Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
851 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fool zei:
Ja, I know. Binnenkort maar eens een maat vragen die een degelijk contactje had. Vind de TOR-sites een beetje érg prijzig voor een grammetje ketamine. :P


Dit is wel echt een drugsforum trouwens, "Fool, je gebruikt niet genoeg drugs! :angry: " :grin:
Klik om te vergroten...
Die TOR-sites waren laatst weer in het nieuws, zou daar mee oppassen. Alhoewel gebruikers vast niet heel interessant voor ze zijn.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vind MXE+pep wel chill, maar zou ketamine niet gaan verpesten met coca, nee. :P

Mja, gebruikers worden in Nederland niet vervolgt, dus ik maak me daar niet zo druk om. Het is ook nog relatief best wel anoniem, iig veiliger dan bij een sketchy dealer wat bestellen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fool zei:
Vind MXE+pep wel chill
Klik om te vergroten...

Hier nog een, fijne combi!

Psychedelibee zei:
Die TOR-sites waren laatst weer in het nieuws, zou daar mee oppassen. Alhoewel gebruikers vast niet heel interessant voor ze zijn.
Klik om te vergroten...

Daar hoef je je in NL niet druk om te maken :)

Ketaschaarste lijkt hier wel redelijk voorbij, al zie ik nu regelmatig de beruchte staafjes voorbij komen. Laatste paar keren dat ik keta kocht was het ook niet zo sterk. Lijkt er dus op dat R-keta momenteel ineens de overhand neemt hier (randstad).
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh, mij is net verteld dat sosa+ketamine een gigantisch goede combinatie moest zijn, als mxe+pep 'woeh' was, dan was sosa+ketamine 'woeeeeh'. Of het een goed idee is durf ik dan weer niet te zeggen. :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fool zei:
Oh, mij is net verteld dat sosa+ketamine een gigantisch goede combinatie moest zijn, als mxe+pep 'woeh' was, dan was sosa+ketamine 'woeeeeh'. Of het een goed idee is durf ik dan weer niet te zeggen. :P
Klik om te vergroten...

Lol mijn ervaring was brak, misselijk, volledig gedissorienteerd, kon niets meer plaatsen zo'n 6 a 8 uur lang :-P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tekzor668 zei:
Fool zei:
Oh, mij is net verteld dat sosa+ketamine een gigantisch goede combinatie moest zijn, als mxe+pep 'woeh' was, dan was sosa+ketamine 'woeeeeh'. Of het een goed idee is durf ik dan weer niet te zeggen. :P
Klik om te vergroten...

Lol mijn ervaring was brak, misselijk, volledig gedissorienteerd, kon niets meer plaatsen zo'n 6 a 8 uur lang :-P
Klik om te vergroten...

6 a 8 uur lang gedesoriënteerd? Klinkt meer als MXE dan als ketamine...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tekzor668 zei:
Fool zei:
Oh, mij is net verteld dat sosa+ketamine een gigantisch goede combinatie moest zijn, als mxe+pep 'woeh' was, dan was sosa+ketamine 'woeeeeh'. Of het een goed idee is durf ik dan weer niet te zeggen. :P
Klik om te vergroten...

Lol mijn ervaring was brak, misselijk, volledig gedissorienteerd, kon niets meer plaatsen zo'n 6 a 8 uur lang :-P
Klik om te vergroten...
Mja, sommige mensen vinden dat gedissorienteerde wel leuk. Maar het klinkt eerder alsof je iets anders dan ketamine gehad hebt en ook nog eens flink teveel. Soort van een ketamine-hoeveelheid MXE. xD
S
SSRIMeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Cocaïne
Amfetamine
MDMA
XTC
2CB
Ketamine
Wiet
Hasj
Paddo's
Salvia
Lachgas
4FMP
GHB

En dingen die ik niet voor de drug factor heb gedaan; Cafeine, Nicotine, Oxazepam, Zaldiar, Sertraline, Alcohol, Concerta, Ritalin.

En nu is het afgelopen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
En, vertel? :grin:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het was de begin tijd van dat goedje, had het nog nooit gedaan en was bitter weinig trouwens, maar genoeg voor een fucked up nachtje :grin:

Achteraf hebben ze mij het afgeraden nog te mengen met sosa, heb dan maar keta de deur gewezen :-P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fool zei:
Mja, sommige mensen vinden dat gedissorienteerde wel leuk.
Klik om te vergroten...

Juist dat gedesoriënteerde en het gedissocieerde is hetgeen wat het voor mij leuk maakt. De verwarring, de chaos, de slappe humor en het slingeren :wink:
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Cafeine
Nicotine
Alcohol
XTC
Weed
Speed
Lormetazepam
Flunitrazepam
Speed
Oxycontin
Zaldiar
Serenase (Lorazepam)
Quetiapin Sandoz
Rush liquid incense (poppers)
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Cafeine
Nicotine
Alcohol
XTC
Weed
Speed
Lormetazepam
Flunitrazepam
Speed
Oxycontin
Zaldiar
Serenase (Lorazepam)
Quetiapin Sandoz
Rush liquid incense (poppers)
2CB
Lysanxia (Prazepam)
L
LoneWolfke22Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Recreatief in mijn tiener tijd:

Wiet
Hasj
Hasjolie
Alcohol

Ongewild: Xtc (in mijn drinken gedaan door iemand, jammer genoeg black out gehad, dus zou niet weten wat er gebeurd is, ben een goede dag helemaal kwijt).

Paracetamol en codeïne

Op voorschrift huisarts:
Tramadol retard en druppels
Contramal
Codeïne
Morphine
Valtran Retard en druppels
Ibuprofen

Lorazepam
Tetrazepam
Alprazolam

Zolpidem

Efexor
Tradonal
Ziban
Redomex
Cymbalta
Acton


Nou, het lijstje hoort eigenlijk langer te zijn, gezien ik enkele jaren geleden aan 11 verschillende soorten medicatie per dag zat (in verschillende dosages verdeeld over de dag, dus meer dan 11 tabetten per dag!).
Ben daar zelf helemaal van af gestapt, heb de codeïne buiten gegooid en neem enkel paracetamol als ik erg ziek ben, neem enkel nog alprazolam om te kunnen slapen en voor mijn spierspasmen;
Ik weer alle anti depressia, anti psychotica, anti epileptica etc, gezien ik daar na 3 dagen tot een week steevast pychotisch, depressief, suïcidaal etc van wordt en het is me mijn leven niet waard!
Enkel nog pijnmedicatie om de zenuwpijnen en spierpijnen in toom te houden en een spierontspanner in combi met benzo.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tekzor668 zei:
Nicotine
Alcohol
Marihuana
Hash
Speed
XTC/MDMA
MDA
MDEA
Cocaine
Ketamine
truffels
Paddos
GHB

* 2c.. 4f... LSD DMT MiauwMiauw op verlanglijst, moest ik nog wat anders voorbij zien komen, you never know
Klik om te vergroten...

+ 3-mmc
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stimulerend
Cafeïne
Nicotine
Ethylfenidaat
Cocaïne
Amfetamine
+Kanna

Verdovend
Alcohol
Wiet
Hasj
Spacecake
AH-7921
Fentanyl
Kratom
Tramadol
Brotizolam (Lendormin)
Deschloro-etizolam
Diclazepam
Etizolam
Flubromazepam
Pyrazolam

Empathogeen
MDMA
6-APB

Psychedelica
Truffels
5-MeO-DALT
5-MeO-MiPT
2C-C
2C-D
2C-T-7
25C-NBOMe

Dissociatief
Lachgas
Salvia divinorum
Diphenidine
Methoxphenidine
Methoxetamine
Ketamine
3-MeO-PCP
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb jij kanna als stimulerend ervaren Fool? Ikzelf vind het toch duidelijk als een anti depressivum werken of anders nog eerder verdovend of licht empathogeen. Maargoed voor iets uit de smart shop is het nog best grappig in iedergeval
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben er nog niet helemaal uit, het is duidelijk niet zuiver stimulerend. Werd er inderdaad een beetje clouded van en licht empathogeen, maar ik merkte zeker wel een soort stimulatie. :)

Oh, ik ben vandaag ook zeker goed gehumeurd, maar of dat aan de kanna ligt durf ik niet te zeggen. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fool zei:
Ik ben er nog niet helemaal uit, het is duidelijk niet zuiver stimulerend. Werd er inderdaad een beetje clouded van en licht empathogeen, maar ik merkte zeker wel een soort stimulatie. :)

Oh, ik ben vandaag ook zeker goed gehumeurd, maar of dat aan de kanna ligt durf ik niet te zeggen. :)
Klik om te vergroten...
Enige vorm van stimulatie is er zeker, met name in lagere doseringen heb ik dat ervaren. In hogere doseringen of met een sterk extract vond ik het zelf eerder verdovend. Maar best lastig om er een goed label op te pakken.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stimulerend
Amfetamine
Cocaïne
Ritalin
Ethylfenidaat
Ephedra 
Synefrine
Fladrafinil
Caffeïne
Nicotine

Entactogeen
MDMA
4-FA

Psychedelisch
DMT
Changa (DMT + Harmaline)
LSD
Paddo's
Truffels
Hawaiian baby woodrose (LSA)
+5-MeO-DALT
4-AcO-DALT

Dissociatief
+Esketamine
Ketamine
+Methoxetamine
+DXM
Lachgas
Salvia Divinorum

Cannabinoïde
Hasj olie
Spacecake
Hasj
Wiet
5F-AKB48

Opiaat
Opium
Tramadol
Codeïne
Kratom

Sedatief
Alcohol
GHB
Etaqualon
Diazepam
Etizolam
Diclazepam
Flubromazepam
+Pyrazolam
Kava
Ether
Doxylamine
Poppers

Anti-Depressiva
Kanna

Smartshop troep
Kola
Guarana
Sida cordifolia
Paan (Betel blad + Areca noot)
Droom kruid
CBD olie
Maconha Brava
Kattenkruid
Valeriaan
Blauwe Lotus
Wild Dagga
Passiebloem

Weer even een update. Kom er net dankzij Fool achter dat ik hiervoor Esketamine heb gehad, verklaart in retrospect best een hoop eigenlijk. Niet echt nieuw dus, maar stond nog niet op mijn lijstje.

Heb ook nog een kopje met smartshop troep toegevoegd. Niet omdat ze nou echt heel noemenswaardig zijn, maar omdat het weggegooid geld is als je high wilt worden. Sommige zijn wel psychoactief, maar extreem licht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6061626364...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."