#1
Misschien was de *modknip* gewoon even met vakantieEn ze zijn weer terug?
Of alleen voor de lopende bestellingen.
Hun popup:
We zijn weer terug! Alle openstaande betaalde bestellingen worden vanaf maandag 25 augustus alsnog verzonden. Onze excuses voor het ongemak. Later volgt meer!
Echt raar haha


