Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-fdck ?

2-fdck ?

28 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
2fdck werkte bij mij helaas niet positief.
Omdat ik niks voelde, nam ik wss teveel en ging ik ineens k.o. dit overkwam mij meerdere keren, echt in bewusteloosheid letterlijk vallen..
Van verschillende vendors geprobeerd, het werkte allemaal hetzelfde.
Ik ben ermee gestopt.
Wat deed ik verkeerd?
Wie heeft dit ook zo ervaren?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Purplext zei:
Want ik kan van alles zo de ervaring voor de geest halen, maar het uitleggen aan een ander, niet te doen.
Klik om te vergroten...
Dat is altijd zo ja haha... Gevoelen en of ervaringen zijn maar moeilijk in woorden te vangen. Alleen al om de verschillende waardes die mensen koppelen aan bepaalde woorden kan je uitleg al volledig anders geintepreteerd worden.
Purplext zei:
Ik kan al niet slapen van 2f als ik dat om 14 uur smiddags doe...
Klik om te vergroten...
Huh... als je 1400 smiddags dat neemt dan 's avonds laat nog niet kunnen slapen?
Nou weet ik dat jij ook niet de allerbeste slaper bent (of was) maar dat is wel apart.
Heb ik met disso's helemaal niet want zodra het ook maar een beetje uitgewerkt is, ondanks mijn verrot slaap wat ik normaal al heb, kan ik al redelijk in slaap komen. Met OPCE zelfs niet, al duurt het gerust iets langer misschien, maar by far niet zoals jij beschrijft. Dat zou ik alleen met speed of lsd hebben ofzo
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Purplext zei:
Ja, ik ook. Ik heb dus niet veel met o-pce. En het moeilijke is ook uit te leggen waar het in zit. Want ik kan van alles zo de ervaring voor de geest halen, maar het uitleggen aan een ander, niet te doen.


Ja en dat is dan de reden waarom ik het liever alleen bij 2f houd. Die na effecten die zo lang duren terwijl het leuke er allang van af is. Ik kan al niet slapen van 2f als ik dat om 14 uur smiddags doe...


Startdosis meestal 35 mg, na een uurtje redosen met 15 mg. Zoiets. Ligt ook wel een beetje aan mijn tolerantie op het moment, soms ook hoger ingestapt. Ik vind steeds beetje bijpakken altijd fijner dan in 1 keer flinke dosis, dan kan je nog een beetje kiezen hoe diep je wil gaan.
Maar me ook vaak zat vergist en dan bam weer dat hole in of als een manische gek rondlopen bazelen.

Er was ooit een roodbruine poeder batch in omloop, die was echt amazing. Andere dck heeft nooit meer dat level gehaald wat mij betreft. Maar kan ook tussen de oren zitten.

Wat was er voor jou zo leip aan dck? Ik vind deze wel echt 1 van de mildere dissos namelijk.
Klik om te vergroten...
Het had elke keer een verward en psychotisch randje. Kan het niet echt uitleggen, maar het was anders dan met Keta en 2f Keta.
Ik was zo dom om me niet in te lezen. Nam net als met 2f een dosering van ongeveer100mg.
Ik vond het zo leip, omdat het echt iets van 8 uur sterk aanwezig was.
Moet er niet aan denken wat er kan gebeuren als je zonder ervaring bad gaat op dit middel.
De 2e keer dat ik DCK heb gebruikt is het ook echt mis gegaan.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mezelf zei:
Huh... als je 1400 smiddags dat neemt dan 's avonds laat nog niet kunnen slapen?
Nou weet ik dat jij ook niet de allerbeste slaper bent (of was) maar dat is wel apart.
Heb ik met disso's helemaal niet want zodra het ook maar een beetje uitgewerkt is, ondanks mijn verrot slaap wat ik normaal al heb, kan ik al redelijk in slaap komen. Met OPCE zelfs niet, al duurt het gerust iets langer misschien, maar by far niet zoals jij beschrijft. Dat zou ik alleen met speed of lsd hebben ofzo
Klik om te vergroten...
Ik zou om 14 uur mijn laatste dosis moeten nemen om voor middernacht te kunnen slapen ja. Het werkt bij mij extreem stimulerend.
Ik slaap overigens behoorlijk goed tegenwoordig. 1,5 jaar geen wiet meer gerookt. Ik had laatst een nacht waarin ik maar 1 x wakker werd, een unicum!
MDMAutist zei:
Het had elke keer een verward en psychotisch randje. Kan het niet echt uitleggen, maar het was anders dan met Keta en 2f Keta.
Ik was zo dom om me niet in te lezen. Nam net als met 2f een dosering van ongeveer100mg.
Ik vond het zo leip, omdat het echt iets van 8 uur sterk aanwezig was.
Moet er niet aan denken wat er kan gebeuren als je zonder ervaring bad gaat op dit middel.
De 2e keer dat ik DCK heb gebruikt is het ook echt mis gegaan.
Klik om te vergroten...
100 mg in 1 keer zonder enkele tolerantie? Meine gute 😬
Ja dan snap ik het wel dat het leip wordt ja...
Had je de tweede keer weer zo'n monsterdosis gedaan dan?

Voor de T.S : als je andere dissos gaat proberen, please lees psychonautwiki en start laag!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
O-PCE is de enige die me letterlijk, bipolair zijnde, met 1 lijntje een dikke manische episode door heeft zitten knallen. Tenzij ik het uit een pijpje rookte; dan voelde het eerder aan als een soort indica met een lekker smaakje dat de tong lichtjes verdoofde.

Poh mensen. Ik mis de gouden tijden.
Ondanks alles, ondanks alles…
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Purplext zei:
Ik zou om 14 uur mijn laatste dosis moeten nemen om voor middernacht te kunnen slapen ja. Het werkt bij mij extreem stimulerend.
Ik slaap overigens behoorlijk goed tegenwoordig. 1,5 jaar geen wiet meer gerookt. Ik had laatst een nacht waarin ik maar 1 x wakker werd, een unicum!

100 mg in 1 keer zonder enkele tolerantie? Meine gute 😬
Ja dan snap ik het wel dat het leip wordt ja...
Had je de tweede keer weer zo'n monsterdosis gedaan dan?

Voor de T.S : als je andere dissos gaat proberen, please lees psychonautwiki en start laag!
Klik om te vergroten...
Whow dat is wel bijzonder dat het zo lang doorwerkt 😲
Zou haast vragen of je het niet wil laten testen.
Kan zelf meestal wel slapen na 3 a 4 uurtjes na inname.
Hoe reageer je op gewone Keta?
Ik heb alleen met wat biertjes op gehad, dat 2F slecht viel en het trippy effect veel langer aanhield.
De 2e keer had ik ook zon hoge dosering genomen in de ochtend. Met flinke Keta tolerantie.
Ben toen een dag op pad geweest.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMAutist zei:
Whow dat is wel bijzonder dat het zo lang doorwerkt 😲
Zou haast vragen of je het niet wil laten testen.
Kan zelf meestal wel slapen na 3 a 4 uurtjes na inname.
Hoe reageer je op gewone Keta?
Ik heb alleen met wat biertjes op gehad, dat 2F slecht viel en het trippy effect veel langer aanhield.
De 2e keer had ik ook zon hoge dosering genomen in de ochtend. Met flinke Keta tolerantie.
Ben toen een dag op pad geweest.
Klik om te vergroten...

Nou ik heb 7 jaar ervaring met 2fdck, heel vaak gebruikt van allerlei verschillende vendors, dus verwacht niet dat het een andere langwerkende disso was. En zag bij vriendinnen dat die wel gewoon konden slapen erna.

Het effect is wel na 1,5 uur weg, maar ik blijf gewoon lang wakker erna. Bij gewone ket heb ik dat ook, maar iets minder.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
2fdck werkte bij mij helaas niet positief.
Omdat ik niks voelde, nam ik wss teveel en ging ik ineens k.o. dit overkwam mij meerdere keren, echt in bewusteloosheid letterlijk vallen..
Van verschillende vendors geprobeerd, het werkte allemaal hetzelfde.
Ik ben ermee gestopt.
Wat deed ik verkeerd?
Wie heeft dit ook zo ervaren?
Klik om te vergroten...
1000037163.jpg
Mogelijk dat het met je DNA profiel te maken heeft.
Heb geen goede kennis van laver enzymen e.d.

Maar wel echt een leip verhaal van jouw eerder gedeelde "raket inslag" die je een keer ervaarde.
Niet leuk gezien je achtergrond, maar wel een bijzonder verbaal
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het was helemaal niet leuk iig.
En als het dan vaker gebeurt, dan is er maar één oplossing: stoppen met die 2fdck!
En dat heb ik gedaan.
Ik gebruik nu niets meer

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."