Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-fdck ?

2-fdck ?

28 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Levensgenieter🌈 zei:
Kom je uit België? Daar kan het geloof ik in Antwerpen. Weet jij dat @Snuffelaar ?
Klik om te vergroten...
Zowel in Brussel als in Luik.

Brussel is gratis, duurt max een half uur voor je resultaat ontvangt en je krijgt alles terug.

Enkel vrijdagavond.

TRIP - Modus Vivendi

Analyse de produits psychotropes TRIP ou Testing Rapide et Itinérant de Produit Psychotropes consiste à analyser le contenu et le dosage des composants contenus dans les produits psychotropes en circulation afin de réduire les risques liés à leur consommation. L’analyse des produits psychotropes...
modusvivendi-be.org modusvivendi-be.org
A
AtomicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wow iedereen. Dankjewel. Ik ga het toch eens in Brussel laten testen dan. Dank je. Klopt het dat 2fdck nu ook verboden is? Ik zie het niet meer te koop staan…
A
AtomicLid
01-01-2024, 00:00
#3
En de high? Is die vergelijkbaar?
H
Hugo909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik neem juist heel weinig omdat ik de werking dan erg fijn vind, oraal zodat het lang(er) duurt. Net ff een lekker vage, opgewekte, headspace. M'n hoofd "suist" soms nog wel een beetje na waardoor ik ook lastig kan slapen.

Probeer het echt zeer sporadisch te nemen om geen tolerantie op te bouwen en m'n blaas te sparen.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jonkoman zei:
Wat is het verschil?
Klik om te vergroten...
Andere doseringen, andere duratie
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Atomic zei:
De GGD? Dat moet ik opzoeken. Merci.
Klik om te vergroten...
drugs-test.nl
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Kom je uit België? Daar kan het geloof ik in Antwerpen. Weet jij dat @Snuffelaar ?
A
AtomicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb even geleden van een vriend de helft van zijn bestelling 2fdck in poedervorm gekregen van een vendor waar we tot nog toe nooit problemen hadden. Gisteren probeerde ik daar 100 mg van en na 10 minuten voelde ik de high opkomen en dan zakte dat gevoel weer weg en behalve een licht gesedateerd gevoel en motorisch een beetje beperkt te zijn merkte ik er weinig van. Toen ik later ging slapen had ik wel moeite om in slaap te vallen om dat m’n gedachtengang nogal levendig was. En uiteindelijk wel 10 uur geslapen. Heb ik nu iets verkeerd gedaan? Of is moet ik de oorzaak bij het spul zoeken? Ik heb die 100mg in wat warm water opgelost en dan opgedronken. Ik wacht met ongeduld op jullie mening.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mss was het een zwakke batch.
Je kunt het gratis en anoniem laten testen bij de GGD, heb je daar al eens gebruik van gemaakt?
A
AtomicLid
01-01-2024, 00:00
#10
De GGD? Dat moet ik opzoeken. Merci.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb je het wel genomen op een lege maag?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Atomic zei:
Wow iedereen. Dankjewel. Ik ga het toch eens in Brussel laten testen dan. Dank je. Klopt het dat 2fdck nu ook verboden is? Ik zie het niet meer te koop staan…
Klik om te vergroten...
Yes dat klopt helemaal. Wat ze nu aanbieden is 2f-nendck en dat is echt niet hetzelfde, andere doseringen Andere duratie.
J
JonkomanLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Apotheker zei:
Yes dat klopt helemaal. Wat ze nu aanbieden is 2f-nendck en dat is echt niet hetzelfde, andere doseringen Andere duratie.
Klik om te vergroten...
Wat is het verschil?
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#14
Atomic zei:
En de high? Is die vergelijkbaar?
Klik om te vergroten...
Volgens gpt (en dat komt wel overeen met wat ik her en der las)

Chemisch verschil:
Extra N-ethylgroep
En nordeschloroketamine-basis → andere metabolisme- en bindingsdynamiek in je brein

Gevolg daarvan:
andere potentie
andere duur
ander effectprofiel

Gebruikersrapportages (globaal):
meer mentaal “spacey”
meer cognitieve vervreemding
minder “body high”, meer “mind dissociation”
vaak omschreven als:
minder warm
killer
klinischer
minder euforisch dan 2F-DCK
kan langer aanhouden

Ik heb heel veel soorten dissos gebruikt, maar dit klinkt me niet aantrekkelijk genoeg om te proberen. Er zijn veel leukere dissos op de markt.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Purplext zei:
Ik heb heel veel soorten dissos gebruikt, maar dit klinkt me niet aantrekkelijk genoeg om te proberen. Er zijn veel leukere dissos op de markt.
Klik om te vergroten...
Welke vind jij op dit moment de leukste?
Ik heb er ook een aantal geprobeerd. Het leukste nu op de markt vind ik 3-ho-pcp.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#16
Levensgenieter🌈 zei:
Welke vind jij op dit moment de leukste?
Ik heb er ook een aantal geprobeerd. Het leukste nu op de markt vind ik 3-ho-pcp.
Klik om te vergroten...

Ik vind 3-meo-pce nog altijd heel chill. En een goede batch DCK vind ik ook prima. En die mixen ook leuk... mxipr helaas niet meer op de markt...

3-ho-pcp lang geleden wel paar keer gedaan, kan me vooral het warme gevoel goed herinneren maar op de een of andere manier nooit meer gedaan laatste jaren. Misschien weer eens een kans geven....?!

Omdat ik nog maar paar keer per jaar doe, wil ik ook dat die ene keer ook goed is en dus blijf ik steeds bij dck, 3-meo-pce en 2fdck...
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Purplext zei:
Ik vind 3-meo-pce nog altijd heel chill. En een goede batch DCK vind ik ook prima. En die mixen ook leuk... mxipr helaas niet meer op de markt...

3-ho-pcp lang geleden wel paar keer gedaan, kan me vooral het warme gevoel goed herinneren maar op de een of andere manier nooit meer gedaan laatste jaren. Misschien weer eens een kans geven....?!

Omdat ik nog maar paar keer per jaar doe, wil ik ook dat die ene keer ook goed is en dus blijf ik steeds bij dck, 3-meo-pce en 2fdck...
Klik om te vergroten...
3-ho-pcp is chill maar wel z’n eigen dingetje.

1770732782869.png
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#18
Purplext zei:
Ik vind 3-meo-pce nog altijd heel chill. En een goede batch DCK vind ik ook prima. En die mixen ook leuk... mxipr helaas niet meer op de markt...

3-ho-pcp lang geleden wel paar keer gedaan, kan me vooral het warme gevoel goed herinneren maar op de een of andere manier nooit meer gedaan laatste jaren. Misschien weer eens een kans geven....?!

Omdat ik nog maar paar keer per jaar doe, wil ik ook dat die ene keer ook goed is en dus blijf ik steeds bij dck, 3-meo-pce en 2fdck...
Klik om te vergroten...

Snuffelaar zei:
3-ho-pcp is chill maar wel z’n eigen dingetje.

Bekijk bijlage 69312
Klik om te vergroten...
Blijf het altijd zo bijzonder vinden dat hier zo'n verschil in zit per persoon. Nou ben ik eigenlijk niet echt een disso liefhebber, enkel in combi met psychedelica en sero releasers zoals MDMA vind ik het wel lekker bij. Vooral de oude vertrouwde Ket.
Maar er is 1 disso die ik zelf in mijn top 5 zou kunnen zetten en dat is OPCE. Zowel liquid van maken als puur van het kristal vind ik vaak echt hemels !
Fijne muziek aan, wat fractal op de tv en ik ben in gesprek met het universum zeg maar echt zo mooi. Lang ook niet meer gedaan trouwens.

MXiPr vind ik ook een hele fijne maar op een 1 of andere manier neem ik dat verder eigenlijk ook nooit terwijl ik er nog genoeg van heb liggen haha.

Dus eigenlijk alleen MXiPR en OPCE voor mij en dan by far !
Enige wat ik kan begrijpen van OPCE wat vele nadelig vinden is dat de staart heeel heeul lang kan aanhouden. Dus sowieso bij hogere doseringen is het daarmee wel handig de volgende dag ook geen verplichtingen te hebben.
Atomic zei:
Ik wacht met ongeduld op jullie mening.
Klik om te vergroten...
Haha nou volgens mij heb je aardig wat meningen gehad, ik hoop snel genoeg LoL :wink:

Maar ik mis eigenlijk de vraag of het van dezelfde batch was? Als het van dezelfde was en vorige keren werkte het beter, dan zou in mijn mening een volle maag mee kunnen spelen waar @Proxima ook al naar vroeg. Dit natuurlijk buiten andere factoren die iets mee kunnen spelen. Hoe was je fysieke gesteldheid, was je uitgerust etc enz...

Ben wel benieuwd of het ook 2fdck is als je het laat testen natuurlijk ! :grimacing:
Snuffelaar zei:
Brussel is gratis, duurt max een half uur voor je resultaat ontvangt en je krijgt alles terug.
Klik om te vergroten...
Wow maar dit is een luxe. Binnen een half uur EN je krijgt alles terug 😯.... Fijn geregeld zeg daar :praying2:
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Purplext zei:
Ik vind 3-meo-pce nog altijd heel chill. En een goede batch DCK vind ik ook prima. En die mixen ook leuk... mxipr helaas niet meer op de markt...

3-ho-pcp lang geleden wel paar keer gedaan, kan me vooral het warme gevoel goed herinneren maar op de een of andere manier nooit meer gedaan laatste jaren. Misschien weer eens een kans geven....?!

Omdat ik nog maar paar keer per jaar doe, wil ik ook dat die ene keer ook goed is en dus blijf ik steeds bij dck, 3-meo-pce en 2fdck...
Klik om te vergroten...
Hoe hoog doseerde je DCK? Vond het echt te leiper zooi
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mezelf zei:
Blijf het altijd zo bijzonder vinden dat hier zo'n verschil in zit per persoon.
Klik om te vergroten...
Ja, ik ook. Ik heb dus niet veel met o-pce. En het moeilijke is ook uit te leggen waar het in zit. Want ik kan van alles zo de ervaring voor de geest halen, maar het uitleggen aan een ander, niet te doen.

Mezelf zei:
Enige wat ik kan begrijpen van OPCE wat vele nadelig vinden is dat de staart heeel heeul lang kan aanhouden.
Klik om te vergroten...
Ja en dat is dan de reden waarom ik het liever alleen bij 2f houd. Die na effecten die zo lang duren terwijl het leuke er allang van af is. Ik kan al niet slapen van 2f als ik dat om 14 uur smiddags doe...

MDMAutist zei:
Hoe hoog doseerde je DCK? Vond het echt te leiper zooi
Klik om te vergroten...
Startdosis meestal 35 mg, na een uurtje redosen met 15 mg. Zoiets. Ligt ook wel een beetje aan mijn tolerantie op het moment, soms ook hoger ingestapt. Ik vind steeds beetje bijpakken altijd fijner dan in 1 keer flinke dosis, dan kan je nog een beetje kiezen hoe diep je wil gaan.
Maar me ook vaak zat vergist en dan bam weer dat hole in of als een manische gek rondlopen bazelen.

Er was ooit een roodbruine poeder batch in omloop, die was echt amazing. Andere dck heeft nooit meer dat level gehaald wat mij betreft. Maar kan ook tussen de oren zitten.

Wat was er voor jou zo leip aan dck? Ik vind deze wel echt 1 van de mildere dissos namelijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."