#1
Bobsacamano zei:Nogmaals Erick, plaats iets als het een bijdrage is op het topic.
Erick zei:Speed niks voor mij, werd er altijd opgefokt van.
SmartieAndMe schreef:
OT: Kan iemand zeggen waarom de sorbitol erin zit?
Omdat een prutser dit recept gemaakt heeft. Je hebt maar twee ingrediënten nodig. Water en speed.
hatsa.Ik ben geen fan van de neusspray, overigens. Je sprayt natuurlijk bijzonder kleine dosissen en dan blijf je aan de gang.
True, en je geloofwaardigheid lijdt ook onder dat constante gehannes met die neustoeter
Persoonlijk vind ik de combinatie speed en cafeïne niet lekker. Maar als jij dat wel vindt, zou ik het er lekker in laten zitten.En maakt het veel verschil of je je pep eerst hebt gewassen of niet? Ik heb meestal pep met wat cafeïne erin maar ben te lui om het te wassen.
Da's godverdomme een advies waar je wat mee kan. Keigoeie thread dit.
Zonder zout of sorbitol is hij ook gewoon te doen.
Kan niet fout gaan.
Tering die werkt als een tierelier, doei!![]()
Hoppa. Nog vragen? Geen vragen meer.