#1
Ja maar speed wassen met aceton is aceton door je speed gooien en filteren... Kan niks fout gaan.... Ghb maken moet je wel goed opletten inderdaad....ik ben me halve slokdarm kwijt door verkeerd gemaakte zooi...🙈
Wat ik al aangaf dus in me reply maar dan de korte versie haha.Ik heb het vacuum verpakt in de vriezer liggen. Koop altijd pasta en vaak echt grote hoeveelheden, de hoeveelheden zelf laat ik verder in het midden, voegt niks toe aan deze discussie.
Als ik dan wat nodig heb, open ik de vacuum verpakking, haal er wat vanaf om te drogen, en de rest opnieuw vacuum verpakt de vriezer in.
Maargoed.. dat gaat al jaren goed zo, kan het prima voor de lange termijn zo bewaren als je kwaliteit hebt.
Gewoon in de vriezer laten en pakken wat je nodig heb.
Als de olie eruit is dus op kamertemp kan je het schudden.
Hahahaha ooh wijs wezen geef mij uw bron 🤣Gewoon drogen. De vriezer is nergens voor nodig.
Dan moet ik even zoeken. Hier zijn we @Neo-Shulginist voor nodig (maar die is zoek)Hahahaha ooh wijs wezen geef mij uw bron 🤣

Heb allemaal met het proces te maken waar ik niet verder op in ga ,ik ben een chemist dus ik kan me partij zo in elkaar kloppen.Je kunt je ook afvragen waarom ze speed nat verkopen
pure amfetamine is vloeibaar (en instabiel, daar moet je zsm poeder van maken, heb ik geleerd van @Neo-Shulginist)Heb allemaal met het proces te maken waar ik niet verder op in ga ,ik ben een chemist dus ik kan me partij zo in elkaar kloppen.
Wat je laat zien is Dex ,niet te vergelijken met de pure amfetaminen.
Doe mij maar een ons danik ben een chemist dus ik kan me partij zo in elkaar kloppen.
Waarom ga je er niet op in als ik vragen mag?Heb allemaal met het proces te maken waar ik niet verder op in ga
Als je klaar ben met kloppen laat je het rusten ,dan gaat de magie beginnen van vloeibaar naar vast.pure amfetamine is vloeibaar
Als de olie is opgedroogd gaat de potentie snel achteruit.Inprinciepe hoef je enkel uit te leggen waarom droge speed sneller aan bederf onderhevig is.
Jou collega chemist zegt dit:Als de olie is opgedroogd gaat de potentie snel achteruit.
Speed kun je beter drogen aangezien het in oplossing juist sneller degradeert. Aan de oplosmiddelen heb je als consument niks. Dus zo snel mogelijk je speed drogen. Als die zuiver is dan is het een wit en geurloos poeder. Dat kun je decennia bewaren op een droge en donkere plek.
Dat is zijn mening, en meningen zijn verdeeld gelukkig.Jou collega chemist zegt dit:
Kom jij eens met wat concrete info ipv een forum lid erbij te halen, doe je huiswerk.
Fijne dag verder !
Heel NL gooit het in de koelkast voor bewaren al decennia lang en nooit iemand horen klagen erover.
Het kan niet voor die prijs.Een forumlid die er meer verstand van heeft dan jij. Dus doordat @Neo-Shulginist er niet meer is moet de speed weer in de vriezer? Dat is gewoon ouderwets.
Maar waaruit bestaat het nat dan?
Dat kunnen alleen maar de hulpstof(fen) zijn van de laatste stap(pen)
Meestal zwavelzuur las ik ergens.
Jij beweert dus dat de stof van de laatste stap, toevallig ook de houdbaarheid verbetert?
Dat heel NL het in de koelkast gooit is nog steeds geen bewijs dat dat beter is.
De enige reden om het nat te verkopen is omdat het dan meer weegt.
Ik vind het bijzonder dat iedereen het accepteerd dat het zo word verkocht.
Want zodra je het te drogen legt zie je je geld gewoon verdampen, ik vind dat absurd.
En dealers durven de zak niet eens meer open te doen en als klant ben je het beste af als je het laatste beetje hebt.
Het klopt inderdaad dat speed droog langer goed blijft dan nat. Het wordt nat verkocht om er meer geld aan te verdienen. Natte speed moet goed gedroogd worden om alle reststoffen eruit te halen van aceton etc. die giftig zijn. Dat hele nat bewaren is een fabeltje.Een forumlid die er meer verstand van heeft dan jij. Dus doordat @Neo-Shulginist er niet meer is moet de speed weer in de vriezer? Dat is gewoon ouderwets.
Maar waaruit bestaat het nat dan?
Dat kunnen alleen maar de hulpstof(fen) zijn van de laatste stap(pen)
Meestal zwavelzuur las ik ergens.
Jij beweert dus dat de stof van de laatste stap, toevallig ook de houdbaarheid verbetert?
Dat heel NL het in de koelkast gooit is nog steeds geen bewijs dat dat beter is.
De enige reden om het nat te verkopen is omdat het dan meer weegt.
Ik vind het bijzonder dat iedereen het accepteerd dat het zo word verkocht.
Want zodra je het te drogen legt zie je je geld gewoon verdampen, ik vind dat absurd.
En dealers durven de zak niet eens meer open te doen en als klant ben je het beste af als je het laatste beetje hebt.
Ik was m'n natte speed altijd met aceton en daarna droogt het ook veel sneller (en sommige vervuiling was je er ook uit). Ik dacht altijd dat ze bij natte speed die wasstap overslaan en dat er nog resten oplosmiddel het natmaken. Ik weet alleen niet wat voor oplosmiddel dat is, wellicht methanol?speed moet goed gedroogd worden om alle reststoffen eruit te halen van aceton etc.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."