#1
Klinkt alsof je supergoed bezig bent man!! Knap van je!Hoe gaat het met mij? Redelijk goed. Ben stabiel overgezet nu naar 12 mg diazepam per dag. Slapen gaat niet zo goed, maar accepteer ik maar. De Zolpidem is er nu helemaal uit. Vanaf volgende week wil ik de eerste afbouw gaan doen, 2 mg. Neem alle tijd! Stress is een trigger voor extra ‘klachten’, dus werk tijdelijk even wat minder. Doe vooral de leuke klussen, waar ik voldoening uit haal. Gisteren verjaardag gehad, normaal gesproken neem ik dan een biertje met de club mannen, maar ben aan de rivella gegaan, bevalt prima. Heb begrepen dat je absoluut geen alcohol moet drinken in de afbouw.