Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
895 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stimulerend
Cafeïne
Nicotine
Ethylfenidaat
Cocaïne
Amfetamine

Verdovend
Alcohol
Wiet
Hasj
Spacecake
AH-7921
Fentanyl
Kratom
Tramadol
Brotizolam (Lendormin)
Deschloro-etizolam
Diclazepam
Etizolam
Flubromazepam
Pyrazolam

Empathogeen
MDMA
6-APB

Psychedelica
Truffels
5-MeO-DALT
5-MeO-MiPT
2C-C
2C-D
+25C-NBOMe

Dissociatief
Lachgas
Salvia divinorum
Diphenidine
Methoxphenidine
Methoxetamine
3-MeO-PCP

Wat een heerlijk stofje! :hearteyes:
C
CiaranLid
01-01-2024, 00:00
#2
Van slecht naar erger :

Caffeine :)
Nicotine :)
Wiet/Hash :stoned:
Alcohol :kots:
Mdma/XTC :hearteyes:
4fmp
2-CB :P
Truffels :mrgreen:
Paddo's
Lsd
Lsa :tearsofjoy:
Pep :rock:
Keta
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fool zei:
Wat een heerlijk stofje!
Klik om te vergroten...
Reportje fool? Ben erg benieuwd naar de effecten van de NBOMe serie, aangezien er nog maar weinig ervaringen mee zijn. Wat voor dosis heb je genomen? Hoe lang duurde het? Waren er lichamelijke bijwerkingen? Hoe waren de visuele effecten? Hoe was het mentale aspect? Kun je het vergelijken met 2C-C of een andere psychedelica?
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb tot nu toe :

2CB
4FMP
Xtc
Speed/cocaine
Ketamine
Nicotine
Hash/wiet

Klein lijstje maar ik ben er tevreden mee :openmouth:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Of ik er een heel report van ga schrijven weet ik nog niet, maar ik kan wel antwoorden op je vragen geven! :)

Ik heb één blotter van 600ug genomen, de coming-up duurde zo'n 45 minuutjes en het plateau zo'n 2.5-3 uurtjes. De na-effecten waren sowieso erg lang aanwezig en waren ook absoluut niet onaangenaam, toen ik ging slapen(8 uur na inname) zag ik nog steeds aardig wat patronen en vervormingen.

Één maat van mij moest overgeven tijdens de coming-up, maar nadat het er éénmaal uit is en we eens stukje gewandeld hadden had hij nergens meer last van. Tijdens de coming-up voelde ik mij ook een beetje nerveus en trillerig, als ik niet wist hoe ik me moest gedragen. Een stukje wandelen loste dat ook aardig op en ik heb er de rest van de trip geen last meer van gehad. :) Ik had de hele trip een lekkere energiek gevoel, maar het was niet vervelend als ik ergens bleef zitten. En dan te bedenken dat ik aan het begin van de avond al moeite had om mijn ogen open te houden. :P Kou kon ik voor mijn gevoel 'uitschakelen', door er gewoon geen last van te hebben.

Ik was aardig verrast over de visuele effecten, deze waren toch deels anders dan andere tripmiddelen die ik gehad had. Er waren geen ademende muren en dergelijke, maar ik zag in bomen en dergelijke allemaal gezichten. Zag tot een halve meter van de grond af allemaal 'slierten' en/of wazige 'objecten'. De sterrenhemel bestond uit een lichtshow alsof het al oudjaarsavond(^2) was! :)

Het mentale aspect was erg wisselend, een groot deel van de tijd was het echt grinniken als een kind van 12. Daarintegen waren er ook momenten waarop je naast elkaar op een bankje naar de sterrenhemel loopt te kijken en een beetje te filosoferen over vanalles. Ik was aan het lopen, praten en tegelijk dacht ik zelf ook nog over andere dingen na. Ik merkte wel degelijk dat je, net als bij truffels, veel meer parallelle gedachtestromen had. Ook was ik daardoor wat vager en had ik meer moeite om zinnen te formuleren, terwijl het dus in mijn gedachten zo duidelijk was. Gelukkig hadden met trippartners vaak een beetje dezelfde gedachtes en snapten ze wat ik probeerde duidelijk te maken! :)

Ik vond het absoluut niet te vergelijken met 2C-C, alhoewel ik daar misschien ook te weinig van gepakt voor zou kunnen hebben. Met truffels is het 'iets' meer vergelijkbaar, maar ik vond de aard van de visuale effecten anders en het was veel minder geforceerd filosoferen/nadenken. Al met al kwam deze stof wel wat 'kinderlijker' over dan truffels. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klinkt erg interessant! Alhoewel diepgaande tripmiddelen vaak meer opleveren op persoonlijk vlak is het ook wel leuk om een alternatief te hebben die lekker speels is en toch ook erg visueel.

Ik heb zelf 3 NBOMes thuis liggen, 25B, 25C en 25I. Moet zeggen dat ze erg laag op mijn to do lijstje stonden ivm het feit dat er nog weinig over bekend was. Maar na dit te lezen moet ik ze misschien toch maar wat eerder gaan proberen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Inderdaad, ik vond het vooral een erg welkome afwisseling, maar het is absoluut niet zo dat ik nu 'altijd' liever een dergelijke stof zou nemen ten opzichte van de serieuzere diepgang van een portie truffels, bijvoorbeeld. Ligt er maar net aan waar je gedachten op dat moment naar staan. :wink:

Oh, toevallig. Ik heb 25B en 25I ook nog thuis liggen, ook een voordeelverpakking ergens gevonden? :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fool zei:
Inderdaad, ik vond het vooral een erg welkome afwisseling, maar het is absoluut niet zo dat ik nu 'altijd' liever een dergelijke stof zou nemen ten opzichte van de serieuzere diepgang van een portie truffels, bijvoorbeeld. Ligt er maar net aan waar je gedachten op dat moment naar staan. :wink:

Oh, toevallig. Ik heb 25B en 25I ook nog thuis liggen, ook een voordeelverpakking ergens gevonden? :P
Klik om te vergroten...
Voordeel verpakking ja, kreeg er een gram 4-fa gratis bij.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cafeine
Nicotine
Alcohol
XTC
Truffels
Weed
Lormetazepam
Flunitrazepam
Speed
Oxycontin
Serenase (Lorazepam)
Quetiapin Sandoz
Rush liquid incense
M
MDMAmazing1Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Verwijderd, verkeerde topic... :P
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#11
MDMAmazing1 zei:
dropshot shotjes :hearteyes: best wel leip :$ :grin:
Klik om te vergroten...
Bedoel je dat zwartkleurige drankje of is dit een nieuw drugsoort die ik nog niet ken?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben benieuwd wat je van 2ci vind, die staat ook nog steeds op mijn to do lijst.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bij mij ook :)
Psychedelibee zei:
Ben benieuwd wat je van 2ci vind, die staat ook nog steeds op mijn to do lijst.
Klik om te vergroten...
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eigenlijk alle 2C'tjes Nu staat 2C-T-7 bovenaan de lijst.

Psychedelibee zei:
Ben benieuwd wat je van 2ci vind, die staat ook nog steeds op mijn to do lijst.
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb pillen van 0.75 milligram per stuk, had gewoon een halfje onder de tong gelegd. Sublinguaal werkt het best goed. :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stimulerend
Cafeïne
Nicotine
Ethylfenidaat
Cocaïne
Amfetamine
Kanna

Verdovend
Alcohol
Wiet
Hasj
Spacecake
AH-7921
Fentanyl
Kratom
Opium
Tramadol
Brotizolam (Lendormin)
Deschloro-etizolam
Diclazepam
Etizolam
Flubromazepam
+Flubromazolam
Pyrazolam

Empathogeen
MDMA

Psychedelica
Truffels
5-MeO-DALT
5-MeO-MiPT
2C-C
2C-D
2C-T-7
25C-NBOMe

Dissociatief
Lachgas
Salvia divinorum
Diphenidine
Methoxphenidine
Methoxetamine
Ketamine
3-MeO-PCP

Gooit je goed nokkie. :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fool zei:
Gooit je goed nokkie. :P
Klik om te vergroten...

Werkelijk? Schijnt dat het goed zen werk doet als je niet kan slapen na wat pep :grin:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoeveel had je genomen Fool? Heb het nu een paar keer voorbij zien komen in 0,25 of 0,5 mg. Lijkt dus potent spul. Heb ook al meerdere keren zitten twijfelen om het te bestellen, maar ben benieuwd of het recreationeel de moeite waard is of vooral functioneel om nokkie te gaan? Oh en duurt het ook zo belachelijk lang als flubromazepam?

Tekzor668 zei:
Fool zei:
Gooit je goed nokkie. :P
Klik om te vergroten...

Werkelijk? Schijnt dat het goed zen werk doet als je niet kan slapen na wat pep :grin:
Klik om te vergroten...
Elke benzo is daar wel geschikt voor eigenlijk. Je zal alleen iets meer moeten nemen als gebruikelijk als je pep in je systeem hebt.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een potent goedje is het zeker, ik heb 0.375 milligram genomen en kon na een kwartier al niet meer wakker blijven, zelfs al wou ik het(2.5 na laatste puntje pep). Heb het nog niet recreatief geprobeerd, maar om te kunnen slapen is dit topspul. 7 uurtjes geslapen en was nog iets meer dan een uurtje een beetje duf. Daarna twee koppen koffie naar binnen gegooid en mijn dag was weer helemaal prima, duurt dus zeker niet zo belachelijk lang als zijn broertje, flubromazepam. :)

Moet wel zeggen dat bovenstaande was in combinatie met vijf pilsjes.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fool zei:
Een potent goedje is het zeker, ik heb 0.375 milligram genomen en kon na een kwartier al niet meer wakker blijven, zelfs al wou ik het(2.5 na laatste puntje pep). Heb het nog niet recreatief geprobeerd, maar om te kunnen slapen is dit topspul. 7 uurtjes geslapen en was nog iets meer dan een uurtje een beetje duf. Daarna twee koppen koffie naar binnen gegooid en mijn dag was weer helemaal prima, duurt dus zeker niet zo belachelijk lang als zijn broertje, flubromazepam. :)

Moet wel zeggen dat bovenstaande was in combinatie met vijf pilsjes.
Klik om te vergroten...
Klinkt interessant! Misschien toch ook maar een kleine bestelling plaatsen binnenkort :) Had je pillen of zegels? 15 minuten om in te werken is wel heel snel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...8182838485...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."