Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost je Pillen Pics!

Post je Pillen Pics!

727 antwoorden
151 weergaven
18-5-2026
E
Egeltje36Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wauw Calliweed2.0, da's gewoon een kunstwerk. Die glitters ook.. :hearteyes:

Dacht altijd dat ik de enige was die al die kleurtjes en vormpjes zo interessant vind, dus ik vind dit topic echt tof!

Ik heb momenteel de 'groene granaten'. Laatst ook een keer simpele 6-hoekige gehad die een beetje een fluoroze/oranje kleurtje hadden, maar verder qua vorm niet zo interessant waren.

WhatsApp Image 2021-04-030.jpg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
EugeneDe24e zei:
Geachte forum politie,
Jullie begrijpen me verkeerd, heb me dan ook een beetje ongelukkig verwoord misschien. Was gewoon benieuwd of iemand anders ook deze roze gekleurde "wise monkeys" al eens is tegengekomen, had ze namelijk al eens geel van kleur gezien. Verder ben ik benieuwd naar het effect van een xtc pil opzich.. omdat ik nog nooit xtc gebruikt heb en vroeg me af of er iemand ervaring heeft met xtc in combinatie met dagelijks speed. Was niet m'n bedoeling te gaan speculeren wat er allemaal in die pillen zit !!
Verder ben ik (nog) niet aan hulp toe !
Groetjes
Klik om te vergroten...
Ik ben wel ambtenaar maar gelukkig geen politie. Enne een beetje dimmen mag best! 😉
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
20210601_220252.jpg

Moncler,
heineken
Givenchy!

Screenshot_20210601-220535_Gallery.jpg


Deze zijn echt wel heel erg goed. Puur en heel netjes afgewerkt.

Getest op exact 250mg.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eve's drop zei:
Bekijk bijlage 23149

Moncler,
heineken
Givenchy!

Bekijk bijlage 23151


Deze zijn echt wel heel erg goed. Puur en heel netjes afgewerkt.

Getest op exact 250mg.
Klik om te vergroten...
Die Heineken vond ik altijd super... 😁
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#5
Syl zei:
Heineken vond ik altijd super... 😁
Klik om te vergroten...

Eens in de zoveel tijd.

Vanavond moet ik een givenchy proberen.


Het zijn namelijk niet zomaar pillen,
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#6
20210601_221706.jpg
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eve's drop zei:
Vanavond moet ik een givenchy proberen.
Klik om te vergroten...
Wat een straf... 😜🙏


Eve's drop zei:
Het zijn namelijk niet zomaar pillen,
Klik om te vergroten...
Wat is het voorn magisch goedje dan...??
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eve's drop zei:
Zo ja dat was wel te merkeh inderdaad, begon met een halve en dat was het net niet, dus die andere ebij gepakt en HOOOW eens wat werd dat ff een partijtje waus.

Ogen rollen als een malle, ik kon nieteens meer iets lezen want alles danste, vet vage visuals door de hoge dosis en af en toe merkte ik dat ik gewoon rustig met mn maat zat te ouwehoeren
Maar ik zat alleen haha.

Dit was wel lache maar ik ben niet de euforische knuffelkont of een pratertje.

Donker huis, en in de tuin veel wiet en een dikke sigaar gerookt en dat was wel flex.

Heeft totaal zo'n 4 uur geduurd en ben in slaap gevallen op de bank. Scijnt dat ik wel nog hele gesprekken heb gevoerd over bokswedstrijden.

Was lache maar dat oogtollen vind ik niks joh. Met een headset op muziek aan was dan weer best wel euforisch.

Ik mis thunderdome!
Klik om te vergroten...

Hahaha klinkt als een stevig MDMA tripje 🤣.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
Hahaha klinkt als een stevig MDMA tripje 🤣.
Klik om te vergroten...
Ja joh al zeker 5 jaar geleden.

Ik was op andere plekken soms of wilde iets aangeven aan iemand, ik heb die phone weggelegd, heb een headset opgezet en psytrance geluisterd uiteindelijk..


Geen kater, eigenlijk nooit echt last van
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eve's drop zei:
Ja joh al zeker 5 jaar geleden.

Ik was op andere plekken soms of wilde iets aangeven aan iemand, ik heb die phone weggelegd, heb een headset opgezet en psytrance geluisterd uiteindelijk..


Geen kater, eigenlijk nooit echt last van
Klik om te vergroten...

Hahah ik noem dat tijdreizen. Lig je even te chillen met je ogen toe en sta je opeens op feestje met 10 vrienden of snoepgoed kopen in de plaatselijke supermarkt met een bende vrienden. Dan weet je gewoon dat de pillen stevig zijn 🤣.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsyTekz zei:
Hahah ik noem dat tijdreizen. Lig je even te chillen met je ogen toe en sta je opeens op feestje met 10 vrienden of snoepgoed kopen in de plaatselijke supermarkt met een bende vrienden. Dan weet je gewoon dat de pillen stevig zijn 🤣.
Klik om te vergroten...

Heerlijk!
Zo vaag is echt exeptioneel. Dat is met psychedelica niet op die manier, vind ik dan.


Hele gesprekken voeren.

Typen tussen het oogtollen door. Maar dit was niet echt een golvend gevoel. Gewoon maximaal vol gas zonder "schommelingen"


Nu weer lekker bbq haha
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Zijn er ook mensen bekend met Bowser pillen?
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#13
43BF8D51-8D2C-4CA1-8601-4D39FABF9725.jpeggroene Maserati. Net binnen en wachten op testuitslag. Zin in festivalseizoen.
M
Marcelx1Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hello
Any info about blue Heineken ?

heineken.jpeg
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#15
Marcelx1 zei:
Hello
Any info about blue Heineken ?

Bekijk bijlage 28178
Klik om te vergroten...
It's blue with the letters 'h e i n e k e n' on it.

We can't tell you anything about the contents of the pill. You need to test it if you want to know that.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#16
BraboF zei:
It's blue with the letters 'h e i n e k e n' on it.

We can't tell you anything about the contents of the pill. You need to test it if you want to know that.
Klik om te vergroten...
But Heineken is not a nice beer. That is what we can say.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jammer genoeg een zwakkere batch te pakken gekregen.

C9C663C6-32AD-496B-A825-35C831E5F28F.jpeg
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snuffelaar zei:
Jammer genoeg een zwakkere batch te pakken gekregen.

Bekijk bijlage 28403
Klik om te vergroten...
2 weken geleden nog ene weggesnoept.
Weer aardig verrast door de bizarre werking ervan, daamn wat gaan ze toch goed.

Heb je die nieuwe batch laten testen? Op hoeveel mg?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
BraboF zei:
2 weken geleden nog ene weggesnoept.
Weer aardig verrast door de bizarre werking ervan, daamn wat gaan ze toch goed.

Heb je die nieuwe batch laten testen? Op hoeveel mg?
Klik om te vergroten...
Nog niet laten testen. De donkere is 270mg maar deze lichtere vermoed ik 130mg, wat op zich eig perfect is qua dosis maar minder sterk.
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#20
scwen zei:
Gele punicher 240mg!!!



Bekijk bijlage 33257
Klik om te vergroten...
De blauwe zijn legendarisch😍 zonder twijfel de beste klappers die ik ooit gehad heb.
Gele nog nooit gehad overigens.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."