#1
Ja was saai inderdaad. Helemaal dat pleuris sbs gekeken voor niks. Ook nog te moe om shownieuws naderhand af te zetten pfffff.Die had een makkelijk avondje zeg. Gezellig vlaai eten en beetje meelachen. Heeft er het beste uitgehaald voor zichzelf imo. Meer zit er ook niet in voor zo iemand daar aan tafel, maar vond het toch knap dat ie, ondanks dat ie ook totaal niet aangesproken werd en zich dus ook weinig tot niet hoefde te verdedigen, lekker mee kon doen met de (ietwat getemperde, naar mijn mening) flauwigheid aan tafel.
