weer een nieuw tequila biertje kunnen proberen dus smaakte goed
#5
Goldstrike , goed spul. Je krijgt er alleen van die kleefhanden van!
#6
Ik gooi goldstrike meestal in mn mond, en niet over mn handen...
#7
Alweer bier.
#8
Oh, is dat de bedoeling!
Bij ons in de kroeg schenken ze die glazen tot de rand vol en dan zo voorzichtig mogelijk naar je mond brengen, maar het gaat er toch altijd overheen :P.
#9
geef mij de fles maar, veel handiger :P
#10
Alcoholistje...
#11
Wie het lef heeft om dit te mengen met frisdrank dient per direct geëxuteerd te worden.