Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal. Ik heb een vraag over hoelang thc aantoonbaar is. Ik heb zelf al onderzoek er naar gedaan maar heel wijs word ik er niet van. Hier op het forum vind ik dat het lang aantoonbaar is, terwijl als ik op internet zoek staat er dat het na 6 tot 8 uur niet maar aantoon baar is. Tenzij de gebruiker regelmatig gebruikt of een slecht gebit heeft. Er spelen natuurlijk meer factoren maar ik probeer toch een grove schatting te maken in verband met me werk. Maandag rijd ik met me auto naar werk en ik werk op een busje dus ik kan me rijbewijs niet kwijtraken. Ik gebruik niet door de weeks dat is voor mij een no go in verband met me werk. Ik rook in het weekend (vrijdag en zaterdag) ongeveer een 0.5 tot 1g wiet. Slaat de test dat op maandag nog aan op thc of zit ik wel safe? Alvast bedankt allemaal!"
"Hallo, ik ben op zoek naar een vervangende rc drug voor speed om te snuiven. Ik zie door de bomen het bos niet meer met de fa's en de fma's en ga zo maar door. Ik ga altijd lekker op "normale" amfetamine ook vanwegen me adhd. Lekker spichtig en goed productief en een beetje orde in me hoofd. Hebben jullie een beetje ervaring hiermee? En kunnen jullie de verschillen een beetje uitleggen? Dankjewel!!"
"U v dupont zei: 2-FA en 3-FA lijken veel op reguliere amfetamine. Doe je wel voorzichtig? PS, spichtig? https://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands/betekenis/spichtig Ik snap 'm niet echt Klik om te vergroten... Okee top dankjewel! Ik doe zeker voorzichtig. Met spichtig bedoel ik het huis opruimen uuren op je telefoon een bepaald spelletje doen dat soort dingen."
"Dirkjan zei: Dat is een lastige. Speed kan je zien als een soort basisstructuur van verschillende stimulanten. Het is de alpha-methyl versie van phenethylamine, wat weer een basissctructuur is voor veel andere drugs. Er is geen drug exact als speed, maar er zijn drugs die in de buurt komen. Methamphetamine is bijvoorbeeld het krachtigere gemaakte variant van alphamethylphenetlylamine die beter oplost in vet en een stuk potenter is, maar dus ook verslavender. Verder worden er vaak RC's gemaakt door atomen zoals chloor, fluor of methyl/ethyl eraan te plakken, maar hier is weinig over bekend en zal nooit hetzelfde zijn. Verder zijn er phenidates zoals methylphenidate, of phenmetrazines, of pyrrolidines (heel verslavend) of cathinones. Die laatste is een amfetamine achtige stof met een keton (aceton) erop die vergeleken wordt met coke en mdma achtige mix. Dan zijn er nog MDM'x drugs voor pure euforie, en daarbij ook de benzofuran versies daarvan die vaak potenter en langer duren zoals 6-apb en 5-apb. Voor productiviteit raad ik 2-FMA aan. Voor euforie 6-APB Voor energie gaat er niks boven gewone, zo puur mogelijke amphetamine. Klik om te vergroten... Hele goede uitleg je bent een topper! Dus als ik het nu goed begrijp is geen een amfetamine hetzelfde, gewone speed is dus een basis waar dus omheen gebouwd word, en als je dus een atoom er op plakt is dus het effect anders. En eigenlijk zeg je niks is te vergelijken met speed maar 2-FMA komt een beetje in de buurt. Heb zelf ook research gedaan en lees dat mensen vinden dat de stimulatie clean is. Houd dat nu in dat het niet snel overstimuleerd of dat je niet echt merkt dat je onder invloed bent? Ik wil wat stofjes gaan bestellen om even te voelen welke het best bij mij past. Welke raden jullie dan allemaal aan? En welken kan ik beter laten liggen?"
"Snuffelaar zei: Zoek je een fluoride alternatief voor je ADHD om beter te kunnen functioneren? Zo ja, 2-FMA. Minder chaotisch hoofd, goede focus maar niet overdreven hyper, langwerkend, sociaal, gedachten beter ordenen/filteren/prioriteit geven. Voor recreatieve doeleinden zijn er bv: 3-FA: lijkt wat op speed/dexamfetamine met een licht entactogeen randje. 3-FEA: Eerder stimulerend en entactogeen maar voelde persoonlijk weinig door te lichte dosering. 3-FMA: speed met redelijk wat serotonine , behoorlijk recreatief. Bepaalde roa kan het laten voelen als crystal meth 3-FPM: speed op steroïden met nog meer energie , extreme hyperfocus en euforie 4-FMA: voelt wat aan als mdma/4-mmc 4F-MPH: potente ritaline analoog maar de laatste jaren zijn bijna alle batches troep. Heb het gevoel dat 2-Fx eerder productief is, 4-Fx recreatief en onproductief & 3-Fx tussen productief en recreatief ligt. Al bij al zijn fluorides niet gezond voor je maag en lichaam bij frequent gebruik. Heb je al met een psychiater gesproken over (lis)dexamfetamine/ritaline/Wellbutrin? Klik om te vergroten... Oké bedankt voor je reactie! Ik ben nu wel tot de conclusie gekomen dan ik voor 2-FMA moet gaan. Ik heb eerder ook al ritalin gehad en Dexamfetamine gehad maar door mijn speed gebruik had dat des tijds niet heel veel zin. Ik kan nog eens langs gaan of ik weer zoiets kan krijgen. Heb nu risperidon voor adhd."
"Dirkjan zei: Exact. Maar fluor is extra belastend voor je lichaam. Van gewone speed bestaan overigens ook verschillende versies, dat noemen ze isomeren. Het heeft te maken met het molecuul in hun spiegelbeeld. Adderal is bijvoorbeeld een 3:1 mengsel van verschillende isomeren en wordt veel voorgeschreven in Amerika. Het nadeel van speed op straat kopen is dat je niet zeker bent over de kwaliteit voordat je test/en of zuivert met een aceton was. (Dit kan niet met fluor-speed, die kun je niet wassen met aceton). Ik vind voor productiviteit 2-FMA goed, maar fluor is dus slecht voor je lichaam, dus dan zou ik gaan voor ethylphenidate (ethylphenylpiperidineacetaat). Dat is de geethyleerde versie van methylphenidaat, aka ritalin. Die geeft je een licht euforische roes en maakt je alert en scherp. 3-(F)MA en 4-(F)MA zijn drugs die meteen een stuk sterker en euforischer zijn en daarom minder geschikt om te verhullen dat je onder invloed bent. 4-(F)MA lijkt al qua effect meer op MDMA. Ik zal niet gaan experimenteren met alle stofjes, er zit niet echt een meerwaarde aan om alles te proberen maar als je je goed inleest kun je je keuze wel maken. Voor een feest is 6-APB ideaal, maar dan moet je wel weten of je het hydrochloride (HCL) zout, het succinaat of het fumuraat hebt. Dat verschilt in gewicht en potentie. Maar als je goed doseert zul je 7-10 uur sterke euforische MDMA entactogene effecten ervaren. Persoonlijk samen met LSD mijn favoriete drug in de wereld. Klik om te vergroten... Super uitleg, word van jullie berichten echt iets wijzer! Had zelf nog nooit iets gehoord of gelezen over ethylphenidate ik ga daar nog verder over lezen. Heb liever geen fluor als dat niet nodig is😆. Laat ik de keuze van 2-FMA nog even liggen, en nog eens langs de dokter gaan."
"Eman zei: Kun je de speed ook uit de gemaakte neuspray terug halen? De mijne is erg sterk geworden dus even gas terug. Inhoud in een koffiefilter doen? Klik om te vergroten... Ik heb laatst 2 spraytjes op het beeldscherm van mijn ipad gesprayt, ff laten opdrogen en bij elkaar geschraapt. Alleen het werd geen poeder, het zijn nu kleine kristallen stukjes dii aan elkaar blijven plakken. als ik zo klein stukje door de midden breek met iets scherps dan hoor je het breeken. Is dat denk je normaal of hoord dat gewoon weer poeder te worden?"
"hee allemaal! Ik heb hier wat natte speed liggen. Nu ga ik naar een feesie en heb ik niet alles nodig. Ik lees overal dat als je speed nat is dat je het beste in de vriezer luchtdicht kan bewaren. kan ik de speed gewoon in me gripzakje laten zitten en zo in de vriezer leggen of moet dit anders? alvast bedankt!!!"
"Oke ik heb nog verder me onderzoek gedaan. ik zie overal staan dat ik het luchtdicht moet bewaren in de vriezer. nu heb ik nog steeds dezelfde vraag ik kom niet echt op een goed antwoord. kan ik me gripzakje natte speed gewoon in de vriezer leggen of even het zakje in een luchtdicht potje doen of iets in die richting? of gewoon alles lekker drogen en dan koel donker en luchtdicht bewaren."
"SpeedyGonzalezz zei: Je kan dat gewoon in de vriezer doen alleen doe het in 2 zakjes dat zou het beste zijn en goed dichtmaken dan zal het goed moeten komen Klik om te vergroten... top bedankt man!! ga ik dat doen!"