Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
891 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kan het zuiveren.

Maar opiaten zijn inderdaad gewoon troep. Ik neem nog liever LSD :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#2
W.F.L. zei:
Je kan het zuiveren.

Maar opiaten zijn inderdaad gewoon troep. Ik neem nog liever LSD :grin:
Klik om te vergroten...

Jij LSD? je tripte toch niet meer :P

OT:

+ Diazepam.. :sunglasses:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Fishhead0707 zei:
W.F.L. zei:
Je kan het zuiveren.

Maar opiaten zijn inderdaad gewoon troep. Ik neem nog liever LSD :grin:
Klik om te vergroten...

Jij LSD? je tripte toch niet meer :P
Klik om te vergroten...

Op LSD niet nee, maar dat was juist het punt, dat ik nog eerder LSD zou nemen dan opiaten haha. :P
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
Fishhead0707 zei:
W.F.L. zei:
Je kan het zuiveren.

Maar opiaten zijn inderdaad gewoon troep. Ik neem nog liever LSD :grin:
Klik om te vergroten...

Jij LSD? je tripte toch niet meer :P
Klik om te vergroten...

Op LSD niet nee, maar dat was juist het punt, dat ik nog eerder LSD zou nemen dan opiaten haha. :P
Klik om te vergroten...

of beide.... never tried, will do some time.. :smoke:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Scopolamine zei:
of beide.... never tried, will do some time.. :smoke:
Klik om te vergroten...

Huh jij hebt toch wel LSD gedaan?

:)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fishhead0707 zei:
Scopolamine zei:
of beide.... never tried, will do some time.. :smoke:
Klik om te vergroten...

Huh jij hebt toch wel LSD gedaan?

:)
Klik om te vergroten...
Tegelijk....
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
Fishhead0707 zei:
Scopolamine zei:
of beide.... never tried, will do some time.. :smoke:
Klik om te vergroten...

Huh jij hebt toch wel LSD gedaan?

:)
Klik om te vergroten...
Tegelijk....
Klik om te vergroten...

Dankje voor de verduideling Drientje :wink:
je bent een schat :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Fishhead0707 zei:
Scopolamine zei:
of beide.... never tried, will do some time.. :smoke:
Klik om te vergroten...

Huh jij hebt toch wel LSD gedaan?

:)
Klik om te vergroten...
Tegelijk....
Klik om te vergroten...

Oh, lijkt me ook geen interessante combo.

:)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Scopolamine zei:
Dankje voor de verduideling Drientje :wink:
je bent een schat :grin:
Klik om te vergroten...
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
As always....
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fishhead0707 zei:
Oh, lijkt me ook geen interessante combo
Klik om te vergroten...

Ik heb geen ervaring met opiaten, dus kan het ook niet meteen schatten hoe het zou zijn...
Maar mijn drang om alles toch maar eens getest te hebben, zal me toch eens aanzetten om iets in die aard te proberen...

Zonder deze 'nieuwsgierigheid naar middelen' van me, had ik nooit ketamine I.M. gedaan. En het was/is een super-ervaring op zich... Spijt heb ik (bijna) nooit dat ik iets probeer...
Als er iets 'mis' is, is dat ook mijn eigen fout, en moet ik zelf maar voor de consequenties opdraaien... :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, ik ga heroine kopen om het vervolgens te gaan zuiveren.. :rolleyes: Nee weet je wat, ik laat het gewoon staan, heb niet echt een enorme om een vrij linke en zeer verslavende drug te proberen waar ik me al iets bij voor kan stellen, of is dat zo gek :mrgreen:. En klopt, coke en ghb missen idd op m´n lijst, die heb ik nooit gedaan.

2c's, hmm; Opzich zou ik de anderen wel doen als ze voor m'n neus stonden en ik ze makkelijk kon kopen (2c-i niet, heb daar een paar nare verhalen over gehoord over lichamelijke bijwerkingen die ik echt niet wil), maar met veel van die drugs heb ik niet de behoefte meer om er echt out of my way voor te gaan ze te bemachtigen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat je dat nog snapt op dit moment:
ik ben te vaag omhiet ietsv op e kunenantoowrden
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Fishhead0707 zei:
Gedaan:

Cocaïne
Amfetamine
Dextro Amfetamine
XTC
MDMA Kristallen
GHB
LSD & Candyflipping.. :hearteyes:
R-Ketamine & S-Ketamine
MDAI
2C's: 2C-B, 2C-T-7, 2C-P :hearteyes:
Benzodiazepines: Bromazepam, Diazepam, Midazolam :hearteyes:
Kratom
DXM
LSA
Truffels
Wiet
Hasj

Ooit nog te doen:

2C-C, D, E, I
4-FMP
Mephedrone
DMT
Salvia
Paddo's
Mescaline(uit de Peyote of San Pedro cactus)
Ayahuasca
4-Meo-PCP
Benzodiazepines: Flunitrazepam, Oxazepam, Temazepam, Flurazepam, Alprazolam, Lorazepam.
Ritalin
Opiaten: Heroïne, Morfine
Klik om te vergroten...
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Dat je dat nog snapt op dit moment:
ik ben te vaag omhiet ietsv op e kunenantoowrden
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Pff ik inderdaad fucking vaag en kan niet meer normaal typen. Ik kom posten tegen waarvan ik me niet kan herinneren dat ik ze getypd hebt. :rolleyes: :openmouth: :rolleyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fishhead0707 zei:
Drientje zei:
Dat je dat nog snapt op dit moment:
ik ben te vaag omhiet ietsv op e kunenantoowrden
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Pff ik inderdaad fucking vaag en kan niet meer normaal typen. Ik kom posten tegen waarvan ik me niet kan herinneren dat ik ze getypd hebt. :rolleyes: :openmouth: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ja ik ben maar gaan slapen want het duurde een uur eer je een zinnetje getyped had. :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Ja ik ben maar gaan slapen want het duurde een uur eer je een zinnetje getyped had. :grin:
Klik om te vergroten...

haha wajoh :flushed: ik ben echt een heel stuk gewoon kwijt van gister, dat kwam fucking hard aan!!

vage en goede shit.. :)
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb niet eens de moed om aan zo'n lijst te beginnen O.o;; De usuals kan ik over meespreken, en ik begeer honestly geen enkele andere. Het klinkt silly, maar ik vind de naam gewoon niet mooi. Mephedrone wil ik ooit misschien wel nog'ns gebruiken, omdat het wel mooi klinkt op zich. :sunglasses:




Alcohol
Alprazolam (Xanax)
Amfetamine
Amylnitriet (Poppers)
Cafeïne
Cocaïne
Codeïne (in dafalgan dan, telt dit? :tearsofjoy: )
Dexamfetamine
GHB/GBL
Ketamine (Racemisch/S [IM/K-Hole])
LSD
MDMA/XTC
Methylfenidaat (Ritalin)
N2O
Paddo's
Wiet/Hasj

^ Eigenlijk heb ik nog wel 'n indrukwekkende lijst yo! :openmouth: *of zo leek het toch, voor ik ''bevestig'' klikte. :(
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#18
lolnoob zei:
Alcohol
Wiet
Nicotine (<- snap echt niet wat mensen daar nou fijn aan vinden)
Paddo's & truffels

Ik ben echt een noobje :P

Maar ik zou ook niet weten hoe ik aan al die andere shit zou kunnen komen. Zou wel een keertje LSD en MDMA willen proberen maar verder hoef ik denk ik nu nog niet te gaan.


Eerste 5x nicotine was trouwens icm met wiet :P Daarna pas mijn eerste normale sigaret maar dat vind ik veel minder lekker dan een fijn jointje dus dat ga ik niet meer doen.
Klik om te vergroten...

Wacht maar tot je aan de nicotine craving drugs begint. Ik zweer het je, als je pep wil proberen, doe het voor je nood hebt om te roken. Ik rook mezelf árm op uppers. en downers. 'n gigglers 'n smilers 'n everything really. Sigaretten niet snappen na 3 keer is heel normaal. Geef het 'n maandje, en het begrip is er. Geef het een bankrekeningstand of 2 later en je snapt waarom iedereen massaal wil stoppen. Maar tsjah, op dat punt is het al lang niet easy meer.

Als je nu blijft roken ben je in mijn ogen dom op dat vlak lolnoob :) roken is geen meerwaarde tot eender wat, en ondanks dat hebje ze écht nodig zijn ze sinds ik begin ongeveer verdubbeld qua prijs. En nog verdubbelen zullen ze. :rolleyes:
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#19
Uh ik zeg toch dat ik niet ga roken?

Ga ik ook nooit aan beginnen, maar een keertje proberen moet natuurlijk wel en dat heb ik gedaan maar ik vond er geen zak aan (ik merkte totaal geen verschil)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#20
lolnoob zei:
Uh ik zeg toch dat ik niet ga roken?

Ga ik ook nooit aan beginnen, maar een keertje proberen moet natuurlijk wel en dat heb ik gedaan maar ik vond er geen zak aan (ik merkte totaal geen verschil)
Klik om te vergroten...

lol noob omfg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...8081828384...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."