Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"BelowTheFlow zei: Neppe 3-MMC blijkt echte NEP ... komt zo veel vaker voor, helaas. Daar is veel meer over te vinden op DF. De zoekfunctie is jouw dienaar ! Ik kan wel lekker dansen op NEP .... maar dan oraal en een dosis slechts ergens tussen de 60 en 90 mg ... afhankelijk van de tolerantie van dat moment. Dan gaat het puur om de energie en de scherpte van bewegen. Ik vind het verder niet stemmingsverhogend. Dus ik gebruik de voorraad NEP niet als voorkeursmedicatie. Maar de reden waarom ik reageer: Heb je zelf een eigen sample laten testen ? Net zoals je het gekregen zakje hebt laten testen ... verstandig trouwens ! Welkom op DF ! Klik om te vergroten... Ja, ik laat bijna altijd mijn drugs testen. Omdat ik echt als de dood ben om ineens verkeerd spul te hebben…Tegenwoordig is echte 3mmc ook amper nog te krijgen. Ik was ook erg blij met mijn zakje, toen verloor ik m haha"
"Ik ging naar een feestje in een kleine zaal, soort club. Daar zou ik 3mmc gaan gebruiken, heb ik al vaker gedaan. Deze 3mmc was getest. Echter verloor ik het zakje en bood een vriend van mij een zakje aan waar van hij zei dat het 3mmc was. Ik heb best wat nakkies er van genomen. (4 of 5 sleutel puntjes) Ik voelde me eerst prima, rush, praterig en 3mmc achtig maar dan net wat scherper. Maar ineens merkte ik dat mijn ogen extreem wijd gingen staan. Ik voelde me heel onrustig en voelde me helemaal strak staan. Ik dacht toen dat het misschien perongeluk pep was. (Ik had geen drinken dus ik kon niet op die manier zijn gedrogeerd) Toen ging het mis. Ik werd helemaal paranoia. Nog nooit eerder meegemaakt. Ik had het gevoel alsof iedereen op dat feest me aan keek en aan het praten was over hoe “lijp” ik eruit zag. Ik ga altijd naar hardcore feesten en ik hak daar uren lang. Echter kon ik ineens niet meer hakken, in mijn hoofd wou ik dan de beweging maken. Maar het was echt alsof mijn lichaam blokkeerde, alsof mijn hersenen niet meer konden samenwerken met mijn spieren. Hoe veel ik het ook probeerde ik kon eigenlijk niks anders meer dan stil staan. Ik had me helemaal achterin de zaal verscholen zodat zo min mogelijk mensen mij konden zien. Hierdoor werd ik nog angstiger en paranoia. Ik stond ook zo extreem strak dat had ik zelfs met pep nog nooit ervaren. Ik kon niet meer uit mijn woorden komen en wanneer ik iets wou zeggen was het meer brabbelen en verstonden mijn vrienden me ook nog eens niet. Ik heb mezelf rustig kunnen houden, maar ik voelde me heel naar. Ik had om 00:00 voor het laatst genomen. Uiteraard nadat ik me zo begon te voelen niks meer. Ik stond continu strak tot 21:00. Ik had nog veel over en ik heb het spul laten testen bij een testlocatie, het bleek NEP te zijn. Zijn er meer mensen met zo’n nare ervaring op NEP?"
"Wat voelde jij qua effecten ervan? Met psychotisch bedoel je dat je echt begon te hallucineren, of ook paranoĂŻde. MR_CHIP zei: dat kan heel goed de dosering van NEP is totaaal wat anders dan 3MMC van nep werd ik heel snel psychotisch Klik om te vergroten..."
"BelowTheFlow zei: Wow, Goed hoor die instelling ! Dan had je echt mazzel met ECHTE 3-MMC, totdat je het zakje verloor. Klik om te vergroten... Ja klopt, zul je net zien he heb je een keer goed spul haha. Meeste wat ik laat testen is 3cmc of 2mmc helaas"
"Neo-Shulginist zei: Eerlijk gezegd dacht ik bij het lezen van je post ook wel aan kenmerken van een psychotische episode. Nou wil ik niet direct zeggen dat je per se psychotisch was. Je moet het meer zien als een schaal van 1 tot 10 waarin je meer of minder kenmerken van een psychotische episode kunt hebben. Maar volgens mij beschrijf je wel een aantal kenmerken van een psychotische episode, zoals: 1) paranoia / wanen: ("Ik had het gevoel alsof iedereen op dat feest me aan keek en aan het praten was over hoe “lijp” ik eruit zag") 2) dissociatie: ("in mijn hoofd wou ik dan de beweging maken. Maar het was echt alsof mijn lichaam blokkeerde, alsof mijn hersenen niet meer konden samenwerken met mijn spieren.") 3) angst: (Ik had me helemaal achterin de zaal verscholen zodat zo min mogelijk mensen mij konden zien.) 4) verstoorde spraak: ("Ik kon niet meer uit mijn woorden komen en wanneer ik iets wou zeggen was het meer brabbelen en verstonden mijn vrienden me ook nog eens niet") Ook jezelf isoleren kan een kenmerk zijn van een psychose. Als dat isoleren gepaard gaat met andere klachten dan wordt het soms 'katatonie' genoemd omdat het dus een samenhang heeft met verminderde motoriek. Zie ook deze webpagina van de Hersenstichting: https://www.hersenstichting.nl/hersenaandoeningen/katatonie/ Het komt vaker voor bij een overdosis van stimulerende middelen dat mensen psychotische klachten ontwikkelen. Je hebt dus goed gehandeld door niet nog meer te nemen. Daarnaast is het verstandig om in de toekomst even voorzichtig te blijven met middelen zoals cannabis, stimulanten, of psychedelica, omdat sommige mensen extra gevoelig zijn om een psychotische episode te ontwikkelen als ze zulke middelen gebruiken. Klik om te vergroten... Hi, ik snap heel goed waarom je dat denkt! Op dat moment klopte het ook allemaal niet meer in mijn hoofd. Ik moet wel zeggen dat ik al vaak psychedelica heb gedaan. Verschillende soorten en gelukkig nooit daarin wat naars heb ervaren. Ik had zeker weten te veel NEP in mijn lijf. Helemaal voor de eerste keer gebruik van dat middel."
"Snuffelaar zei: Zoals @BelowTheFlow al zei komt het helaas vrij vaak voor dat het eigenlijk NEP is verkocht als een MMC. Hartstikke gevaarlijk. Klik om te vergroten... Ja gekkenwerk. Ook omdat de dosering veeeeeel lager ligt, heb ik me net ingelezen. No way dat ik ooit nog een keer NEP tot me neem."