Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSms politie

Sms politie

44 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DraaimiddelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kreeg deze sms ineens, hij is opgepakt?😅Screenshot_2024-08-07-20-27-32-931_com.google.android.apps.messaging.jpg
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#2
Past allemaal goed in het plaatje van bangmaken.
Ach ja, ze voeren slechts uit wat politiek besloten is en opgelegd is aan ze.
Bovendien is een groot deel van de politie net zo gestigmatiseerd over het onderwerp drugs als het overgrote deel van onze samenleving.
En in alle eerlijkheid zien zij wel de ellende op straat.
Politie doet veel goede dingen, dus respect voor ze.

Op gebied van drugs trek ik me niets aan van wat ze zeggen. Ik wens ze heel veel succes met hun war on drugs.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Draaimiddel zei:
Kreeg deze sms ineens, hij is opgepakt?😅Bekijk bijlage 61200
Klik om te vergroten...

Ja ze sturen heel vaak van die sms bombs naar klanten van drugsdealers.
Niet alsof iemand daar verder ooit wat mee doet ofzo.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon rapporteren bij de politie dat je ongewenst sms krijgt.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
annihilation zei:
Gewoon rapporteren bij de politie dat je ongewenst sms krijgt.
Klik om te vergroten...

Mijn vriend zei "terug smsen waar je het nou moet halen" 🤣
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#6
MyLittlePonyPack zei:
Mijn vriend zei "terug smsen waar je het nou moet halen" 🤣
Klik om te vergroten...

Haha ik dacht precies hetzelfde.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat doen ze met je naam / telefoonnummer als klant zijnde?
Kun je als klant ook beboet worden bij het doen of ophalen of laten opsturen van een bestelling?
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kordie zei:
Wat doen ze met je naam / telefoonnummer als klant zijnde?
Kun je als klant ook beboet worden bij het doen of ophalen of laten opsturen van een bestelling?
Klik om te vergroten...
Jou een waarschuwing sturen maar voor de rest niks. Kan helemaal niet uit om er aandacht aan te besteden misschien staan er wel een stuk of 100 contacten in die telefoon.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ook wel eens gehad toen ik op darknet zat
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Guapo Temudgin zei:
Jou een waarschuwing sturen maar voor de rest niks
Klik om te vergroten...

oké die telefoon geeft wellicht geen bewijs, tenzij er wat in staat van een bestelling.

Maar als ze je pakken op straat bij de overdracht, of je haalt je pakketje op bij het postnl afhaalpunt ... dan word je als koper denk ik wel gepakt en krijg je een fikse boete?
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#11
@Kordie Dat ligt aan de hoeveelheid dat je gekocht hebt. Als je kan aannemen dat het voor persoonlijk gebruik is dan pakken ze alleen je drugs af. Maar als je een zak met 50 mdma pillen koopt heb je een heel groot probleem.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je kan inzake de AVG een verzoek indienen ter verwijdering van je persoonsgegevens.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bij de blauwe bromsnor(rin) op de 'mogelijke' drugs-gebruikerslijst te staan lijkt me niet zo handig voor het geval ik in mijn leven wél een goede baan zou kunnen krijgen, of iets dergelijks.

Of voor andere dingen.

Vandaar dat ik zelf geen dealer heb.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Casrus zei:
Vandaar dat ik zelf geen dealer heb.
Klik om te vergroten...

Doe jij alleen RC?
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#15
Casrus zei:
Bij de blauwe bromsnor(rin) op de 'mogelijke' drugs-gebruikerslijst te staan lijkt me niet zo handig voor het geval ik in mijn leven wél een goede baan zou kunnen krijgen, of iets dergelijks.

Of voor andere dingen.

Vandaar dat ik zelf geen dealer heb.
Klik om te vergroten...

Zolang je een VOG kan aanvragen maakt het niks uit wat de politie van je weet. Of je moet bij Justitie willen werken.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
Soulassasins zei:
SMS zal ook verdwijnen als de laatste satelliet door de dampkring komt.
Klik om te vergroten...
🤣 🤡
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kordie zei:
Doe jij alleen RC?
Klik om te vergroten...

Ook ander spul, maar dat koop ik meestal niet persoonlijk.

Ga naar chemseks-dates met een hoeveelheid RC's/ dan wel andere 'gedoogde' middelen, condooms, poppers, glijmiddelen, erectiemiddelen en 'wat' geld.

Zij mogen vrijelijk van mijn RC's en andere spullen nemen, hebben ze meth of base dan neem ik soms ook wat (en laat geld achter om te helpen kosten te dekken of zodat
tijdens de date mijn gastheer meer kan bestellen).

Een enkele keer bestellen we iets te eten, of wordt er een derde 'bijbesteld' van de app.
Een deel van die heren is ook weer van de pillen en de poeders als je die dan nog eens geld geeft
komen ze vaak na de dealer nog eens terug en geven ze je ook wat.

En soms krijg je het gewoon en soms geef je zelf je spullen gewoon.

Overigens staan de dealers gewoon op mijn dating-app.
G
G.AmerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Casrus zei:
op de 'mogelijke' drugs-gebruikerslijst te staan lijkt me niet zo handig
Klik om te vergroten...
Kunnen ze helemaal niks mee. Wie weet gebruikt de dealer wel een tweedehands telefoon en stond jou nummer daar nog in, of heb je een keer een verkeerd nummer gebeld etc.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kordie zei:
Wat doen ze met je naam / telefoonnummer als klant zijnde?
Kun je als klant ook beboet worden bij het doen of ophalen of laten opsturen van een bestelling?
Klik om te vergroten...

Niks, want ze sturen gewoon een hele lijst aan nummers een sms. De dealer kan jou ook onder een andere naam hebben staan of een locatie.. Ze nemen al helemaal niet de moeite om elk nummer en elke naam op te slaan, daarom sturen ze maar zo’n sms.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
G.Amer zei:
Kunnen ze helemaal niks mee. Wie weet gebruikt de dealer wel een tweedehands telefoon en stond jou nummer daar nog in, of heb je een keer een verkeerd nummer gebeld etc.
Klik om te vergroten...

"Ja...erm...heus agent, het was allemaal een 'vergissing'!
Ik weet ook niet wat dat afgehakte hoofd van Peter R. de Vries hier op tafel doet. En die machetes? Zijn die van het Sinaloakartel, zegt u?
Ik begrijp u niet, we hebben hier nog een kartelschaal van handenarbeid op de basisschool, bedoelt u dat soms?"

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."