#1
Veel sterkte jullie beiden! Vaarwel tegen de zooi zeggen en een nieuw leven starten, super dat jullie stoppen.
Keep it up![:wink:]()
Keep it up
Klachtvrij zijn is 1 zaak, hebben we het hier dan ook over mentale aspect ervan?rudolf zei:Maar nogmaals ik moet wel klaht vrij zijn dit weekend.Als dat niet zo is blijf ik wel hier en zien wel later wel hoe het gaat.
Het verwachten alleen al zegt wel iets dat je een positieve instelling hebtrudolf zei:Ik verwacht alleen niet dat dat zo zou zijn en denk ik dat ik gewoon naar huis te gaan maandag.

Deze doe ik met je mee *klop*klop*!rudolf zei:Doe nog maar een keer afkloppen!!![]()
rudolf zei:Dag 1 en dag 2 :
Helaas gisteren niets kunnen typen maar vandaag wel.
Gisteren aangekomen en alles ging redelijk.
Wel de afkickverschijnselen van koud/warm , zweten en dat soort dingen, maar dat vind ik niet eens zo erg.
'S-avonds komt me vrouw langs en die word na een tijd opgehaald door me vader.
Zit me zoontje in de auto.
Die rent de auto uit en zei : Papa ik wil dat je mee naar huis gaat.
Natuurlijk bij mij werden de emoties te veel en heb ik uren liggen huilen tot de beslissing werd genomen dat ik die avond naar huis moest en de volgende ochtend om 9 uur terug moest zijn en een gesprek aan te gaan.
Vanmorgen om 9 uur weer aanwezig en mijn behandelplan besproken.
Het idee was van de 16 ampullen die ik normaal spuit , te verlagen naar 8 en de rest methadon(sta ingesteld op 80mg).
De morfine werd dan langzaam afgebouwd en de methadon verhoogd.
Nu was het ineens dat de mofine wel naar beneden ging maar de methadon ging niet omhoog.
Natuurlijk schoot ik weer vol en wilde weer naar huis gaan.
Toch na uren te hebben gesproken met me vrouw en de mensen hier besloten te blijven.
Zo ie zo omdat ik compleet geen medicijnen meer had en die ook niet meer van me eigen arts zou krijgen en ik vanuit Novadic ook niets zou krijgen.Kortom stond ik ook zonder en met me rug tegen de muur.
Nu zit ik dus als nog hier en heb het behoorlijk moeilijk.
De afkickverschijnselen zijn goed aanwezig.Ik krijg 2x daags 30mg methadon en als ik nodig heb s'nachts ook nog 20mg.Ik spuit daarbij nog 8x mijn morfine verdeeld over de dag.
Wat mij wel een goed gevoel heeft gegeven is dat mijn zoon tegen me vrouw heeft gezegd dat hij toch wel blij was dat papa terug was want dan komt ie thuis zonder spuitjes en dat soort dingen.
Dit was in het kort even dag 1 en tot nu toe dag 2.
Ik hou jullie op de hoogte hoe het verder gaat verlopen.
rudolf zei:Dag 3:
Vanacht een vrij onrustige nacht gehad.
Natuurlijk omdat ik het bed niet gewend ben maar het zweten en dergelijke vind ik super iritant.
Mijn dag en nacht ritme ligt ook geheel overhoop en dat zijn we hier ook aan het goedzetten.
Om 6 uur sliep ik en om 7 uur was ik er alweer uit.
Mijn medicijnafbouw gaat met 1 ampul per dag naar beneden.
Dus heb er vandaag nog maar 7 en morgen 6 zo verder en verder.
Ik kwam hier binnen en op eigen keuze was ik al gelijk 50% naar beneden gegaan.
Van 16 naar 8
De methadon (80mg) heb ik gisteren niet geheel ingenomen.
Ik krijg 2x per dag 30mg en als ik het nodig heb in de nacht ook nog eens 20.Die had ik vanacht niet nodig vond ik zelf en vandaag zien we wel.
Ik moet wel zeggen dat ik verwacht had veel zieker te zijn (AFKLOPPEN!!!!!!!!!) maar dat valt me echt mee.
Morgen zal ik weer proberen wat te typen.
Mandragora thanks voor je berichtje man.Doet me goed.
Vandaag weer me zoontje gesproken en weer zei hij dat hij blij was dat ik hier zat en straks van de spuiten af ben.
Doet me alleen maar goed!!
rudolf zei:Dag 4 en 5:
Nu al een aantal dagen hier en nog steeds valt het me wel mee.
Natuurlijk heb ik de ontwenningsverschijnselen nog , maar dat word allemaal wel minder.
De afbouw van de morfine gaat ook goed.
Nog steeds 1 ampul per dag er af en ergens aankomende week ben ik er geheel vanaf.
Ook zit ik nog op de 60mg methadon.
Die extra 20 heb ik nog niet genomen.
Wel heb ik gisteren middag 10 mg extra genomen , maar dat komt omdat ik iets had gegeten wat verkeerd gevallen was en daardoor pijn in mijn maag had.
Kortom gaat het nog redelijk met me en hoop ik dat het zo door gaat.
Iedereen die dit leest graag even AFKLOPPEN!!
rudolf zei:Dag 6.
Vandaag heb ik het behoorlijk moeilijk.
De nachten gaan vrij goed maar ik heb vanmorgen met de begeleiding grote ruzie gehad vanwege het meten met dubbele maten en andere voortrekken.
Met iedere begeleider maak je afspraken maar overleggen niets met elkaar.
Dat botste vanmorgen zo erg dat ik uit me slof schoot.
Zit nu in een dubio wat ik moet doen.
Het liefst zou ik me spullen pakken en gaan.Aan de andere kant hier blijven , maar iedere dag die ruzies heb ik geen zin meer in.
Als de groep onder elkaar is , gaat alles goed.Zodra de begeleiders erbij komen is het gelijk gedoe en gezeik.
Wat een klote dag !!!!!!!!!
rudolf zei:Dag 7:
Vandaag een Redelijke Dag gehad.
Wel Goed nieuws:
Als ik dit weekend stabiel ben,ben ik maandag thuis!!!!!!!!
rudolf zei:Dag 8:
Vannacht een vervelende nacht gehad.
Heb slecht geslapen (bedden zijn echt niets hier) en vervelend gedroomd over me gezin.
Me vrouw verliet me en had grote ruzie met me zoon.
Gelijk gebeld toen ik wakker was en verteld. Het was maar een droom zei me zoon.Die had ik ook aan de telefoon.
Gelukkig praat ik met me zoontje best veel en begrijpt hij ook allemaal wat er aan de hand is.
Nog een aantal dagen en hopen dat het allemaal goed gaat.
Maandag naar huis.
Is ook een super verjaardagskado.
Ben namelijk woensdag jarig.
rudolf zei:Dag 9:
Vanacht een redelijke nacht gehad maar dat vond ik niet erg.Ik had een gevoel dat vandaag(vrijdag) een goede dag zou worden.
Ben een gesprek met de arts aan gegaan en ben nu net thuis aangekomen.
Geheel 100% van de morfine af en aan 60mg methadon.
Geen tot weinig ontwenningsverschijnselen op het zweten na maar dat maakt me niks uit.
Ik ben lekker bij me gezin en daar ben ik HEEL blij om!!
Ik ben door de shit heen gekomen en het viel me meer mee dan ik had verwacht.
Nu even genieten van me gezin.
En ook iets TE snel denk ik?rudolf zei:Kortom is het allemaal weer kut en ging het allemaal al TE goed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."