#1
Dat schipperen met doseringen ken ik helaas maar al te goed. Zo heb ik het altijd gedaan. Heb nooit op een stabiele dagelijkse dosis gezeten. Niet goed, maar daar kwam ik door jullie gedeelde ervaringen pas achter. Nu moet ik toe naar een geheel andere manier van afbouwen. Namelijk: geleidelijk en stap(je) voor stap(je). Doodeng vind ik dat. Ik kan niet anders zeggen: dood- en doodeng. 😔Als je een dagje meer neemt schiet je tolerantie omhoog, waardoor je de volgende dagen minder voelt van je normale dosis. Dus probeer consistent te blijven. Veel succes met afbouwen!