Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: AD/HD en verslaving Interessante info hier.....wellicht is er een genetische ontvankelijkheid dan wel tendens voor verslaving bij AD(H)D. Het zou heel goed voor mij kunnen opgaan. Ik hoop verder op dit forum iets te vinden over de meest effectieve afkick methode(n)."
"Re: AD/HD en verslaving Dag allemaal! Wie heeft ervaring met hypnose bij ADHD en/of hasjverslaving? Ik heb namelijk van twee nieuwe collegas gehoord dat het voor hen heeft gewerkt. Ik ben benieuwd naar jullie eventuele eravaringen daarmee."
".....wat een ervaringen en kennis allemaal. Ik kan hier ongetwijfeld wijzer worden."