01-01-2024, 00:00#15The glenlivet 12. Hij is toch eigenlijk best saai in vergelijking met anderen. Maar nog steeds donders lekker.
01-01-2024, 00:00#17 speeseend zei: Zelden een lekkerder bier gedronken dan Westmalle Triple. Klik om te vergroten... QFT! Geniaal goed bier is dat!
01-01-2024, 00:00#20Een vanillejenever, en daarvoor een perenjenever (bij Pol in het Gentse Dreupelkot)