#1
Update, gisteravond 2,5 mg diazepam en een half tabletje Zopiclon. Goede nacht gehad, ca 7 uur, 3x even wakker geweest (maar daarna zelf weer in slaap gevallen). Daar blijf ik even op deze week, vanaf maandag langzaam ga ik verder taperen, heb taperstrips via de apotheek besteld.Alles gedaan… slaaphygiene zelfs daarvoor therapie gehad. Inderdaad meditatie, avond wandeling, geen stimulanten meer in de avond, een boek ipv scherm, een bad/douche nemen, dingen opschrijven zodat deze uit je hoofd zijn, geen eten meer laat op de avond. Dit soort dingen moet ik goed blijven doen, dan gaat de slaap ook beter.