “Uit heel Nederland komen mensen hun geluk beproeven”, meldt de politie.
m.hln.be m.hln.be


Hier staat nergens bij dat die pakketten niet van het strand waren.
Klik om te vergroten...
ohja raar, bij die van Het nos wel.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lekker snugger ook.. 😄

Screenshot_20201010_172144.jpg
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Ook gelezen. Ze hadden al 30 pakketten in hun auto,en beetj verder staat dat 1 pakketje 1kg was. Dus verliezen ze wegens hebzucht bijna anderhalf miljoen euro...😬🤐
Klik om te vergroten...
"Ter plaatse zagen we twee personen. Deze mannen reden een paar honderd kilometer om 'even een luchtje te scheppen'." De twee hadden zelf dertig pakketten bij zich in de auto, met daarin vermoedelijk drugs. Die pakketten waren niet afkomstig van het strand, zegt de politie.

Lekker bezig :facepalmman2:
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Juun zei:
"Ter plaatse zagen we twee personen. Deze mannen reden een paar honderd kilometer om 'even een luchtje te scheppen'." De twee hadden zelf dertig pakketten bij zich in de auto, met daarin vermoedelijk drugs. Die pakketten waren niet afkomstig van het strand, zegt de politie.

Lekker bezig :facepalmman2:
Klik om te vergroten...
mss wilden ze het wel terug gooien in zee :blush:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Juun zei:
"Ter plaatse zagen we twee personen. Deze mannen reden een paar honderd kilometer om 'even een luchtje te scheppen'." De twee hadden zelf dertig pakketten bij zich in de auto, met daarin vermoedelijk drugs. Die pakketten waren niet afkomstig van het strand, zegt de politie.

Lekker bezig :facepalmman2:
Klik om te vergroten...

m.hln.be

Politie heeft handen vol met ‘wandelaars’ die cocaïne zoeken op het strand

De politie uit het Nederlandse Borssele (Zeeland) heeft de handen vol met ‘wandelaars’ op het strand, nadat daar eerder deze week 300 pakketten cocaïne waren aangespoeld. “Uit heel Nederland komen mensen hun geluk beproeven”, meldt de politie.
m.hln.be m.hln.be


Hier staat nergens bij dat die pakketten niet van het strand waren.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#12
Screenshot_20201021_121104.jpg
Politie pakt Nijmeegse ‘nachtapotheker’ met 10.000 euro en harddrugs in auto
NIJMEGEN - 10.000 euro aan briefjes en muntgeld. En verschillende soorten harddrugs. Nijmeegse agenten doen een grote vangst als ze in de nacht van vrijdag op zaterdag een automobilist aanhouden op de Sint Annastraat.

Behalve duizenden euro’s aan contant geld vindt de politie in de auto van de Nijmeegse man onder meer ‘een achttal flesjes en een jerrycan met vermoedelijk GHB’. De bestuurder zit nog vast. Hij heeft ook een bekeuring gekregen voor het rijden onder invloed, waarschijnlijk van drugs.

Wat de precieze achtergrond is van de aangehouden Nijmegenaar kan de politie nog niet zeggen. ,,Maar je mag hem gerust een nachtapotheker noemen”, zo laat wijkagent Ruben Vermeulen weten.

‘Dealer in Nijmegen-West’
De aanhouding is overigens niet toevallig. De politie had de opgepakte man al in het vizier na een tip van een bewoner van Nijmegen-West. ‘Deze dealer zou vaak vanuit zijn auto vaak actief zijn op de Eerste Oude Heselaan’, schrijft politieman Vermeulen op Facebook. ‘Deze informatie hebben wij gedeeld. Afgelopen nacht zagen collega’s de auto rijden op de Sint Annastraat, waarna deze werd gecontroleerd. Vervolgens is de man aangehouden.’

Agent Vermeulen laat weten blij te zijn met de manier waarop de aanhouding tot stand kwam. ‘Dit was een mooie samenwerking tussen wijkbewoners en doortastende politiecollega’s. Dat maakt het verschil.

Screenshot_20201021_121120.jpg
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#13
Screenshot_20201204-172801.jpg
www.ad.nl

Politie doekt criminele bende op: grootste ketaminevangst ooit in Nederland

De politie in Noord-Holland heeft in een omvangrijk drugsonderzoek een criminele organisatie opgedoekt. De leden handelden in ketamine en produceerden crystal meth. Agenten vonden 350 kilo van de partydrug, de grootste ketaminevondst in Nederland ooit, ruim een ton aan cashgeld en vuurwapens.
www.ad.nl www.ad.nl

Aai zonde😅
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
BraboF zei:
Bekijk bijlage 12697
www.ad.nl

Politie doekt criminele bende op: grootste ketaminevangst ooit in Nederland

De politie in Noord-Holland heeft in een omvangrijk drugsonderzoek een criminele organisatie opgedoekt. De leden handelden in ketamine en produceerden crystal meth. Agenten vonden 350 kilo van de partydrug, de grootste ketaminevondst in Nederland ooit, ruim een ton aan cashgeld en vuurwapens.
www.ad.nl www.ad.nl

Aai zonde😅
Klik om te vergroten...

Verdomme!
:joycat:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
BraboF zei:
Bekijk bijlage 12697
www.ad.nl

Politie doekt criminele bende op: grootste ketaminevangst ooit in Nederland

De politie in Noord-Holland heeft in een omvangrijk drugsonderzoek een criminele organisatie opgedoekt. De leden handelden in ketamine en produceerden crystal meth. Agenten vonden 350 kilo van de partydrug, de grootste ketaminevondst in Nederland ooit, ruim een ton aan cashgeld en vuurwapens.
www.ad.nl www.ad.nl

Aai zonde😅
Klik om te vergroten...

350kilo Ket, das verdorie ook niet weinig 😅.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
“Nederlandse leider van belangrijkste synthetische drugsbende Spanje vast na recordvangst”

www.ad.nl

Nederlandse leider van belangrijkste synthetische drugsbende Spanje vast na recordvangst

De Spaanse politie heeft de belangrijkste internationale drugsorganisatie opgerold die zich in het land bezighield met het maken en verspreiden van xtc en andere synthetische drugs. Van de elf opgepakte verdachten zijn acht aangehouden. Onder hen de Nederlandse leider van het netwerk, melden de...
www.ad.nl www.ad.nl

B4340482-46CF-4500-8954-A9B6BF0A5F4E.jpeg
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
“Nederlandse leider van belangrijkste synthetische drugsbende Spanje vast na recordvangst”

www.ad.nl

Nederlandse leider van belangrijkste synthetische drugsbende Spanje vast na recordvangst

De Spaanse politie heeft de belangrijkste internationale drugsorganisatie opgerold die zich in het land bezighield met het maken en verspreiden van xtc en andere synthetische drugs. Van de elf opgepakte verdachten zijn acht aangehouden. Onder hen de Nederlandse leider van het netwerk, melden de...
www.ad.nl www.ad.nl
Klik om te vergroten...
Cliffs :

Bij wat de Spaanse autoriteiten ‘de grootste synthetische drugsvangst ooit’ in het land noemen en de één na grootste vangst in Europa, werden maar liefst 827.000 xtc-pillen, 76 kilo amfetaminesulfaat, 217 kilo vloeibare amfetamine, 310 kilo hasj, 89 kilo marihuana, 2000 doses lsd en 1,65 kilo roze cocaïne in beslag genomen


HOLY SHIT....😶😶😶🤗
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
EDIT : wat is roze cocaïne? Iemand ervaring mee?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Cliffs :

Bij wat de Spaanse autoriteiten ‘de grootste synthetische drugsvangst ooit’ in het land noemen en de één na grootste vangst in Europa, werden maar liefst 827.000 xtc-pillen, 76 kilo amfetaminesulfaat, 217 kilo vloeibare amfetamine, 310 kilo hasj, 89 kilo marihuana, 2000 doses lsd en 1,65 kilo roze cocaïne in beslag genomen


HOLY SHIT....😶😶😶🤗
Klik om te vergroten...
Roze cocaine! :hearteyecat:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Het is dan ook geen echte cocaïne - waarvoor je tegenwoordig veel minder betaalt - maar de vroegere 'smartdrug' 2CB, ooit ontwikkeld door de Californische biochemicus Alexander 'Sacha' Shulgin. Dat het spul nu in roze vorm verkocht wordt is niet meer dan een marketingtruc.

Hoe gevaarlijk is me dat? Snuif je daar 300mg op het toilet van de wc zit je wel in een levensbedreigende situatie...😶
Klik om te vergroten...
Zal je gebeuren ja. Echt gevaarlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."