#1
Als je een bloedtest moet doen is de kans vrij klein dat ze op drugs controleren, inderdaad. :P
Psychedelibee zei:Heb je niet het formulier gezien waarop ze kunnen aangeven waar op getest moet worden? Ik heb in het verleden ook wel eens een bloedtest laten afnemen voor allergie en toen kon ik het hele formulier zien. Het zijn echt bizar veel dingen waar ze op kunnen testen, drugs doen ze alleen maar als daar een vermoeden van is.
Halfay zei:Is er een verschil tussen tramadol retard en de gewone versie?
Retard is de slow release versie. De opname van de tramadol in je bloed wordt op die manier uitgesmeerd, hierdoor duurt het effect langer maar is het minder heftig. Het zal daardoor ook langer in je lichaam aantoonbaar zijn, omdat er een redelijk deel gewoon later is opgenomen en zodoende dus ook later wordt afgebroken door je lichaam. Hoeveel dat allemaal precies scheelt durf ik niet te zeggen.Tijdloos zei:Halfay zei:Is er een verschil tussen tramadol retard en de gewone versie?
Hoelang het in je bloed blijft is hetzelfde (correct me if I'm wrong)
Psychedelibee zei:Het zal daardoor ook langer in je lichaam aantoonbaar zijn, omdat er een redelijk deel gewoon later is opgenomen en zodoende dus ook later wordt afgebroken door je lichaam. Hoeveel dat allemaal precies scheelt durf ik niet te zeggen.
https://www.jellinek.nl/informatie-...mdma/xtc-basisinfo/hoe-lang-is-het-zichtbaar/Gisteren heb ik 4 2-cb pillen en 2 xtc pillen tegelijkertijd genomen. Weet iemand voor hoelang dit aantoonbaar is??? En waarom de buitengewone hoge dosering?: omdat ik antidepressiva gebruik waar onder andere serotonine in zit, waardoor je minder snel iets voelt.
Gisteren heb ik 4 2-cb pillen en 2 xtc pillen tegelijkertijd genomen. Weet iemand voor hoelang dit aantoonbaar is??? En waarom de buitengewone hoge dosering?: omdat ik antidepressiva gebruik waar onder andere serotonine in zit, waardoor je minder snel iets voelt.
Oja duhhh, handig om erbij te zetten, Coke :P Dank voor antwoordIk weet niet waarvan. Maar het gaat om de uitgesmeerd frequentie. Dus als je in 6 maanden tijd 2 dagen gebruikt is het incidenteel.
Ik weet niet waarvan. Maar het gaat om de uitgesmeerde frequentie. Dus als je in 6 maanden tijd 2 dagen gebruikt is het incidenteel.Sorry, ik wil geen dood topic bumpen. Maar ook geen nieuw topic aanmaken.
Ik heb hier best wel een vraag over, ik lees overal dat het verschilt of je incidenteel of intensief gebruikt, heeft dan voornamelijk te maken met hoevaak je gebruikt, of hoeveel je gebruikt? Ik gebruik namelijk 3 gram per halfjaar (in 2 dagen, achter elkaar) dus naar mijn idee incidenteel, maar kan ook intensief zijn omdat 3 gram "veel" kan zijn.
Volgens mij leggen ze deze adviezen al tientallen jaren naast zich neer,
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."