#1
Komt die NSC en ChristenUnie (amen!) weer om de hoek kijken.
Toch ook maar eens op wat diverse sites gaan kijken
Toch ook maar eens op wat diverse sites gaan kijken
Het begint met acceptatie, 50plus zegt eigenlijk dat je zaken moet als je testament, begrafenis of crematie, wat voor muziek , agressief investeren in de wapen industrie om je pensioen inflatie bestendig en levensvatbaar te houden etc etc moet gaan regelen. Goed verhaal weer,.geen dank 💪🏽🤣Bekijk bijlage 67547
M'n gebeden zijn gehoord. Maar met deze uitslag kan ik nog steeds niks.
Bekijk bijlage 67547
M'n gebeden zijn gehoord. Maar met deze uitslag kan ik nog steeds niks.
Ahja klinkt bekend als je het zo zegtHet begint met acceptatie, 50plus zegt eigenlijk dat je zaken moet als je testament, begrafenis of crematie, wat voor muziek , agressief investeren in de wapen industrie om je pensioen inflatie bestendig en levensvatbaar te houden etc etc moet gaan regelen. Goed verhaal weer,.geen dank 💪🏽🤣
Die had een makkelijk avondje zeg. Gezellig vlaai eten en beetje meelachen. Heeft er het beste uitgehaald voor zichzelf imo. Meer zit er ook niet in voor zo iemand daar aan tafel, maar vond het toch knap dat ie, ondanks dat ie ook totaal niet aangesproken werd en zich dus ook weinig tot niet hoefde te verdedigen, lekker mee kon doen met de (ietwat getemperde, naar mijn mening) flauwigheid aan tafel.Frans was bij Vandaag Inside
Zo lang het grootste deel niet de meerderheid is… hoezo kan dat niet?Frans was bij Vandaag Inside
![]()
Johan Derksen tegen Frans Timmermans: 'Jij zet 2,5 miljoen Wilders-stemmers buiten de deur!'
Johan Derksen tegen Frans Timmermans: 'Jij zet 2,5 miljoen Wilders-stemmers buiten de deur!'www.vandaaginside.nl
Blijft mooi discussiepunt wat hier wordt aangesneden.
PVV gaat mogelijkerwijs weer de grootste partij worden. Kun je dan blijven zeggen als Frans (en de anderen partijen) zijnde: "we werken er niet mee samen"
Enerzijds snap ik dat zeker. Anderzijds kijk je idd wel, zoals Johan het schetst, niet naar wat het merendeel van het land klaarblijkelijk wilt.
Ik ben geen pvv'er.
Maar als hier het grootste deel van het land op stemt kun je deze groep mensen niet een aardappel in de oren duwen "we hebben je gehoord maar luisteren niet"
Vraag me ook af of veel mensen niet op Geert stemmen, omdat ze niet willen dat Frans minister president wordt bv. Dat dacht ik de vorige keer al en dat hoor/zie ik nu ook weer om me heen.
Ja was saai inderdaad. Helemaal dat pleuris sbs gekeken voor niks. Ook nog te moe om shownieuws naderhand af te zetten pfffff.Die had een makkelijk avondje zeg. Gezellig vlaai eten en beetje meelachen. Heeft er het beste uitgehaald voor zichzelf imo. Meer zit er ook niet in voor zo iemand daar aan tafel, maar vond het toch knap dat ie, ondanks dat ie ook totaal niet aangesproken werd en zich dus ook weinig tot niet hoefde te verdedigen, lekker mee kon doen met de (ietwat getemperde, naar mijn mening) flauwigheid aan tafel.
En? Wie doet het met wie en welke schoenen draagt maxima?shownieuws naderhand af te zetten pfffff
Geen idee m’n hersenen verlieten het gebouw toen ik keek namelijk. Wordt een leuke werkdag!En? Wie doet het met wie en welke schoenen draagt maxima?
Zo lang het grootste deel niet de meerderheid is… hoezo kan dat niet?
De partij die in NL de grootste wordt heeft bij lange na nog niet de meerderheid van de stemmen. De PVV peilt rond de 20%. Zelfs dubbel zo groot, nog ver van de meerderheid ( gelukkig, zeg ik erbij)wat het merendeel van het land klaarblijkelijk wilt.
[...]
Maar als hier het grootste deel van het land op stemt
Zo lang het grootste deel niet de meerderheid is… hoezo kan dat niet?
Mij lijkt het niet fair naar je kiezers dat als je de grootste partij bent geworden, je niets waarmaakt van je grotesque beloften ondanks dat je een meerderheidscoalitie hebt en wederom de handdoek in de ring gooit als je eigen mensen er niets van bakken…Ondanks dat ik geen PVV'er ben lijkt het me niet fair om een partij uit te sluiten als die de grootste is geworden.
Anderzijds blijkt natuurlijk ook dat het regeren met Geert niet makkelijk is.
Zou toch beter zijn als hij met pensioen ging![]()
Mij lijkt het niet fair dat naar je kiezers dat al je de grootste partij bent geworden, je niets waarmaakt van je grotesque beloften ondanks dat je een meerderheidscoalitie hebt en wederom de handdoek in de ring stopt als je eigen mensen er niets van bakken…
Hij sluit zichzelf en zijn eigen kiezers uit.
Hahaha ja dat verbaast mij ook enorm inderdaad…Precies, zo zie ik het ook.
Maar daarom blijft het me juist verbazen dat er toch weer zoveel mensen op hem stemmen.
Goede boodschap, slecht gebracht.
Leugens!Ik ben dan ook niet hooggeleid
Altijd wel ietsDank je, gebeurt hier nog iets?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."