Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb geen verwachting eigenlijk, ik leef van dag tot dag. Ik zie wel, go with the flow."
"Chris Pontius zei: biertje d'r bij Klik om te vergroten... bier, bier, veel plezier. Maar waar is bier?"
"Palm"
"En hier is Russische versie van bovenstaande video: en link naar Partyflock toipic: http://partyflock.nl/topic/1072909:Wat_denk_je_Zijn_eerlijke_seks_en_geld_mogelijk.html"
"Exceptional Insight zei: Gaat het wel goed met je, Sim? Klik om te vergroten... Ja wel zeker gaat het wel goed met videotjes"
"r@r@ zei: Ik bekijk liever de mogelijkheden met eerlijk geld en seks Klik om te vergroten... Wat bedoel je ermee??"
"yeti zei: Toen ik vandaag alleen mijns ... Friedrich Nietzsche. ZI Vom alten und jungen Weiblein Klik om te vergroten... Zit zeker iets in"
"Ik slik nu al een maand of 3 oxazepam, en nu sinds een aantal weken dagelijks 20 mg oxazepam 's ochtends en 20mg 's avonds. Soms spaar ik ze op en dan neem ik er bijv. 's ochtends niks en dan 's avonds 40 of 60mg. Als ik nu zou stoppen, wat zijn dan precies de afkickverschijnselen? bedankt."
"[youtube]6Fd4Rn4-8O4[/youtube]"