Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Avond! Wij zijn van plan om drie dagen naar Awakenings festival te gaan komende zomer. Ik weet dat er al meerdere threads zijn waarin wordt gevraagd wat het beste 'plan van aanpak' is mbt drugs. Echter, wij zijn nog niet zo ervaren op dit gebied en hebben alleen nog maar ervaring met MDMA (XTC). Wij willen dit komende zomer op Awakenings gaan gebruiken maar het lijkt mij onverstandig om dit drie dagen lang te doen . Tot nu toe hebben wij voor ogen om de eerste dag (avond) een paar biertjes te drinken, de tweede dag (tevens de langste, tot 01:00) XTC te gebruiken. Ik wil graag van jullie weten hoe wij het minst 'onverstandig onverstandig' kunnen doen op de derde dag. Ik snap dat het natuurlijk het verstandigst is om lekker nuchter te feesten en wie weet doen wij dit ook. Maar wij willen ons iig graag oriënteren op andere mogelijkheden (3MMC, 6APB, 2CB, etc.). Wij zijn niet bepaald fan van iets door de neus (of niet nodig om zorgen over te maken?) Ik zou jullie advies enorm waarderen! Veel dank alvast! P.S.: Wij zijn van plan om met zijn tweeën te gaan kamperen in ons eigen tentje. Mochten jullie nog tips of opmerkingen hebben mbt praktische zaken dan is dat meer dan welkom!"
"Goedemiddag allemaal, Ik ben in verwarring. Als nieuweling in deze wereld (en dit forum ) heb ik tot nu toe op drie feestjes XTC gebruikt. Alle drie de keren heb ik beige, zeer zacht gedrukte MyBrand doodshoofden gebruikt. Ik heb ze niet bij een service laten testen maar zeer veel vrienden hebben hier al veel ervaring mee dus op goed geluk gebruikt. Op het eerste feestje heb ik twee pillen gebruikt, daarna drie en op het laatste feestje drie en een halve. Overigens alle keren met twee maanden ertussenin. Iedere keer weer een geweldige ervaring. Nu zijn de pillen die ik heb gebruikt bijna op en heb ik zelf andere pillen geregeld. De zilveren pillen zijn keihard gedrukt en hebben het logo van New York Yankees. Deze heb ik wel bij een testservice laten testen en ze zijn herkend in hun database. Het resultaat: er zit tussen de 57 en 152 mg MDMA in met een gemiddelde van 120 mg. Hier schrok ik van. Dit lijkt mij zeer weinig. De pillen waren volgens de dealer 200mg. Nu ben ik maar een beetje naïef dus ik snap gerust dat de meeste dealers overdrijven. Als ik aan vrienden en kennissen vraag hoeveel mg MDMA er in hun pillen zit dan hoor ik van vrijwel iedereen dat er tussen de 200 en 300 mg MDMA in zit. Zo denken mijn vrienden ook dat er in de MyBrand doodshoofden (zie hierboven) rond de 250 mg zit. Nu vraag ik me af wat jullie hiervan denken. Zullen zeer veel mensen (met name jongeren) overschatten hoeveel mg MDMA er in de pillen zit? Zullen ze simpelweg de dealer geloven, die dus overdrijft? Zoals ik zei, ik heb op het afgelopen feestje drie en een halve MyBrand pil gebruikt, wat dan gelijk zou staan aan ~875 mg MDMA. Misschien zeggen jullie al: dat kan niet, dan zou jij geen leuk feestje hebben gehad. Als er daadwerkelijk ~250 mg in de MyBrand XTC pillen zat en ik zou (als ik nog MyBrands had) er drie willen gebruiken op het volgende feest, dan staat dat (ongeveer) gelijk aan 6.25 NY Yankees pillen?! Ik ben benieuwd naar jullie kijk hierop! P.S.: Dit is vooral uit nieuwsgierigheid. Ik zal uiteraard op gevoel doseren met de nieuwe pillen."
"Nog niet getest. Ben benieuwd."
"Tijdloos zei: Er was een waarschuwing over die doodshoofd pillen dacht ik. En het is eigenlijk standaard zo dat het 75% of minder is als de dealer zegt. Uitzonderingen daargelaten. Wel goed dat je ze hebt laten testen! Dealers overdrijven altijd om het op die manier goedkoop te laten lijken. Maar check de doodshoofdpillen , of die is ook getest? Groetjes en be safe@ Klik om te vergroten... Cerberus zei: Dat geldt voor alle drugs. Zeker ook 2C-B en LSD bijvoorbeeld. Meesten geloven inderdaad blind wat er gezegd wordt. En de MDMA is mogelijks ook niet gelijkaardig verdeeld per pil zoals je zelf al aangaf in je post, dus ik ga ik het vervolg MDMA zelf afwegen en in capsules steken om die reden. Klik om te vergroten... Zijn niet getest! Veel vrienden gebruiken deze regelmatig dus op goed vertrouwen gebruikt. Zegt het iets over de inhoud van de pil als ik er op een avond 3.5 op kan (en het ook leuk heb)? Is 200+ mg dan bijvoorbeeld al uitgesloten omdat dat echt teveel zou zijn? (22 jaar, 85 kg). Thanks voor jullie reacties!"
"Zacht gedrukte MyBrands (je ziet het poeder al liggen, haha) en keihard gedrukte NY Yankees. MyBrands al drie keer gebruikt, top! NY Yankees nog nooit gebruikt. Iemand al ervaring mee? Heb alle 14 pagina's van dit topic bekeken maar nog niet voorbij zien komen"