Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost je Pillen Pics!

Post je Pillen Pics!

727 antwoorden
135 weergaven
18-5-2026
T
Tinji007Lid
01-01-2024, 00:00
#1
IMG_20210324_112747.jpg
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vroehâh had je paar leuke ontwerpen maar hedendaags zijn sommige drukwerken een heus kunstwerk.

Favoriet zonder foto, want toen hadden we nog niet de behoefte om alles op foto te zetten.

Blauwe mitshubisi, (driehoek, blauw)
Lovertjes (ruitvorm, roze)
Keltische kruisjes (driehoek, donkerpaars)

Later kwamen er wat ernstig sterke pillen bij en weet ik nog goed dat domino's aardig hard aankwamen. Ook bitcoins (goud) chupachups (rood) en heineken (groen) waren prima.

Ik ben alleen geen liefhebber meer van mdma, geniet maar wel met mate.

:smoke:
T
Tinji007Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Eve's drop zei:
Ik ben alleen geen liefhebber meer van mdma, geniet maar wel met mate.

:smoke:
Klik om te vergroten...
Na dit weekend ook niet echt liefhebber meer van mdma...
4 dagen brak voor 1 avond fun... 😊
Overweeg de stap eens te zetten naar keta en 2cb.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eve's drop zei:
domino's
Klik om te vergroten...

Die 1ste druk 😍, ze zijn inmiddels wel helemaal uitgeperst 😅.
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
A352BD28-A6D8-4190-A164-98FF4D1245A5.jpeg
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij gebrek aan klaas vaak....42ACC2B1-A2D4-4D79-9066-D24DEE407BA8.jpeg
0
055XtcLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi, nieuw hier... net aan de pillen met m’n vriendin... enig idee hoe deze pillen zijn? 90F51642-76AB-4FF8-9A4C-E5AB7D6BE60F.jpeg
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eve's drop zei:
Zo ja dat was wel te merkeh inderdaad, begon met een halve en dat was het net niet, dus die andere ebij gepakt en HOOOW eens wat werd dat ff een partijtje waus.

Ogen rollen als een malle, ik kon nieteens meer iets lezen want alles danste, vet vage visuals door de hoge dosis en af en toe merkte ik dat ik gewoon rustig met mn maat zat te ouwehoeren
Maar ik zat alleen haha.

Dit was wel lache maar ik ben niet de euforische knuffelkont of een pratertje.

Donker huis, en in de tuin veel wiet en een dikke sigaar gerookt en dat was wel flex.

Heeft totaal zo'n 4 uur geduurd en ben in slaap gevallen op de bank. Scijnt dat ik wel nog hele gesprekken heb gevoerd over bokswedstrijden.

Was lache maar dat oogtollen vind ik niks joh. Met een headset op muziek aan was dan weer best wel euforisch.

Ik mis thunderdome!
Klik om te vergroten...

Hahaha klinkt als een stevig MDMA tripje 🤣.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
Hahaha klinkt als een stevig MDMA tripje 🤣.
Klik om te vergroten...
Ja joh al zeker 5 jaar geleden.

Ik was op andere plekken soms of wilde iets aangeven aan iemand, ik heb die phone weggelegd, heb een headset opgezet en psytrance geluisterd uiteindelijk..


Geen kater, eigenlijk nooit echt last van
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eve's drop zei:
Ja joh al zeker 5 jaar geleden.

Ik was op andere plekken soms of wilde iets aangeven aan iemand, ik heb die phone weggelegd, heb een headset opgezet en psytrance geluisterd uiteindelijk..


Geen kater, eigenlijk nooit echt last van
Klik om te vergroten...

Hahah ik noem dat tijdreizen. Lig je even te chillen met je ogen toe en sta je opeens op feestje met 10 vrienden of snoepgoed kopen in de plaatselijke supermarkt met een bende vrienden. Dan weet je gewoon dat de pillen stevig zijn 🤣.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsyTekz zei:
Hahah ik noem dat tijdreizen. Lig je even te chillen met je ogen toe en sta je opeens op feestje met 10 vrienden of snoepgoed kopen in de plaatselijke supermarkt met een bende vrienden. Dan weet je gewoon dat de pillen stevig zijn 🤣.
Klik om te vergroten...

Heerlijk!
Zo vaag is echt exeptioneel. Dat is met psychedelica niet op die manier, vind ik dan.


Hele gesprekken voeren.

Typen tussen het oogtollen door. Maar dit was niet echt een golvend gevoel. Gewoon maximaal vol gas zonder "schommelingen"


Nu weer lekker bbq haha
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Zijn er ook mensen bekend met Bowser pillen?
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#13
43BF8D51-8D2C-4CA1-8601-4D39FABF9725.jpeggroene Maserati. Net binnen en wachten op testuitslag. Zin in festivalseizoen.
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#14
2 soorten in huis, allebei xtc. Nog niet getest
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Djordy63 zei:
Zijn er ook mensen bekend met Bowser pillen?
Klik om te vergroten...

Speculeren over pillen doen we hier niet enkel fototje posten. Als je een foto hebt ervan mag je die posten. Meer dan dat mag niet 😎.
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
492C7B20-FF8C-459B-8FF0-67F72541D629.jpegCD9C2885-07AF-4CC3-AA63-2EA73383F558.jpeg
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Calliweed2.0 zei:
Bekijk bijlage 24738Bekijk bijlage 24739
Klik om te vergroten...
Nice press! Weet je het aantal mg?
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hardcore_frk zei:
Nice press? Weet je het aantal mg?
Klik om te vergroten...
Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ze geklikt zijn op 200 maar ik heb ze niet laten testen dus ik kan het je nog niet met zekerheid zeggen
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Calliweed2.0 zei:
Bekijk bijlage 24738Bekijk bijlage 24739
Klik om te vergroten...

Goed gevulde zak op de achtergrond. Ben je wel even zoet mee 😜
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#20

6-(2-aminopropyl)benzofuran, benzofury, 6-APB, fury​

Verkocht als 100mg. Inhoud 80mg



EE968B57-2159-4838-A6D7-184D0844E153.jpeg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."