#1
Ja, ik laat bijna altijd mijn drugs testen. Omdat ik echt als de dood ben om ineens verkeerd spul te hebbenā¦Tegenwoordig is echte 3mmc ook amper nog te krijgen. Ik was ook erg blij met mijn zakje, toen verloor ik m hahaNeppe 3-MMC blijkt echte NEP ... komt zo veel vaker voor, helaas. Daar is veel meer over te vinden op DF. De zoekfunctie is jouw dienaar !
Ik kan wel lekker dansen op NEP .... maar dan oraal en een dosis slechts ergens tussen de 60 en 90 mg ... afhankelijk van de tolerantie van dat moment. Dan gaat het puur om de energie en de scherpte van bewegen. Ik vind het verder niet stemmingsverhogend. Dus ik gebruik de voorraad NEP niet als voorkeursmedicatie.
Maar de reden waarom ik reageer:
Heb je zelf een eigen sample laten testen ?
Net zoals je het gekregen zakje hebt laten testen ... verstandig trouwens !
Welkom op DF !