#1
En nu ga je jezelf iedere paar dagen beter voelen, @Perenijsje , let maar eens op!
Nu ga je de positieve vruchten plukken na alle ellende van het afbouwen!
Respect heb ik voor je
Goed gedaan!
Nu ga je de positieve vruchten plukken na alle ellende van het afbouwen!
Respect heb ik voor je
Goed gedaan!