#1
3 gram van wat, dit telt ook mee....
Ik weet niet waarvan. Maar het gaat om de uitgesmeerde frequentie. Dus als je in 6 maanden tijd 2 dagen gebruikt is het incidenteel.Sorry, ik wil geen dood topic bumpen. Maar ook geen nieuw topic aanmaken.
Ik heb hier best wel een vraag over, ik lees overal dat het verschilt of je incidenteel of intensief gebruikt, heeft dan voornamelijk te maken met hoevaak je gebruikt, of hoeveel je gebruikt? Ik gebruik namelijk 3 gram per halfjaar (in 2 dagen, achter elkaar) dus naar mijn idee incidenteel, maar kan ook intensief zijn omdat 3 gram "veel" kan zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."