Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep neusspray bereidingswijze

Pep neusspray bereidingswijze

32 antwoorden
54 weergaven
18-5-2026
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Otrivine neusspray kunt ge dat terug vullen ofwel welke merken kun je terug bijvullen.?rhinospray alvast niet..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
huismerk (kinder)neusspray bij de meeste apotheken hebben een schroefdop. er zit dan ook gewoon fysiologisch zoutoplossing in.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb trouwens ontdenkt dat je neusspray flesjes zonder schroefdop ook bij kan vullen. de witte plastic flesjes open je door gewoon de hele dop eraf te knakken. ongeveer net of je het flesje wilt breken. de bruine glazen flesjes vereisen iets meer kracht, maar zijn ook gewoon bij te vullen.
E
ErickLid
01-01-2024, 00:00
#4
Speed niks voor mij, werd er altijd opgefokt van.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nogmaals Erick, plaats iets als het een bijdrage is op het topic.

Erick zei:
Speed niks voor mij, werd er altijd opgefokt van.
Klik om te vergroten...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bobsacamano zei:
Nogmaals Erick, plaats iets als het een bijdrage is op het topic.

Erick zei:
Speed niks voor mij, werd er altijd opgefokt van.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
It's in the name I guess...

OT: Kan iemand zeggen waarom de sorbitol erin zit? En maakt het veel verschil of je je pep eerst hebt gewassen of niet? Ik heb meestal pep met wat cafeïne erin maar ben te lui om het te wassen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Soms is het voor de gemoedsrust wel fijn om aan de gang te kunnen blijven zonder snel over te doseren :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
SmartieAndMe zei:
OT: Kan iemand zeggen waarom de sorbitol erin zit?
Klik om te vergroten...
Omdat een prutser dit recept gemaakt heeft. Je hebt maar twee ingrediënten nodig. Water en speed.

SmartieAndMe zei:
En maakt het veel verschil of je je pep eerst hebt gewassen of niet? Ik heb meestal pep met wat cafeïne erin maar ben te lui om het te wassen.
Klik om te vergroten...
Persoonlijk vind ik de combinatie speed en cafeïne niet lekker. Maar als jij dat wel vindt, zou ik het er lekker in laten zitten.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
hmja die combi interesseert me niet zo veel eigenlijk. Als ik het terugreken is het meestal maar zo'n 2 koppen sterke koffie op een nachtje speedgebruik. Die drink ik normaal ook dus valt het allemaal wel mee.

Maar speed en water is genoeg dus? Maar even knutselen vd week dan :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
SmartieAndMe zei:
hmja die combi interesseert me niet zo veel eigenlijk. Als ik het terugreken is het meestal maar zo'n 2 koppen sterke koffie op een nachtje speedgebruik. Die drink ik normaal ook dus valt het allemaal wel mee.
Klik om te vergroten...
Je moet dan wel kokend water gebruiken, anders lost de cafeïne volgens mij niet op. Maar pin me daar niet op vast.

SmartieAndMe zei:
Maar speed en water is genoeg dus? Maar even knutselen vd week dan :)
Klik om te vergroten...
Ik heb het ook wel eens met Roosvicee gedaan, omdat ik geen water bij me had. Kan allemaal. Ik ben geen fan van de neusspray, overigens. Je sprayt natuurlijk bijzonder kleine dosissen en dan blijf je aan de gang.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
SmartieAndMe zei:
Soms is het voor de gemoedsrust wel fijn om aan de gang te kunnen blijven zonder snel over te doseren :P
Klik om te vergroten...
Mwah, ik vind het gevoel dat ik constant aan het crashen ben niet zo tof. Maar wellicht kwam dat meer door de frequentie van gebruik in de periode waarin ik zo'n spray bij me had. Ik weet niet of dat bij normaal gebruik ook het geval zou zijn.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bobsacamano zei:
Nogmaals Erick, plaats iets als het een bijdrage is op het topic.

Erick zei:
Speed niks voor mij, werd er altijd opgefokt van.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

:mrgreen:


SmartieAndMe schreef:
OT: Kan iemand zeggen waarom de sorbitol erin zit?

Omdat een prutser dit recept gemaakt heeft. Je hebt maar twee ingrediënten nodig. Water en speed.
Klik om te vergroten...

:mrgreen: hatsa.

Ik ben geen fan van de neusspray, overigens. Je sprayt natuurlijk bijzonder kleine dosissen en dan blijf je aan de gang.
Klik om te vergroten...

True, en je geloofwaardigheid lijdt ook onder dat constante gehannes met die neustoeter

En maakt het veel verschil of je je pep eerst hebt gewassen of niet? Ik heb meestal pep met wat cafeïne erin maar ben te lui om het te wassen.
Klik om te vergroten...
Persoonlijk vind ik de combinatie speed en cafeïne niet lekker. Maar als jij dat wel vindt, zou ik het er lekker in laten zitten.
Klik om te vergroten...

Da's godverdomme een advies waar je wat mee kan. Keigoeie thread dit.
Zonder zout of sorbitol is hij ook gewoon te doen.
Kan niet fout gaan.
Tering die werkt als een tierelier, doei! :rock:
Klik om te vergroten...

Hoppa. Nog vragen? Geen vragen meer.
U
UsernameAprilLid
01-01-2024, 00:00
#13
Doet het ook pijn als je een spray neemt? Als ik snuif doet dat vaak eventjes zeer
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
UsernameApril zei:
Doet het ook pijn als je een spray neemt? Als ik snuif doet dat vaak eventjes zeer
Klik om te vergroten...
Dat zal met deze spray hetzelfde zijn. Hoewel het misschien sneller verdwijnt.
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kun je de speed ook uit de gemaakte neuspray terug halen? De mijne is erg sterk geworden dus even gas terug.
Inhoud in een koffiefilter doen?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zifôt zei:
Kun je de speed ook uit de gemaakte neuspray terug halen? De mijne is erg sterk geworden dus even gas terug.
Inhoud in een koffiefilter doen?
Klik om te vergroten...
Als de oplossing te sterk is, kun je het toch ook gewoon aanlengen met extra vloeistof. Een koffiefilter gaat je niet helpen in ieder geval, want de amfetamine is opgelost in vloeistof en die vloeistof gaat gewoon door het koffiefilter heen.
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychedelibee zei:
Als de oplossing te sterk is, kun je het toch ook gewoon aanlengen met extra vloeistof. Een koffiefilter gaat je niet helpen in ieder geval, want de amfetamine is opgelost in vloeistof en die vloeistof gaat gewoon door het koffiefilter heen.
Klik om te vergroten...
Thanks!
S
Spichtig-MannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eman zei:
Kun je de speed ook uit de gemaakte neuspray terug halen? De mijne is erg sterk geworden dus even gas terug.
Inhoud in een koffiefilter doen?
Klik om te vergroten...

Ik heb laatst 2 spraytjes op het beeldscherm van mijn ipad gesprayt, ff laten opdrogen en bij elkaar geschraapt. Alleen het werd geen poeder, het zijn nu kleine kristallen stukjes dii aan elkaar blijven plakken. als ik zo klein stukje door de midden breek met iets scherps dan hoor je het breeken. Is dat denk je normaal of hoord dat gewoon weer poeder te worden?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
ketapret64 zei:
Ik heb laatst 2 spraytjes op het beeldscherm van mijn ipad gesprayt, ff laten opdrogen en bij elkaar geschraapt. Alleen het werd geen poeder, het zijn nu kleine kristallen stukjes dii aan elkaar blijven plakken. als ik zo klein stukje door de midden breek met iets scherps dan hoor je het breeken. Is dat denk je normaal of hoord dat gewoon weer poeder te worden?
Klik om te vergroten...

Geen idee geen ervaring mee om het terug te zetten naar de originele staat
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#20
En het recept voor een coke neusspray is exact hetzelfde?

EDIT: https://drugsforum.nl/threads/hoe-coke-vloeibaar-maken.42422/ :sunglasses: :blush:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."