Alstie het wordt, ga ik met carnaval als bontenbal naar het bontebalWijze woorden van onze aanstaande premier. (Niet dat ik op het CDA ga stemmen, maar ik hoop wel dat mijn partij onderdeel wordt van die coalitie)
@Zanza bontenbal d'n eerste woohoo
![]()
Twee miljoen kijkers voor eerste debat met Wilders • Yesilgöz overwoog even te stoppen
In dit liveblog lees je het laatste politieke nieuws in aanloop naar de verkiezingen op 29 oktober.nos.nl
Was te verwachten met Wilders aan tafel..Bekijk bijlage 67822
ik vond dit ook t opvallendste van het debat
verder matige prestaties van de politici
gelukkig wordt de Piratenpartij niet vergeten (stem er niet op, maar blijft een leuk alternatief)Deze komt voor mij ook goed uit. Veel eenvoudiger joh, dan eerst 30 stellingen beantwoorden.
Bekijk bijlage 67820
Was te verwachten met Wilders aan tafel..
FvD! Enigste partij die nederland niet verder de afgrond induwt.
Rest zijn allemaal egotrippers en sloopkogels.
Kijk goed mensen waar wij nu staan... wil je emigranten/geweld/ontbetaalbare en 10 dubbele belastingen stem dan vooral VVD of op al die andere leugenaars.
Gebruik je gezonde verstand en FVD
Ja dat bindend referenda was voor mij ook een puntje bij de Piratenpartij. Gezien hoe de huidige bevolking stemt, heb ik liever dit soort dingen niet. Toen het NSC ook kwam met een referendum voor het pensioenstelsel dacht ik ook echt, de meeste mensen snappen niet eens waarvoor ze gaan stemmen. En met deze extreem rechtse partijen krijg je nare referenda, en er zal dan ook veel manipulatie en desinformatie verspreidt worden (wat al gebeurt) waardoor we straks met rare nieuwe wetsvoorstellen zitten aangezien mensen vallen voor dit soort propaganda.Ligt eraan wie je bent. De FvD heeft absoluut niet het beste met mij voor.
Letterlijk het enige standpunt waar ik me bij hun in kan vinden is het gebruikt van kernenergie. Ik vind het dan wel weer typerend voor FvD dat ze dan specifiek spreken over Thorium reactoren, terwijl deze technologie helemaal nog niet ver genoeg ontwikkeld is om commercieel toe te passen.
En bindende referenda. Nee dank je. Ik heb nog steeds trauma's aan het Oekraïne referendum.
Niet voor niks dat Rutte na Rutte I meteen klaar met Geertje wasIk heb hem weer dingen horen zeggen waar van ik me af vraag of hij dit zegt voor de kiezers of dat hij er echt in dit geloven. Alles maar op asiel etc.
Als pvv de grootste wordt dan kan hij regeren riep hij.
Wordt hem gevraagd met wie hij dan wilt regeren en waarom hij niet heeft geleverd afgelopen jaren begint hij te schreeuwen. Ik denk dat hij heel goed weet wat de anderen bedoelen maar dan begint te roepen en wijzen.
Ik begrijp nu wel steeds meer waarom partijen op voorhand al zeggen dat met zo iemand niet samen te werken valt.
Ja dat bindend referenda was voor mij ook een puntje bij de Piratenpartij. Gezien hoe de huidige bevolking stemt, heb ik liever dit soort dingen niet. Toen het NSC ook kwam met een referendum voor het pensioenstelsel dacht ik ook echt, de meeste mensen snappen niet eens waarvoor ze gaan stemmen. En met deze extreem rechtse partijen krijg je nare referenda, en er zal dan ook veel manipulatie en desinformatie verspreidt worden (wat al gebeurt) waardoor we straks met rare nieuwe wetsvoorstellen zitten aangezien mensen vallen voor dit soort propaganda.
Enige*
Ik was toen nog net te jong om te stemmen, maar kan me nog ontzettend veel herinneren van die tijd. En inderdaad die desinformatie toen was enorm, en snapte ook niet het punt waarom dit referendum er was. Misschien was de FVD lekker gesponsord door het Kremlin haha.Ja precies! Veel wetsvoorstellen zijn behoorlijk complex en de gevolgen lastig te overzien. Dat is soms al zo voor mensen die er verstand van hebben, laat staan voor de gemiddelde burger.
Ik vind mezelf geen domme jongen. Maar dat Oekraïne referendum was behoorlijk complex en lastig te doorgronden. Eerlijk gezegd had ik geen idee waarvoor ik exact ging stemmen, en dus heb ik voor gestemd. Gezien de wet zo duidelijk aangenomen was in de kamers.
Ook toen was er al veel desinformatie. Met het huidige politieke klimaat zou dat alleen maar erger zijn dan 9 jaar terug.
Ik was toen nog net te jong om te stemmen, maar kan me nog ontzettend veel herinneren van die tijd. En inderdaad die desinformatie toen was enorm, en snapte ook niet het punt waarom dit referendum er was. Misschien was de FVD lekker gesponsord door het Kremlin haha.
Ah ja - kenmerkend voor de FvD-prominenten: zo nederig en niet-zelfingenomen, constructief en verbindend❤️Rest zijn allemaal egotrippers en sloopkogels.
Enige*FvD! Enigste partij die nederland niet verder de afgrond induwt.
Rest zijn allemaal egotrippers en sloopkogels.
Kijk goed mensen waar wij nu staan... wil je emigranten/geweld/ontbetaalbare en 10 dubbele belastingen stem dan vooral VVD of op al die andere leugenaars.
Gebruik je gezonde verstand en FVD
Hij heeft inderdaad heel stabiel de maatschappij uiteen gedreven, de zorg staat afgebroken, het wantouwen van de burger in de politiek naar recordhoogte gebracht en met alle normen , waarden en burgerrechten zn reet afgeveegd.Ja precies, zo denk ik er ook over.
En als ze het goed doen kunnen ze nog een nieuwe ronde mee, wat ook weer stabiliteit kan brengen.
Ik was geen groot fan van Rutte, maar ik vond wel (en let wel: ik kreeg vanuit buitenland werk niet alles mee destijds) wel een stabiel kabinet. Of hij een stabiele MP
Hij heeft inderdaad heel stabiel de maatschappij uiteen gedreven, de zorg staat afgebroken, het wantouwen van de burger in de politiek naar recordhoogte gebracht en met alle normen , waarden en burgerrechten zn reet afgeveegd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."