#1
Die TOR-sites waren laatst weer in het nieuws, zou daar mee oppassen. Alhoewel gebruikers vast niet heel interessant voor ze zijn.Fool zei:Ja, I know. Binnenkort maar eens een maat vragen die een degelijk contactje had. Vind de TOR-sites een beetje érg prijzig voor een grammetje ketamine. :P
Dit is wel echt een drugsforum trouwens, "Fool, je gebruikt niet genoeg drugs!"
![]()