#1
Otrivine neusspray kunt ge dat terug vullen ofwel welke merken kun je terug bijvullen.?rhinospray alvast niet..
Erick zei:Speed niks voor mij, werd er altijd opgefokt van.
It's in the name I guess...Bobsacamano zei:Nogmaals Erick, plaats iets als het een bijdrage is op het topic.
Erick zei:Speed niks voor mij, werd er altijd opgefokt van.
Omdat een prutser dit recept gemaakt heeft. Je hebt maar twee ingrediënten nodig. Water en speed.SmartieAndMe zei:OT: Kan iemand zeggen waarom de sorbitol erin zit?
Persoonlijk vind ik de combinatie speed en cafeïne niet lekker. Maar als jij dat wel vindt, zou ik het er lekker in laten zitten.SmartieAndMe zei:En maakt het veel verschil of je je pep eerst hebt gewassen of niet? Ik heb meestal pep met wat cafeïne erin maar ben te lui om het te wassen.
Je moet dan wel kokend water gebruiken, anders lost de cafeïne volgens mij niet op. Maar pin me daar niet op vast.SmartieAndMe zei:hmja die combi interesseert me niet zo veel eigenlijk. Als ik het terugreken is het meestal maar zo'n 2 koppen sterke koffie op een nachtje speedgebruik. Die drink ik normaal ook dus valt het allemaal wel mee.
Ik heb het ook wel eens met Roosvicee gedaan, omdat ik geen water bij me had. Kan allemaal. Ik ben geen fan van de neusspray, overigens. Je sprayt natuurlijk bijzonder kleine dosissen en dan blijf je aan de gang.SmartieAndMe zei:Maar speed en water is genoeg dus? Maar even knutselen vd week dan![]()
Mwah, ik vind het gevoel dat ik constant aan het crashen ben niet zo tof. Maar wellicht kwam dat meer door de frequentie van gebruik in de periode waarin ik zo'n spray bij me had. Ik weet niet of dat bij normaal gebruik ook het geval zou zijn.SmartieAndMe zei:Soms is het voor de gemoedsrust wel fijn om aan de gang te kunnen blijven zonder snel over te doseren :P
Bobsacamano zei:Nogmaals Erick, plaats iets als het een bijdrage is op het topic.
Erick zei:Speed niks voor mij, werd er altijd opgefokt van.
SmartieAndMe schreef:
OT: Kan iemand zeggen waarom de sorbitol erin zit?
Omdat een prutser dit recept gemaakt heeft. Je hebt maar twee ingrediënten nodig. Water en speed.
hatsa.Ik ben geen fan van de neusspray, overigens. Je sprayt natuurlijk bijzonder kleine dosissen en dan blijf je aan de gang.
Persoonlijk vind ik de combinatie speed en cafeïne niet lekker. Maar als jij dat wel vindt, zou ik het er lekker in laten zitten.En maakt het veel verschil of je je pep eerst hebt gewassen of niet? Ik heb meestal pep met wat cafeïne erin maar ben te lui om het te wassen.
Zonder zout of sorbitol is hij ook gewoon te doen.
Kan niet fout gaan.
Tering die werkt als een tierelier, doei!![]()
Dat zal met deze spray hetzelfde zijn. Hoewel het misschien sneller verdwijnt.Doet het ook pijn als je een spray neemt? Als ik snuif doet dat vaak eventjes zeer
Als de oplossing te sterk is, kun je het toch ook gewoon aanlengen met extra vloeistof. Een koffiefilter gaat je niet helpen in ieder geval, want de amfetamine is opgelost in vloeistof en die vloeistof gaat gewoon door het koffiefilter heen.Kun je de speed ook uit de gemaakte neuspray terug halen? De mijne is erg sterk geworden dus even gas terug.
Inhoud in een koffiefilter doen?
Thanks!Als de oplossing te sterk is, kun je het toch ook gewoon aanlengen met extra vloeistof. Een koffiefilter gaat je niet helpen in ieder geval, want de amfetamine is opgelost in vloeistof en die vloeistof gaat gewoon door het koffiefilter heen.
Kun je de speed ook uit de gemaakte neuspray terug halen? De mijne is erg sterk geworden dus even gas terug.
Inhoud in een koffiefilter doen?
Ik heb laatst 2 spraytjes op het beeldscherm van mijn ipad gesprayt, ff laten opdrogen en bij elkaar geschraapt. Alleen het werd geen poeder, het zijn nu kleine kristallen stukjes dii aan elkaar blijven plakken. als ik zo klein stukje door de midden breek met iets scherps dan hoor je het breeken. Is dat denk je normaal of hoord dat gewoon weer poeder te worden?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."