
Na dit weekend ook niet echt liefhebber meer van mdma...Ik ben alleen geen liefhebber meer van mdma, geniet maar wel met mate.
![]()
domino's
Zo ja dat was wel te merkeh inderdaad, begon met een halve en dat was het net niet, dus die andere ebij gepakt en HOOOW eens wat werd dat ff een partijtje waus.
Ogen rollen als een malle, ik kon nieteens meer iets lezen want alles danste, vet vage visuals door de hoge dosis en af en toe merkte ik dat ik gewoon rustig met mn maat zat te ouwehoeren
Maar ik zat alleen haha.
Dit was wel lache maar ik ben niet de euforische knuffelkont of een pratertje.
Donker huis, en in de tuin veel wiet en een dikke sigaar gerookt en dat was wel flex.
Heeft totaal zo'n 4 uur geduurd en ben in slaap gevallen op de bank. Scijnt dat ik wel nog hele gesprekken heb gevoerd over bokswedstrijden.
Was lache maar dat oogtollen vind ik niks joh. Met een headset op muziek aan was dan weer best wel euforisch.
Ik mis thunderdome!
Ja joh al zeker 5 jaar geleden.Hahaha klinkt als een stevig MDMA tripje 🤣.
Ja joh al zeker 5 jaar geleden.
Ik was op andere plekken soms of wilde iets aangeven aan iemand, ik heb die phone weggelegd, heb een headset opgezet en psytrance geluisterd uiteindelijk..
Geen kater, eigenlijk nooit echt last van
Hahah ik noem dat tijdreizen. Lig je even te chillen met je ogen toe en sta je opeens op feestje met 10 vrienden of snoepgoed kopen in de plaatselijke supermarkt met een bende vrienden. Dan weet je gewoon dat de pillen stevig zijn 🤣.
Zijn er ook mensen bekend met Bowser pillen?
Nice press! Weet je het aantal mg?
Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ze geklikt zijn op 200 maar ik heb ze niet laten testen dus ik kan het je nog niet met zekerheid zeggenNice press? Weet je het aantal mg?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."