#1
2 gaten in de markt. Een rechts progressieve partij en een links conservatieve partij
Weer die verrekte SGP!
Hmmm ja. Das op zich wel te verklaren… want zoals je ziet, staan alle partijen wel ongeveer in een diagonale lijn van links boven naar rechts onder. En dat komt omdat de politieke partijen die rechts zijn op sociaal economisch thema ('minder belastingen/uitkeringen!'), meestal conservatief zijn op sociaal cultureel thema('fuck buitenlanders'). Dus de combinatie 'fuck buitenlanders' en 'uitkeringen zijn belangrijk' bestaat niet echt binnen Nederlandse politieke partijen... Maar wél bij kiezers.
Vorige keer heb ik die wel gezien, nu nog niet echt. Wel dit overzichtje gemaakt voor m’n eigen samenvatting waar ik nooit aan ben toegekomen:Partij programma's kun je lezen op hun sites.
Iemand zei me dat er ook een site bestaat waar je in makkelijke taal de highlights kan lezen van iedere politieke partij, dus waar ze ECHT voor gaan.
Maar ik kan die nergens vinden en gezien deze persoon wel vaker dingen verteld die niet op de waarheid berust zijn, door ziekte, vraag ik me af of zo'n site bestaat? Zou ideaal zijn
Vorige keer heb ik die wel gezien, nu nog niet echt. Wel dit overzichtje gemaakt voor m’n eigen samenvatting waar ik nooit aan ben toegekomen:
www.instagram.com

Het begint met acceptatie, 50plus zegt eigenlijk dat je zaken moet als je testament, begrafenis of crematie, wat voor muziek , agressief investeren in de wapen industrie om je pensioen inflatie bestendig en levensvatbaar te houden etc etc moet gaan regelen. Goed verhaal weer,.geen dank 💪🏽🤣Bekijk bijlage 67547
M'n gebeden zijn gehoord. Maar met deze uitslag kan ik nog steeds niks.
“Ja dat kan ook alleen met een vrouwelijke grensrechter”Misschien wat vaker vi kijken😅 ik vind JD over het algemeen helemaal niet zoals veel mensen denken dat ie is, obv fragmentjes uit een aflevering. Ik kijk vi (en al z'n voorgangers) al ruim 25 jaar en ben echt wel fan van die man (en het programma an sich). Hoewel ik het leuker vond toen het alleen nog over voetbal ging. Kijk daardoor niet zo vaak meer.
Maar het beeld rondom vi en Johan is vaak wel vertekend, vind ik. Maar goed, das mijn mening.
Ja ik zag t… hoopte dat niemand t opviel want ik kan t zelf niet aanpassen 👀 @Mevrouw Pløp @Mezelf @Eik @Roze OlifantEr staat een fout in de poll mensen.
Stemmen is niet 26 okt maar 29 okt
Ik ben ook heel benieuwd @annihilation @FerdFatoehaus !Bekijk bijlage 67615
Toch benieuwd aan welke van deze kenmerken de 250.000 mensen van afgelopen zondag volgens Victor Vlam (waarom klinkt dit als een personage uit Peppa Pig?) voldoen.
Waarvan de meesten geen persoonlijk of materialistisch belang hebben bij het al dan niet stoppen van een genocide 3.500 km verderop. Maar vanuit alle hoeken van Nederland kwamen, hun tijd en energie vrij maakten, om urenlang in regen en wind te staan om als massa vreedzaam een geluid te laten horen.
Ik kan je in elk geval vertellen dat het niet ontbrak aan empathie, emoties of schuldgevoel vanwege gebrek aan actie van onze regering.
Of projecteert Vlam zijn eigen persoonlijkheidskenmerken op 250.000 mensen?
Als je zelfs bij VI kritiek krijgt omdat je te ver gaat met je uitspraken is het misschien toch tijd om eens kritisch in de spiegel te kijken. Of even bij de GGZ langs te wippen.
Ja. Dan is dit gewoon mijn wereld. 🤷♂️“Ja dat kan ook alleen met een vrouwelijke grensrechter”
Schrok me een hoedje man - dacht dat Fransje dat zei. Was wel een makkelijke stemhulp geweest… Vooral de manier waarop het gezegd werd: nekharen overeind. Maar nee dus, best wel oneens. Je merkt aan alles dat hij veel genuanceerder is dan hij wil/moet overkomen. Maar hij heeft alsnog perverse en polariserende uitspraken hoor poah.
Is ook gewoon waarom t programma zo succesvol is hoor - but its not for me.
Ah jammer. Ik weet in dit kader nog wel een leuk programma, refererend aan deze grap van je: "ljuv inside". Of is dat te makkelijk?Zelf maakte ik dit weekeind nog een érg goed gelukte kaarsenkutgrap - al zeg ik het zelf. Maar goed, ik maak m niet op nationale tv🤪
Zelf maakte ik dit weekeind nog een érg goed gelukte kaarsenkutgrap - al zeg ik het zelf. Maar goed, ik maak m niet op nationale tv🤪Ja. Dan is dit gewoon mijn wereld. 🤷♂️
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."