#1
Klopt, het is ook helemaal niet slecht geregeld hier in ons landje wat dat betreft.Ik vind dat gedeelte van het beleid wel goed. Het is immers al jaren bekend dat het geen zin heeft om de eindgebruiker te straffen.
We lopen wel achter als het gaat om cannabis, als je het vergelijkt met andere landen.
Dat zie ik ook niet snel veranderen.
