Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede Kamerverkiezingen 2025

Tweede Kamerverkiezingen 2025

1282 antwoorden
91 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deze komt voor mij ook goed uit. Veel eenvoudiger joh, dan eerst 30 stellingen beantwoorden.

9391.jpg
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
LucidLucy zei:
Wijze woorden van onze aanstaande premier. (Niet dat ik op het CDA ga stemmen, maar ik hoop wel dat mijn partij onderdeel wordt van die coalitie)

@Zanza bontenbal d'n eerste woohoo

nos.nl

Twee miljoen kijkers voor eerste debat met Wilders • Yesilgöz overwoog even te stoppen

In dit liveblog lees je het laatste politieke nieuws in aanloop naar de verkiezingen op 29 oktober.
nos.nl nos.nl
Klik om te vergroten...
Alstie het wordt, ga ik met carnaval als bontenbal naar het bontebal
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wijze woorden van onze aanstaande premier. (Niet dat ik op het CDA ga stemmen, maar ik hoop wel dat mijn partij onderdeel wordt van die coalitie)

@Zanza bontenbal d'n eerste woohoo

nos.nl

Twee miljoen kijkers voor eerste debat met Wilders • Yesilgöz overwoog even te stoppen

In dit liveblog lees je het laatste politieke nieuws in aanloop naar de verkiezingen op 29 oktober.
nos.nl nos.nl
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
1761251243691.png
ik vond dit ook t opvallendste van het debat
verder matige prestaties van de politici
m
merelkerel12Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Bekijk bijlage 67822
ik vond dit ook t opvallendste van het debat
verder matige prestaties van de politici
Klik om te vergroten...
Was te verwachten met Wilders aan tafel..
P
PistebullyLid
01-01-2024, 00:00
#6
FvD! Enigste partij die nederland niet verder de afgrond induwt.

Rest zijn allemaal egotrippers en sloopkogels.

Kijk goed mensen waar wij nu staan... wil je emigranten/geweld/ontbetaalbare en 10 dubbele belastingen stem dan vooral VVD of op al die andere leugenaars.

Gebruik je gezonde verstand en FVD
m
merelkerel12Lid
01-01-2024, 00:00
#7
LucidLucy zei:
Deze komt voor mij ook goed uit. Veel eenvoudiger joh, dan eerst 30 stellingen beantwoorden.

Bekijk bijlage 67820
Klik om te vergroten...
gelukkig wordt de Piratenpartij niet vergeten (stem er niet op, maar blijft een leuk alternatief)
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
merelkerel12 zei:
Was te verwachten met Wilders aan tafel..
Klik om te vergroten...

Ik heb hem weer dingen horen zeggen waar van ik me af vraag of hij dit zegt voor de kiezers of dat hij er echt in dit geloven. Alles maar op asiel etc.

Als pvv de grootste wordt dan kan hij regeren riep hij.
Wordt hem gevraagd met wie hij dan wilt regeren en waarom hij niet heeft geleverd afgelopen jaren begint hij te schreeuwen. Ik denk dat hij heel goed weet wat de anderen bedoelen maar dan begint te roepen en wijzen.

Ik begrijp nu wel steeds meer waarom partijen op voorhand al zeggen dat met zo iemand niet samen te werken valt.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pistebully zei:
FvD! Enigste partij die nederland niet verder de afgrond induwt.

Rest zijn allemaal egotrippers en sloopkogels.

Kijk goed mensen waar wij nu staan... wil je emigranten/geweld/ontbetaalbare en 10 dubbele belastingen stem dan vooral VVD of op al die andere leugenaars.

Gebruik je gezonde verstand en FVD
Klik om te vergroten...

Ligt eraan wie je bent. De FvD heeft absoluut niet het beste met mij voor.

Letterlijk het enige standpunt waar ik me bij hun in kan vinden is het gebruikt van kernenergie. Ik vind het dan wel weer typerend voor FvD dat ze dan specifiek spreken over Thorium reactoren, terwijl deze technologie helemaal nog niet ver genoeg ontwikkeld is om commercieel toe te passen.

En bindende referenda. Nee dank je. Ik heb nog steeds trauma's aan het Oekraïne referendum.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10

B*kkers in Paris 🤣🤣
m
merelkerel12Lid
01-01-2024, 00:00
#11
LucidLucy zei:
Ligt eraan wie je bent. De FvD heeft absoluut niet het beste met mij voor.

Letterlijk het enige standpunt waar ik me bij hun in kan vinden is het gebruikt van kernenergie. Ik vind het dan wel weer typerend voor FvD dat ze dan specifiek spreken over Thorium reactoren, terwijl deze technologie helemaal nog niet ver genoeg ontwikkeld is om commercieel toe te passen.

En bindende referenda. Nee dank je. Ik heb nog steeds trauma's aan het Oekraïne referendum.
Klik om te vergroten...
Ja dat bindend referenda was voor mij ook een puntje bij de Piratenpartij. Gezien hoe de huidige bevolking stemt, heb ik liever dit soort dingen niet. Toen het NSC ook kwam met een referendum voor het pensioenstelsel dacht ik ook echt, de meeste mensen snappen niet eens waarvoor ze gaan stemmen. En met deze extreem rechtse partijen krijg je nare referenda, en er zal dan ook veel manipulatie en desinformatie verspreidt worden (wat al gebeurt) waardoor we straks met rare nieuwe wetsvoorstellen zitten aangezien mensen vallen voor dit soort propaganda.
m
merelkerel12Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Kordie zei:
Ik heb hem weer dingen horen zeggen waar van ik me af vraag of hij dit zegt voor de kiezers of dat hij er echt in dit geloven. Alles maar op asiel etc.

Als pvv de grootste wordt dan kan hij regeren riep hij.
Wordt hem gevraagd met wie hij dan wilt regeren en waarom hij niet heeft geleverd afgelopen jaren begint hij te schreeuwen. Ik denk dat hij heel goed weet wat de anderen bedoelen maar dan begint te roepen en wijzen.

Ik begrijp nu wel steeds meer waarom partijen op voorhand al zeggen dat met zo iemand niet samen te werken valt.
Klik om te vergroten...
Niet voor niks dat Rutte na Rutte I meteen klaar met Geertje was
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
merelkerel12 zei:
Ja dat bindend referenda was voor mij ook een puntje bij de Piratenpartij. Gezien hoe de huidige bevolking stemt, heb ik liever dit soort dingen niet. Toen het NSC ook kwam met een referendum voor het pensioenstelsel dacht ik ook echt, de meeste mensen snappen niet eens waarvoor ze gaan stemmen. En met deze extreem rechtse partijen krijg je nare referenda, en er zal dan ook veel manipulatie en desinformatie verspreidt worden (wat al gebeurt) waardoor we straks met rare nieuwe wetsvoorstellen zitten aangezien mensen vallen voor dit soort propaganda.
Klik om te vergroten...

Ja precies! Veel wetsvoorstellen zijn behoorlijk complex en de gevolgen lastig te overzien. Dat is soms al zo voor mensen die er verstand van hebben, laat staan voor de gemiddelde burger.

Ik vind mezelf geen domme jongen. Maar dat Oekraïne referendum was behoorlijk complex en lastig te doorgronden. Eerlijk gezegd had ik geen idee waarvoor ik exact ging stemmen, en dus heb ik voor gestemd. Gezien de wet zo duidelijk aangenomen was in de kamers.

Ook toen was er al veel desinformatie. Met het huidige politieke klimaat zou dat alleen maar erger zijn dan 9 jaar terug.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
FerdFatoehaus zei:
Enige*
Klik om te vergroten...

Ik moest mezelf inhouden om deze correctie niet te doen 🤣

Thanks!
m
merelkerel12Lid
01-01-2024, 00:00
#15
LucidLucy zei:
Ja precies! Veel wetsvoorstellen zijn behoorlijk complex en de gevolgen lastig te overzien. Dat is soms al zo voor mensen die er verstand van hebben, laat staan voor de gemiddelde burger.

Ik vind mezelf geen domme jongen. Maar dat Oekraïne referendum was behoorlijk complex en lastig te doorgronden. Eerlijk gezegd had ik geen idee waarvoor ik exact ging stemmen, en dus heb ik voor gestemd. Gezien de wet zo duidelijk aangenomen was in de kamers.

Ook toen was er al veel desinformatie. Met het huidige politieke klimaat zou dat alleen maar erger zijn dan 9 jaar terug.
Klik om te vergroten...
Ik was toen nog net te jong om te stemmen, maar kan me nog ontzettend veel herinneren van die tijd. En inderdaad die desinformatie toen was enorm, en snapte ook niet het punt waarom dit referendum er was. Misschien was de FVD lekker gesponsord door het Kremlin haha.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#16
merelkerel12 zei:
Ik was toen nog net te jong om te stemmen, maar kan me nog ontzettend veel herinneren van die tijd. En inderdaad die desinformatie toen was enorm, en snapte ook niet het punt waarom dit referendum er was. Misschien was de FVD lekker gesponsord door het Kremlin haha.
Klik om te vergroten...

Ja en echt of all things... Waarom de fuck moesten we precies daarover stemmen. Iets dat voor veel mensen toch als een ver-van-mijn-bedshow is.

Had dan iets gekozen dichterbij huis en begrijpelijker.

Ik vond het zo'n onzinnig referendum. Echt een totale verkwisting van ons belastinggeld. Het kost nogal wat, om verkiezingen te organiseren.

Een wijs man heeft mij ooit gezegd: als je iets niet begrijpt, dan gaat het over geld.
Je zou inderdaad denken dat FvD hiermee gesponsord is door het Kremlin.

Thierry moest iets om zijn neus te kunnen blijven poederen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pistebully zei:
Rest zijn allemaal egotrippers en sloopkogels.
Klik om te vergroten...
Ah ja - kenmerkend voor de FvD-prominenten: zo nederig en niet-zelfingenomen, constructief en verbindend❤️
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pistebully zei:
FvD! Enigste partij die nederland niet verder de afgrond induwt.

Rest zijn allemaal egotrippers en sloopkogels.

Kijk goed mensen waar wij nu staan... wil je emigranten/geweld/ontbetaalbare en 10 dubbele belastingen stem dan vooral VVD of op al die andere leugenaars.

Gebruik je gezonde verstand en FVD
Klik om te vergroten...
Enige*
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kordie zei:
Ja precies, zo denk ik er ook over.
En als ze het goed doen kunnen ze nog een nieuwe ronde mee, wat ook weer stabiliteit kan brengen.
Ik was geen groot fan van Rutte, maar ik vond wel (en let wel: ik kreeg vanuit buitenland werk niet alles mee destijds) wel een stabiel kabinet. Of hij een stabiele MP
Klik om te vergroten...
Hij heeft inderdaad heel stabiel de maatschappij uiteen gedreven, de zorg staat afgebroken, het wantouwen van de burger in de politiek naar recordhoogte gebracht en met alle normen , waarden en burgerrechten zn reet afgeveegd.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Brakka Mang zei:
Hij heeft inderdaad heel stabiel de maatschappij uiteen gedreven, de zorg staat afgebroken, het wantouwen van de burger in de politiek naar recordhoogte gebracht en met alle normen , waarden en burgerrechten zn reet afgeveegd.
Klik om te vergroten...

Maar kunnen we het zien als; dat heeft hij als minister president gedaan? Of dat hebben de partijen die toen in de coalitie zaten gedaan?

Ik bedoelde meer met stabiel; hij en het kabinet werkte ergens aan (ben met je eens dat de inhoud anders had gemoeten) ipv nu al jaren dat gekwakkel / niks opbouwen / geroeptoeter

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...65
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."