Kreeg deze sms ineens, hij is opgepakt?😅Bekijk bijlage 61200
Gewoon rapporteren bij de politie dat je ongewenst sms krijgt.
Mijn vriend zei "terug smsen waar je het nou moet halen" 🤣
Jou een waarschuwing sturen maar voor de rest niks. Kan helemaal niet uit om er aandacht aan te besteden misschien staan er wel een stuk of 100 contacten in die telefoon.Wat doen ze met je naam / telefoonnummer als klant zijnde?
Kun je als klant ook beboet worden bij het doen of ophalen of laten opsturen van een bestelling?
Jou een waarschuwing sturen maar voor de rest niks
Vandaar dat ik zelf geen dealer heb.
Bij de blauwe bromsnor(rin) op de 'mogelijke' drugs-gebruikerslijst te staan lijkt me niet zo handig voor het geval ik in mijn leven wél een goede baan zou kunnen krijgen, of iets dergelijks.
Of voor andere dingen.
Vandaar dat ik zelf geen dealer heb.
🤣 🤡SMS zal ook verdwijnen als de laatste satelliet door de dampkring komt.
Doe jij alleen RC?
Kunnen ze helemaal niks mee. Wie weet gebruikt de dealer wel een tweedehands telefoon en stond jou nummer daar nog in, of heb je een keer een verkeerd nummer gebeld etc.op de 'mogelijke' drugs-gebruikerslijst te staan lijkt me niet zo handig
Wat doen ze met je naam / telefoonnummer als klant zijnde?
Kun je als klant ook beboet worden bij het doen of ophalen of laten opsturen van een bestelling?
Kunnen ze helemaal niks mee. Wie weet gebruikt de dealer wel een tweedehands telefoon en stond jou nummer daar nog in, of heb je een keer een verkeerd nummer gebeld etc.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."