#1
Same. Ik gebruik altijd van die envelop stickers om op te schrijven en die knip ik op maat.Dat is voor mij echt standaard protocol. Eigenlijk heel simpel en ‘veilig’.
Alles is hier gelabeld met naam van de stof en de datum van aankoop (en meestal naam vendor, indien bekend, uit de RC tijd).
Ik zou dit iedereen aanraden.