hoi,
Het volgende heb ik al gebruikt, ben op mijn 15j begonnen nu net 30j geworden.
speed, cocaine, heroine, xtc, ghb, mdma poeder en kristallen, LSD (blotters en microdots) ,ketamine ,paddos, truffels, syrisch wijnruit, sceletium tortuosum, 2ci, 2cc ,2cd, 2cb, DOI, DOC, AMT, mescaline, ethcathinone, brephedrone, methoxetamine, 6 apb poeder, 5 apb poeder, lachgas, DXM
wiet, hash, hash olie, salvia, kratom
valium, xanax, mirtazapine, lithium, zoloft, seroxat, venlafaxine.
dingen als alcohol, caffeïne, guarana, passiebloem, onder soorten van de cubensis enz zet ik er niet bij (dat is een beetje belachelijk he)
Groet