Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede Kamerverkiezingen 2025

Tweede Kamerverkiezingen 2025

1282 antwoorden
88 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zanza zei:
Die had een makkelijk avondje zeg. Gezellig vlaai eten en beetje meelachen. Heeft er het beste uitgehaald voor zichzelf imo. Meer zit er ook niet in voor zo iemand daar aan tafel, maar vond het toch knap dat ie, ondanks dat ie ook totaal niet aangesproken werd en zich dus ook weinig tot niet hoefde te verdedigen, lekker mee kon doen met de (ietwat getemperde, naar mijn mening) flauwigheid aan tafel.
Klik om te vergroten...
Ja was saai inderdaad. Helemaal dat pleuris sbs gekeken voor niks. Ook nog te moe om shownieuws naderhand af te zetten pfffff.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kordie zei:
Volgens de peilingen staat PVV stevig aan kop. En CDA is flink aan het groeien.

Peilingwijzer: PVV duidelijk de grootste, lichte winst D66 en JA21 - https://nos.nl/l/2585755
Klik om te vergroten...

Niemand wil nog met de PVV regeren. Blijft grappig hoe JA21 blijft groeien, men leert het maar niet na de mislukkingen zoals bvb het NSC. Bont allegaartje van overlopers in de regering opnemen en ze ligt er weer 6 maand later.

Uiteraard is ook NEE21 volop pro "israël". De BBB blijft om de een of andere duistere reden ook nog altijd zetels halen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
LucidLucy zei:
Knap bijzonder dat een partij die met zoveel onwil in een samenwerking staat, nog steeds zo groot kan zijn.
Klik om te vergroten...

Inderdaad.
Ik heb net eens een boel berichten gelezen onder die berichten van Geert op social media.
Met alle respect: maar je ziet daar toch ook echt mensen met laag niveau op gebied van politiek. Wordt gewoon geroepen: "we halen zeker 76 zetels".

Ik kan niet begrijpen of die mensen nu zo dom zijn (met alle respect) dat dit vrijwel nooit kan, en ook of ze niet snappen dat samenwerken met Geert heel lastig is en zeg maar gerust onwerkbaar. Er wordt gedaan of hij de koning is en alles gaat oplossen, maar wat heeft hij afgelopen periode laten zien? Niks.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kordie zei:
Inderdaad.
Ik heb net eens een boel berichten gelezen onder die berichten van Geert op social media.
Met alle respect: maar je ziet daar toch ook echt mensen met laag niveau op gebied van politiek. Wordt gewoon geroepen: "we halen zeker 76 zetels".

Ik kan niet begrijpen of die mensen nu zo dom zijn (met alle respect) dat dit vrijwel nooit kan, en ook of ze niet snappen dat samenwerken met Geert heel lastig is en zeg maar gerust onwerkbaar. Er wordt gedaan of hij de koning is en alles gaat oplossen, maar wat heeft hij afgelopen periode laten zien? Niks.
Klik om te vergroten...
De meerderheid van de mensheid en Nederlanders is ook gewoon dom. Ik noem het de intellectuele bubbel. In mijn kringen bevinden zich voornamelijk hoogopgeleide figuren. Maar dat is niet de meerderheid in NL.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
FerdFatoehaus zei:
De meerderheid van de mensheid en Nederlanders is ook gewoon dom. Ik noem het de intellectuele bubbel. In mijn kringen bevinden zich voornamelijk hoogopgeleide figuren. Maar dat is niet de meerderheid in NL.
Klik om te vergroten...

Gevaarlijk dat deze mensen mogen stemmen.
Ze kijken niet verder dan het kopje asiel en eigen volk eerst werd er ook geroepen. Dan houdt hun visie al op vrees ik.

En dan?
Dan wordt Geert weer de grootste over een paar weken. Denk dat weinig grote partijen met hem in zee zullen gaan.
GLPVDA sowieso niet, CDA weet ik niet, VVD zal het niet meer doen. Zoiets is toch helemaal niet meer werkbaar.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kordie zei:
Inderdaad.
Ik heb net eens een boel berichten gelezen onder die berichten van Geert op social media.
Met alle respect: maar je ziet daar toch ook echt mensen met laag niveau op gebied van politiek. Wordt gewoon geroepen: "we halen zeker 76 zetels".

Ik kan niet begrijpen of die mensen nu zo dom zijn (met alle respect) dat dit vrijwel nooit kan, en ook of ze niet snappen dat samenwerken met Geert heel lastig is en zeg maar gerust onwerkbaar. Er wordt gedaan of hij de koning is en alles gaat oplossen, maar wat heeft hij afgelopen periode laten zien? Niks.
Klik om te vergroten...
Extreem rechts vaart op minder intelligente mensen inderdaad. Trump is daar bijvoorbeeld heel open over. En precies die mensen zijn niet snugger genoeg om te doorzien dat extreem rechts nooit iets goeds voor ze gaat doen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw Pløp zei:
Politici varen op minder intelligente mensen inderdaad. Trump is daar bijvoorbeeld heel open over. En precies die mensen zijn niet snugger genoeg om te doorzien dat extreem rechts nooit iets goeds voor ze gaat doen.
Klik om te vergroten...
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
FerdFatoehaus zei:
De meerderheid van de mensheid en Nederlanders is ook gewoon dom.
Klik om te vergroten...
Dit is dan ook geheel in stijl met
Mevrouw Pløp zei:
Bekijk bijlage 67637
Alstu
Klik om te vergroten...
Dit.

Slechts 3 a 4 partijen kunnen rekenen op een (soms krappe) meerderheid hogeropgeleiden in hun electoraat.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
1000194182.jpg
Alstu
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#10
Even tussen de al dan niet intellectueel zijnde medemens beschouwingen door:
Zag net pas dat er een poll was...

Zo links mogelijk he, SP. 🍅

Tactischer zou zijn PvdA/GL.
Maar ik heb ooit 1 keer tactisch gestemd en daar had ik spijt van toen ik stemhokje uit kwam.
Los dat ik van Timmermans een zeer onprettige vorm van zuurbranden krijg.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Relmuis zei:
Maar ik heb ooit 1 keer tactisch gestemd en daar had ik spijt van toen ik stemhokje uit kwam.
Klik om te vergroten...
Heb ik ook ooit gehad. Stemde toen op de partij voor de dieren, denkende dat we dan misschien een hond of kat als burgemeester kregen. Maar zo werken die verkiezingen niet.

Ik ben dan ook niet hooggeleid
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Relmuis zei:
Even tussen de al dan niet intellectueel zijnde medemens beschouwingen door:
Zag net pas dat er een poll was...

Zo links mogelijk he, SP. 🍅

Tactischer zou zijn PvdA/GL.
Maar ik heb ooit 1 keer tactisch gestemd en daar had ik spijt van toen ik stemhokje uit kwam.
Los dat ik van Timmermans een zeer onprettige vorm van zuurbranden krijg.
Klik om te vergroten...
Ik ben zoooooooo fan van Dijk ook dios mio

maar niet zo fan van zn standpunten op buutnlandbeleid…
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zanza zei:
Ik ben dan ook niet hooggeleid
Klik om te vergroten...
Leugens!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zanza zei:
Dit is dan ook geheel in stijl met

Dit.

Slechts 3 a 4 partijen kunnen rekenen op een (soms krappe) meerderheid hogeropgeleiden in hun electoraat.
Klik om te vergroten...
Volt en PVV zijn logische verschillen, verder aardig voorspelbaar.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
politiekepodcastwijzer.nl

De Politieke PodcastWijzer - De beste politieke podcasts voor de verkiezingen 2025

Ontdek de beste politieke podcasts voor de Tweede Kamerverkiezingen 2025. Vind binnen 30 seconden welke politieke podcast het best bij jou past.
politiekepodcastwijzer.nl politiekepodcastwijzer.nl
П
ПустоLid
01-01-2024, 00:00
#17
ljuv zei:
politiekepodcastwijzer.nl

De Politieke PodcastWijzer - De beste politieke podcasts voor de verkiezingen 2025

Ontdek de beste politieke podcasts voor de Tweede Kamerverkiezingen 2025. Vind binnen 30 seconden welke politieke podcast het best bij jou past.
politiekepodcastwijzer.nl politiekepodcastwijzer.nl
Klik om te vergroten...
wanneer kan ik stemmen op de stemming :tonguewink:
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
politiekepodcastwijzer.nl

De Politieke PodcastWijzer - De beste politieke podcasts voor de verkiezingen 2025

Ontdek de beste politieke podcasts voor de Tweede Kamerverkiezingen 2025. Vind binnen 30 seconden welke politieke podcast het best bij jou past.
politiekepodcastwijzer.nl politiekepodcastwijzer.nl
Klik om te vergroten...
Toch ook weer grappig dat spindoctors en boekestijn en de wijk respectievelijk 13e en laatste eindigen in mijn conclusie op de antwoorden en dat ik die twee (en met name de laatste) juist net leuk vind😆

Achter de macht eindigt op 1. Ga die eens beluisteren. Nooit gedaan, dus hoogstwaarschijnlijk zit ik op de verkeerde podcasts (al moet ik toegeven dat ik ze erg weinig luister in het algemeen hoor). Ben benieuwd!

Edit: oja. Die Splinter Chabot praat net zo snel als z'n vader en is voor mij nauwelijks te volgen. Nondeju. In de eerste zin zegt ie "blablabla kanker theater". Maar dat kan natuurlijk helemaal niet. Heb drie keer teruggespoeld om er "koninklijk theater" uit te halen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zanza zei:
Toch ook weer grappig dat spindoctors en boekestijn en de wijk respectievelijk 13e en laatste eindigen in mijn conclusie op de antwoorden en dat ik die twee (en met name de laatste) juist net leuk vind😆

Achter de macht eindigt op 1. Ga die eens beluisteren. Nooit gedaan, dus hoogstwaarschijnlijk zit ik op de verkeerde podcasts (al moet ik toegeven dat ik ze erg weinig luister in het algemeen hoor). Ben benieuwd!

Edit: oja. Die Splinter Chabot praat net zo snel als z'n vader en is voor mij nauwelijks te volgen. Nondeju. In de eerste zin zegt ie "blablabla kanker theater". Maar dat kan natuurlijk helemaal niet. Heb drie keer teruggespoeld om er "koninklijk theater" uit te halen.
Klik om te vergroten...
Misschien is het subliminal messaging. Net zoals de teksten van Slipknot en Korn achterstevoren afspelen.
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Zo zojuist maar eens het Kieskompas gevuld; en warempel ik ben iets naar links geschoven.
Bontebal dun Irste is het geworden en daar kan ik wel mee leven.

Zorgkompas: Volt
Klimaat en Energiekompas: in de vierhoek van VVD/ CDA/ NSC en SGP

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...65
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."